فتوکپی دست دوم

فتوکپی رنگی

فتوکپی دست دوم

فتوکپی دست دوم یا استوک یکی از متداول ترین انواع دستگاه های چاپ است. که با قیمت بسیار کم تر نسبت به مدل آکبند به فروش می رسد. این دستگاه ها کیفیت کار خود را تا حد بسیار زیادی حفظ کرده و عملکردی مشابه با دستگاه های آکبند دارند. فتوکپی دست دو را می توانید. همراه با ضمانت نامه و گارانتی از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

دستگاه فتوکپی دست دوم

دستگاه فتوکپی دست دوم یا دستگاه فتوکپی استوک دستگاه هایی کار کرده هستند. که سال ها در کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته اند. شاید برایتان این سوال پیش بیاید. که علت فروش دستگاه های چاپ بعد از استفاده چیست و آیا دستگاه های دست دوم کیفیت و کارایی قابل قبولی دارند یا خیر؟

در کشورهای اروپایی معمولا بعد از گذشت چند سال معمولا ۵ سال، مدل های جدیدتر از دستگاه های مختلف توسط شرکت های سازنده به بازار عرضه می شود. شرکت ها و برندهای سازنده برای فروش بهتر دستگاه های جدید، خدمات محصولات قدیمی خود را تا حد زیادی محدود می کنند. این مساله باعث می شود که ادارات و شرکت های مختلف اقدام به تعویض دستگاه های مورد استفاده خود کنند.

این مساله نشان دهنده آن است. که دستگاه کپی دست دو کیفیت و کارایی بالای خود را حفظ کرده و دچار خرابی و نقص نیستند. این دستگاه ها تنها به دلیل ورود مدل های جدید به بازار به فروخته می شوند. درباره دستگاه کپی دست دوم به این نکته توجه داشته باشید. که این دستگاه ها طول عمر بسیار بالایی نداشته باشند. و بیش از ۷ سال از سال کارکرد آن ها نگذشته باشد.

دستگاه های استوک سالم معمولا بین ۵ تا ۷ سال کار کرده و کم تر از ۱۰ سال از سال ساخت آن ها می گذرد. بنابراین بهتر است دستگاه هایی را انتخاب کنید که از سال ساخت آن ها زیاد نگذشته باشد.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی دست دوم در مقایسه با دستگاه های اکبند بسیار ارزان تر و مناسب تر می باشد. این دستگاه ها قیمتی حدود ۷۰ تا ۵۰ درصد قیمت دستگاه های آکبند داشته و شما می توانید. آن ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. قیمت دستگاه کپی دست دو همانند هر دستگاه چاپ دیگر با توجه به ویژگی ها و فاکتورهای دستگاه متفاوت و متغیر است.

دستگاه های چاپ دارای فاکتورهای مختلفی مانند درگاه های ارتباطی، میزان حافظه، سرعت و کیفیت چاپ، میزان امنیت کاربری، تعداد و نوع و سایز کاغذهای مورد استفاده در دستگاه و غیره بوده که هر کدام از آن ها بر قیمت دستگاه تاثیر مستقیم می گذارد.

سرعت و کیفیت

برای مثال هرچه سرعت و کیفیت چاپ دستگاه بالاتر باشد، قیمت دستگاه کپی دست دو بیشتر خواهد بود. میزان حافظه نیز هر چه در دستگاه چاپ بالاتر باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتری را در دستگاه ذخیره کنید.

سایز و نوع کاغذ

سایز و نوع کاغذهای مورد استفاده در دستگاه فاکتور بسیار مهم دیگر در دستگاه های چاپ است. که بر قیمت و کاربری آن تاثیر می گذارد. شما هنگام استفاده از دستگاه های چاپ فایل های مختلف را در اندازه های مختلف چاپ می کنید. می خواهید نقشه های فنی و مهندسی را در اندازه های بزرگ چاپ کرده و یا جزوات و کتابچه ها را در اندازه های کوچک تر چاپ کنید.

آپشنهای اختیاری

هزینه دستگاه فتوکپی با توجه به تعداد فاکتورهای جانبی مورد استفاده در دستگاه تغییر می کند. دستگاه های چاپ دارای امکانات جانبی مانند فینیشر، سورتر، ذخیره خودکار ADF و لارج باکسر هستند.

هر کدام از فاکتورهای فوق برای کاربردهای ویژه مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از لارج باکسر شما می توانید سینی های دستگاه را تا بیشترین حالت پر کرده تا در روزهای پر کار خود مجبور نباشید مدام آن ها را پر کنید.

با استفاده از ذخیره خودکار می توانید تنها یک بار نسخه اصلی را در دستگاه قرار داده و از آن برای چندین نسخه کپی استفاده کنید.

سورتر

سورتر در دستگاه چاپ باعث مرتب سازی برگه های کپی شده و فایل های در حال چاپ می شود. بنابراین شما نیاز ندارید زمان جداگانه ای را برای مرتب کردن کارهایتان کنار بگذارید. این مساله سرعت کاری شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

فینیشر

با استفاده از فینیشر نیز می توانید. از از برگه های مختلف در سایزهای مورد استفاده برای جزوات کپی بگیرید. هر کدام از امکانات جانبی فوق بر قیمت دستگاه دستگاه فتوکپی دست دوم تاثیر مستقیم می گذارد.

خرید دستگاه فتوکپی

خرید دستگاه فتوکپی دست دوم را همانند دستگاه های چاپ دیگر می توانید از فروشگاه های آنلاین و یا حضوری انجام دهید. دستگاه های فتوکپی دست دو در برندها و مدل های مختلف موجود بوده و شما می توانید. دستگاه مورد نظر خود در برندهای مختلف را انتخاب و آن ها را خریداری کنید.

خرید بر حسب نیاز کاری

هنگام خرید دستگاه کپی دست دو به تناسب ویژگی های دستگاه با نیازهای کاری خود توجه کرده و مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید. این دستگاه ها در انواع مختلف جوهر افشان و لیزری، اداری و خانگی، چند منظوره و تک کاربرده موجود بوده و با قیمت های مختلف به فروش می رسند.

دستگاه های اداری دستگاه هایی هستند. که برای انجام کارهای اداری مختلف طراحی شده و سرعت و کارایی بسیار بالاتری در مقایسه با دستگاه های خانگی دارد. این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های خانگی بسیار گران قیمت تر نیز هستند.

جوهر افشان

دستگاه های جوهر افشان دستگاه هایی هستند. که از جوهر برای چاپ استفاده کرده بنابراین ممکن است. بعد از چاپ در اثر ریختن قطرات آب روی صفحه چاپ شده جوهر روی برگه پخش شود یا بعد از چاپ نیاز داشته باشید. که برگه کاملا خشک شود. این دستگاه ها دارای کیفیت با وضوح بسیار بالایی بوده و بهترین انتخاب برای آتلیه ها می باشد.

لیزری

خرید دستگاه فتوکپی دست دوم لیزری برای ادارات و مدارس می تواند. یک انتخاب بسیار مناسب باشد. این دستگاه ها دارای قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های جوهر افشان بوده اما سرعت و کارایی بیشتری نیز دارند. این دستگاه ها به میزان بسیار کم تری نیاز به شارژ مجدد داشته و در صورتی که مدت ها مورد استفاده قرار نگیرد باز هم کیفیت خود را حفظ می کنند.

چند منظوره یا تک کاره

در صورتی که قصد دارید برای محل کار خود چند دستگاه مختلف و جداگانه برای انجام کارهای پرینت، چاپ، اسکن و فکس تهیه کنید. خرید یک دستگاه چند منظوره انتخاب بسیار به صرفه تری برای شما خواهد بود. این دستگاه ها به نسبت خرید چند دستگاه هم فضای بسیار کم تری اشغال کرده و هم قیمت کم تری دارد. در صورت نیاز به تنها یکی از کاربردهای دستگاه می توانید. یک دستگاه چاپ تک منظوره خریداری کنید.

فروش دستگاه فتوکپی دست دوم

فروش دستگاه فتوکپی دست دوم یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است. که سرمایه داشته و قصد انجام یک کار آزاد برای خود را دارند. از آن جا که این دستگاه ها قیمت بسیار کم تری در مقایسه با دستگاه های آکبند دارند. افراد زیادی تمایل به سفارش دستگاه فتوکپی از نوع استوک دارند.

در صورتی که قصد فروش دستگاه کپی دست دو دارید، می توانید. این کار را به دو صورت حضوری و یا آنلاین و یا هر دو شکل انجام دهید. در فروش اینترنتی شما نیازی به تهیه یک مکان به عنوان فروشگاه نداشته و افراد می توانند از هر شهر دیگر بدون محدویت مکانی دستگاه چاپ مورد نظرشان را از شما خریداری کنند.

مزایای دستگاه

مزایای دستگاه فتوکپی دست دوم در چندین بخش قیمت، کیفیت، گارانتی و برند تقسیم بندی می شود.

قیمت پایینتر نسبت به آکبند

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. یکی از مهم تری مزایای دستگاه های دست دو یا استوک قیمت بسیار پایین آن ها در مقایسه با دستگاه های آکبند است. این دستگاه ها گاهی تا نصف قیمت آکبند به فروش می رسند. برای مثال اگر یک دستگاه آکبند صد میلیون تومان قیمت دارد. شما می توانید. استوک آن را تنها با ۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

کیفیت

مزیت دوم خرید دستگاه های استوک بهره مند شدن از کیفیت بالای دستگاه های چاپ است. این دستگاه ها معمولا از برندهای معروف و مطرح در این زمینه بوده که بالاترین سطح کیفی را دارند. مطمئن باشید خرید یک دستگاه استوک در یک برند معروف و معتبر در مقایسه با خرید یک دستگاه نو اما با یک برند ناشناخته انتخاب بسیار مناسب تری برای شما خواهد بود.

دارای گارانتی و ضمانت نامه

یکی دیگر از مزایای دستگاه فتوکپی دست دوم یا دستگاه استوک آن است. که با وجود دست دوم بودن این دستگاه ها، انواع اصل و اورجینال آن ها همگی شناسنامه داشته و شما می توانید. آن ها را همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری کنید. این مساله باعث می شود. در صورت بروز مشکل بعد از خرید بتوانید. از خدمات نمایندگی های مجاز بهره مند شوید.

معایب فتوکپی دست دوم

دستگاه های استوک بدون شک در کنار مزایای، معایب نیز دارند. مهم ترین عیب این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های آکبند پایین بودن طول عمر دستگاه و طول عمر مفید قطعات داخلی دستگاه است. این دستگاه ها در کنار کیفیت بالا، چند سال مورد استفاده قرار گرفته اند بنابراین در مقایسه با دستگاه های آکبند شما کم تر می توانید از آن ها استفاده کنید.

همچنین در صورتی که این دستگاه ها را از فروشگاه ها و مراکز معتبر و مطمئن تهیه نکنید. احتمال خرید و انتخاب یک دستگاه معیوب و خراب وجود دارد. بنابراین حتما خرید دستگاه چاپ خود را از مراکز قابل اطمینان انجام دهید.

برند دستگاه

برند دستگاه فتوکپی دست دوم همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد. معمولا برندهای معروفی مانند شارپ، توشیبا، کانون، کونیکا مینولتا، کیوسرا و زیراکس می باشد. تمامی این برندها همگی دستگاه هایی با کیفیت بسیار بالا بوده که طول عمر بالایی دارند.

هر کدام از این برندها ویژگی ها و مزایای خاص خود را داشته و در مدل های مختلف و در انواع مختلف رومیزی یا ایستاده، خانگی یا اداری، جوهر افشان یا لیزری، سیاه و سفید و یا رنگی موجود بوده و شما می توانید. دستگاه مورد نظر خود را از میان تنوع بالای دستگاه های چاپ خریداری کنید.

مشاوره خرید دستگاه فتوکپی دست دوم

مشاوره خرید دستگاه فتوکپی دست دوم شامل موارد مختلفی برای انتخاب مناسب برند، مدل و فروشگاه می باشد. در گام اول شما باید بتوانید یک فروشگاه مطمئن و قابل اطمینان برای خرید انتخاب کنید. برای اطمینان از فروشگاه بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید. که در دستگاه های چاپ خود تنوع بالایی داشته و آن ها را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل دهد.

نکته دیگر برای انتخاب برند دستگاه چاپ می باشد. شما در مشاوره خرید دستگاه فتوکپی دست دوم خواهید دانست که با توجه به بودجه و نیازهای کاری شما مناسب ترین برند و مدل چیست تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی لوازم اداری است. که در کنار داشتن انواع دستگاه های چاپ به شما مشاوره رایگان قبل از خرید می دهد. شما می توانید بعد از مشاوره با انواع دستگاه های موجود در سایت آشنا شده، ویژگی هر دستگاه را خوانده و سپس دستگاه مناسب خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.