فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو

ریکو آفیشیو 2035

فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو

فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو یکی از دستگاه های با کیفیت موجود در بازار است. این مدل دستگاه به دلیل دست دوم بودن قیمت بسیار مناسبی دارد. کیفیت دستگاه دست دو ریکو آفیشیو در حد دستگاه های آکبند است. بنابراین کاربرانی که بودجه کافی خرید دستگاه های آکبند را ندارند می توانند فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو را خریداری کنند. دستگاه های دست دوم ریکو آفیشیو با قابلیت های متنوع قادر هستند نیاز کاربران را برطرف سازند.

مشخصات فنی فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو

 

از نکات مهم قبل از خرید هر دستگاه کپی بررسی مشخصات فنی دستگاه می باشد. برند ریکو آفیشیو جزء برندهای مطرح و شناخته شده جهانی است. کیفیت محصولات شرکت ریکو آفیشیو زبان زد خاص و عام می باشد. شرکت ریکو آفیشیو محصولات خود را با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا روانه بازار می کند. دستگاه های شرکت ریکو آفیشیو طراحی منحصر به فردی دارند.

قطعات اورجینال

به جرات می توان گفت دستگاه های این شرکت با طراحی خاص خود توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کنند. یکی از ویژگی های متمایز فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو این است که از قطعات اورجینال ساخته شده است. زیرا شرکت ریکو آفیشیو دستگاه های خود را با مواد اولیه با کیفیت و ابزارآلات جدید تولید می کند. بکارگیری قطعات اورجینال در تولید دستگاه های ریکو آفیشیو باعث شده است کیفیت چاپ این دستگاه ها مثال زدنی باشد.

فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو براساس کارکرد دستگاه توسط شرکت سازنده درجه بندی می شود. قیمت کپی دست دو براساس درجه ای که دارد متفاوت خواهد بود. تعداد سال های زیادی از ساخت دستگاه های دست دوم نگذشته است. این بدان معنا است که این دستگاه ها پس از طول عمر سه ساله و پنح ساله به شرکت سازنده خود فرستاده می شوند.

این دستگاه ها توسط شرکت سازنده سرویس و تعمیر خواهند شد. در نهایت دستگاه های دست دوم با کیفیت و کارایی بالا به سایر کشورها صادر می شوند. هزینه نگهداری، سرویس و مواد اولیه دستگاه های شرکت ریکو آفیشیو بسیار پایین می باشد. از طرفی مواد مصرفی این دستگاه ها مانند تونر به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد.

شرکت ریکو آفیشیو دستگاه های خود را از مواد قابل بازیافت می سازد. بنابراین شرکت ریکو آفیشیو یکی از شرکت های دوس دار طبیعت است. از طرفی کار کردن با دستگاه های ریکو آفیشیو هیچگونه خطری برای کاربران به دنبال نخواهد داشت. انتخاب دستگاه های کپی برند ریکو آفیشیو از هر لحاظی برای کاربران مناسب خواهد بود.

ظرفیت کاغذ

 

ظرفیت کاغذ جزء ویژگی های مشترک دستگاه های دست دوم و آکبند است. از طرفی کاربران می توانند این قابلیت را در برخی از مدل های دستگاه ریکو آفیشیو ارتقا دهند. ظرفیت کاغذ در اکثر مدل های ریکو آفیشیو بالا می باشد.

در برخی از مدل های ریکو آفیشیو می توان هزاران برگه را در سینی کاغذ دستگاه نگه داری کرد. بنابراین کاربر برای مدت طولانی احتیاجی به پر کردن دستگاه نخواهد داشت. بنابراین این قابلیت باعث افزایش سرعت دستگاه می شود. کاربر براساس نیاز کاری خود می تواند یکی از انواع مختلف ظرفیت سینی کاغذ در دستگاه های ریکو آفیشیو را انتخاب کند.

امکانات جانبی

 

سرعت فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو مشابه دستگاه های آکبند است. امکانات جانبی دستگاه باعث افزایش سرعت دستگاه می شود. همچنین آپشن های اختیاری کارایی دستگاه را افزایش می دهد.کاربر براساس نیاز کاری خود می تواند هر کدام از آپشن های اختیاری را به دستگاه اضافه یا حذف کند. از طرفی اضافه و یا حذف آپشن های اختیاری قیمت دستگاه را افزایش یا کاهش خواهد داد.

کاربر با حذف آپشن های غیر ضروری می تواند خریدی اقتصادی را برای خود رقم بزند. یکی از آپشن های اختیاری دستگاه قابلیت تغذیه خودکار ADF است. این قابلیت باعث می شود کاربر به صورت یکجا برگه ها را در دستگاه قرار دهد. این بدان معنا است که وجود این آیتم مانع از قرار دادن برگه ها به صورت دستی و تک به تک توسط کاربر خواهد شد. قابلیت تغذیه خودکار مانع از اتلاف وقت کاربر می شود.

سورتر یکی دیگر از آپشن های اختیاری دستگاه است. سورتر به طور خودکار جزوات و برگه های دستگاه را دسته بندی و مرتب می کند. سورتر سرعت دستگاه را افزایش می دهند.

از دیگر آپشن های اختیاری دستگاه می توان به فینیشر اشاره کرد. کاربر با این قابلیت می تواند جزوات خود را سیم، صحافی و پانچ کند. این آیتم برای کاربر صرفه اقتصادی دارد. زیرا با یک دستگاه می تواند تمامی کارهای خود را انجام دهد.

مدت زمان گرم شدن دستگاه

 

مدت زمان مورد نیاز دستگاه برای شروع فعالیت مدت زمان گرم شدن دستگاه می باشد. هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد سرعت دستگاه بیشتر خواهد بود. دستگاه های ریکو آفیشیو به مدت زمان کوتاهی برای شروع به کار کردن نیاز دارند. استفاده از دستگاه های ریکو آفیشیو در مکان های شلوغ و با حجم کاری بالا بسیار مناسب می باشد. دستگاه های برند ریکو آفیشیو فرقی نمی کند دست دوم و یا آکبند باشد در یک چشم بر هم زدن شروع به کار می کنند.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه است. یکی از عوامل موثر بر کیفیت چاپ تونر دستگاه می باشد. استفاده از تونر مناسب کیفیت چاپ را افزایش خواهد داد. زیرا تونرها از نظر چسبندگی با یکدیگر متفاوت هستند.

کیفیت تونر براساس نوع و درصد چسبندگی آن تعریف می شود. در صورتیکه درصد چسبندگی تونر با میزان حرارت دستگاه شما همخوانی نداشته باشد، دستگاه شما مستهلک خواهد شد. بنابراین استفاده از تونر نامناسب به دستگاه صدمه وارد می کند. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر کیفیت چاپ اجزای تشکیل دهنده دستگاه کپی است. اگر قطعات تشکیل دهنده دستگاه با کیفیت و اورجینال باشند، چاپ با کیفیتی را خواهید داشت.

همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه های برند ریکو آفیشیو از قطعات اصلی ساخته شده اند. کاربرانی که کیفیت چاپ برایشان اهمیت دارد توصیه می کنیم دستگاه کپی ریکو آفیشیو را انتخاب کنند. با خرید فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو می توانید از چاپی عمیق و زنده بهره مند شوید.

سرعت بیشتر با حافظه بالاتر و امکان فایلینگ اسناد

 

دستگاه های اداری کپی ریکو آفیشیو از قابلیت فایلینگ و ذخیره سازی اسناد برخوردار هستند. این قابلیت مانند کمد بایگانی اسناد مهم را برای شما ذخیره خواهد کرد. برای ذخیره همیشگی می توانید اسناد خود را در هارد دیسک ذخیره کنید. در هارد دیسک اطلاعات به هیچگونه پاک نمی شوند.

از ویژگی های برجسته دستگاه های ریکو آفیشیو این است که می توان ذخیره اسناد را با رمزگذاری انجام داد. با ریکو آفیشیو می توانید امنیت اسناد مهم خود را افزایش دهید. از طرفی هارد دستگاه های دست دوم بعد از تعمیر و سرویس از اطلاعات پاک می شوند. بنابراین دستگاه های دست دوم از حافظه برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی های دستگاه های ریکو آفیشیو حافظه موقت آن ها است. اطلاعات در حافظه موقت بعد از کپی حذف می شوند. حافظه داخلی سرعت کارایی دستگاه را افزایش می دهد. زیرا تنها با یک کلیک می توانید از فایل های چند صفحه ای خود کپی بگیرید.

حافظه داخلی در انواع مدل های فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو وجود دارد. البته حافظه داخلی براساس مدل دستگاه متفاوت خواهد بود. کاربر براساس نیاز کاری خود می تواند یکی از مدل های مختلف را انتخاب کند. قطعا حافظه دستگاه های اداری بیشتر از دستگاه های رومیزی خواهد بود.

مزایای خرید فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو

 

خرید فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو مزایای قابل توجهی برای کاربر در بر خواهد داشت. از مزایای مهم این دستگاه می توان به ریکو آفیشیو بودن آن اشاره کرد. شرکت ریکو آفیشیو یک شرکت معتبر ژاپنی است. این شرکت با تولید محصولات مختلف با کیفیت توانست نظر کاربران را در سطح دنیا به خود جلب کند.

هزینه پایین

از دیگر مزایای این نوع دستگاه دست دوم بودن آن است. افرادی که از این برند خرید کرده اند، می دانند خرید دستگاه دست دوم برای آن ها به صرفه تر خواهد بود. زیرا شرکت ریکو آفیشیو برای تولید دستگاه های خود هزینه زیادی را متقبل می شود. بنابراین قیمت دستگاه های آکبند این برند بسیار گران است.

کاربرانی که توان مالی خرید دستگاه های آکبند را ندارند می توانند دستگاه دست دوم را انتخاب کنند. کاربر در اینصورت با پرداخت هزینه پایین می توانند دستگاهی مشابه دستگاه آکبند را خریداری کنند. از طرفی خرید دستگاه دست دوم برای صاحبان مشاغل کوچک بسیار مناسب می باشد. زیرا کیفیت و کارایی دستگاه های دست دوم در حد دستگاه های آکبند است.

خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه شرکت ریکو آفیشیو ارائه خدمات پس از فروش آن می باشد. این ویژگی با عث افزایش محبوبیت شرکت ریکو آفیشیو و محصولات آن شده است. یکی دیگر از ویژگی های بارز شرکت ریکو آفیشیو سرویس و تعمیر دستگاه های دست دوم خود می باشد. سرویس به موقع شرکت ریکو آفیشیو سبب شده است دستگاه های دست دوم هیچگونه نقص فنی نداشته باشند.

قطعات

قطعات دستگاه کپی دست دوم ریکو آفیشیو از نظر فنی سالم هستند. بنابراین دستگاه های دست دوم کیفیت و کارایی لازم را دارند. با انتخاب دستگاه دست دوم با کیفیت و قیمت ارزان می توانید نیازهای کاری خود را برطرف سازید.

دستگاه های دست دوم با ورود محصولات جدید به سایر کشورها صادر می شوند. این بدان معنا است که کارکرد دستگاه های دست دوم در کشورهای اروپایی بسیار کم است. بنابراین مدت زمان استفاده از دستگاه های دست دوم بسیار کوتاه می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

 

فتوکپی دست دو ریکو آفیشیو از نظر کارایی و کیفیت در حد دستگاه های آکبند است. قابلیت های این نوع دستگاه بسیار متنوع می باشد. این نوع دستگاه با اینکه کیفیت و کارایی لازم را دارد اما قیمت ارزان تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. بنابراین برای اکثر کاربران که بودجه مالی کافی ندارند یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

ریکو آفیشیو بودن دستگاه یک مزیت مهم به شمار می آید. زیرا محصولات این شرکت از نظر کیفیت رتبه برتر جهانی را به خود اختصاص داده اند. خرید این نوع دستگاه ریکو آفیشیو با توجه به دست دوم بودن آن باید از فروشگاه معتبر انجام شود.

خرید از کپی ایران

فروشگاهی مناسب خرید دستگاه دست دوم است که خود وارد کننده این نوع دستگاه ها باشد. همچنین دستگاه های دست دوم را به همراه ضمانت نامه و گارانتی به مشتری تحویل دهد. فروشگاه کپی ایران سالهاست با فروش مطمئن توانسته است اعتبار چندین ساله خود را حفظ کند.

یکی از مزیت های خرید از این فروشگاه معتبر این است که می توانید از مشاورین متخصص آن کمک بگیرید. همچنین امکان خرید تلفنی را برای کاربران فراهم کرده است. در صورت تماس با این فروشگاه می توانید به صورت تخصصی مشخصات دستگاه مدنظر خود را بررسی کنید.

این امر موجب می شود کاربر متناسب با نیاز کاری خود دستگاه را خریداری کند. از طرفی انتخاب صحیح دستگاه مانع هدررفت پول و انرژی کاربر خواهد شد. کاربران با مراجعه به سایت فروشگاه و مشاهده ویژگی های دستگاه می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.