فتوکپی رنگی توشیبا

فتوکپی رنگی توشیبا

فتوکپی رنگی توشیبا

فتوکپی رنگی توشیبا محصول یکی از نام آشنا ترین برند های فعال در زمینه فتوکپی موجود در بازار است. که می توانید آن را با کیفیت و سرعت بالا برای مدارس، دانشگاه ها، ادارات مختلف و مراکز نشر و چاپ تهیه کنید. این نوع از دستگاه های فتوکپی استوک دارای ویژگی های کاربردی هستند. که به شما کمک می کنند بتوانید با سرعت و کیفیت بالا از اطلاعات مختلف پرینت یا کپی بگیرید.

ویژگی های فتوکپی رنگی توشیبا

بهتر است قبل از خرید با ویژگیهای دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا آشنا شوید:

عملکرد چند منظوره

یکی از ویژگی های این دستگاه های فتوکپی استوک چند منظوره بودن آن ها است. به طوری که شما می توانید به راحتی برای انجام کارهای مختلفی از آن استفاده کنید. علاوه بر فتوکپی رنگی و سیاه و سفید می توانید. از دستگاه برای اسکن مدارک مختلف و یا پرینت گرفتن نیز استفاده کنید.

کیفیت بالا

کیفیت دستگاه های فتوکپی بر اساس معیار dpi سنجیده می شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد. کیفیت چاپ، پرینت و اسکن نیز بالاتر است. دستگاه های فتوکپی رنگی توشیبا می توانند. با کیفیت های بالایی مانند۱۲۰۰ یا ۶۰۰ دی پی آی تصاویری با کیفیت عالی و با تمامی جزئیات برای شما کپی یا پرینت بگیرند.

سرعت عملکرد بالا

سرعت عملکرد دستگاه های چاپ، کپی و پرینت بر اساس تعداد برگه هایی که در هر دقیقه کپی یا پرینت می گیرند. بررسی می شود. مدل های مختلف فتوکپی رنگی توشیبا دارای سرعت های مختلف و بالایی مانند ۶۰ برگه در دقیقه هستند. بنابراین با خیالی آسوده می توانید. از مدل های مختلف این برند برای شلوغ ترین مراکز چاپ و نشر استفاده نمایید.

قابلیت کپی دو طرفه

از دیگر ویژگی های بسیار مهم و پر کاربرد در تمامی دستگاه های کپی داشتن قابلیت کپی گرفتن دو طرفه است. در دستگاه های کپی قدیمی شما مجبور بودید. برای کپی گرفتن دو طرفه دستگاه را متوقف کرده و برگه را به صورت دستی جابجا کنید. اما دستگاه هایی که قابلیت کپی دو طرفه دارند. بدون نیاز به جابجایی می توانند به طور همزمان هر دو سمت برگه را کپی کرده و سرعت عمل شما را تا دو برابر افزایش دهند.

قابلیت برنامه ریزی

تمامی مدل های فتوکپی رنگی توشیبا دارای قابلیت برنامه ریزی بوده و به شما این امکان را می دهند تا ساعت ها عملکرد دستگاه کپی را به خود دستگاه سپرده و نیازی به کنترل مداوم آن نداشته باشید. در واقع می توانید طی یک برنامه مشخص برای تعداد خاصی برگه کپی یا پرینت بگیرید. و خودتان همزمان کار دیگری انجام دهید.

قابلیت اتصال به شبکه

همانطور که می دانید در حال حاضر تقریبا تمامی ادارات با سیستم شبکه کار می کنند. یعنی تمامی سیستم های کامپیوتری در بخش های مختلف اداره می توانند. به اطلاعات مشترکی که روی شبکه قرار می گیرند دسترسی داشته باشند. مدل های مختلف دستگاه های فتوکپی رنگی توشیبا قابلیت اتصال به شبکه را دارند. یعنی شما می توانید به راحتی اطلاعاتی که روی کامپیوتر دیگر در اتاقی دیگر قرار دارد را پرینت یا کپی بگیرید.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین وارد کنندگان دستگاه های فتوکپی استوک است. که مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله مدل معرفی شده در بالا را با قیمت مناسب به خریداران محترم ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا کلیک کنیذ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.