فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو 

خرید ریکو آفیشیو 8001

فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو

فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو را می توان پراستفاده ترین سری دستگاه های فتوکپی رنگی موجود در بازار دانست. شرکت انگلیسی ricoh پرینترها، دستگاه های فتوکپی و ماشین های اداری چندکاره بسیار متنوعی را طراحی و به بازارهای جهانی عرضه می کند. محصولات ریکو کاملا توسط دارندگان کسب و کارها و دفاتری که با امور چاپ و تکثیرات سر و کار دارند. شناخته شده است.

محصولات اداری ریکو آفیشیو با ویژگی های متنوع و مختلف به بازارها عرضه می شوند. تا پاسخگوی هر طیفی از امور باشند. از این رو این دستگاه ها مدل های بسیار متنوعی دارند. و شما می توانید متناسب با هر نوع کاربری، یک دستگاه ایده آل در بین محصولات ریکو پیدا کنید.

سری فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو نیز یکی از سری محصولات محبوب و پرکاربرد ساخت ریکو می باشد. فتوکپی های رنگی ریکو آفیشیو از برترین کیفیت و استاندارد ها برخوردار بوده و می توانند. توان تولیدی شما را به حداکثر برسانند. این دستگاه ها معمولا ویژگی های مشابهی با مدل های سیاه و سفید دارند. و در صورت رنگی بودن با یک پیشوند c به نشانه color مشخص می شوند.

دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو

دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو می تواند. یکی از کلیدی ترین دستگاه ها اداره یا دفتر انتشارات شما باشد. افزودن رنگ به اسناد و اوراق چاپ شده اثرگذاری آن ها را به طرز قابل توجهی بالاتر می برد. بخصوص هنگامی که فرآیند رنگ آمیزی طبق استانداردهای ریکو و در واقع با کیفیت چشم نواز ریکو آفیشیو صورت بگیرد. به طور کلی حضور رنگ (حتی یک یا دو رنگ) در اسناد چاپی، آن ها بسیار تاثیرگذارتر جلوه می دهد.

چاپ رنگی لیزری

اساس افزودن رنگ به اسناد شما در دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو مبتنی بر تکنولوژی چاپ رنگی لیزری می باشد. به این ترتیب که اطلاعات شدت هر رنگ در هر نقطه به صورت کامپیوتری به ساز و کار چاپ دستگاه اعلام می شود. سپس تفنگ لیزری دستگاه مقدار مورد نیاز از هر تونر کارتریج رنگی را در آن نقطه ذوب کرده و بر روی کاغذ می ریزد. مثل سایر پرینترهای رنگی لیزری، رنگ های اسناد شما از ترکیب شدن رنگ های مشکی، فیروزه ای، سرخابی و زرد در سیستم CMYKB تشکیل می شوند.

فتوکپی هایی که اساس کار آن ها چاپ لیزری می باشد. استفاده بیشتری دارند. چرا که کاربری این دستگاه ها ساده تر می باشد. همچنین شرایط نگهداری و خدمات تعویضی ساده تری نیز دارند. به همین علت این دستگاه ها هم تقاضای بیشتر و هم قیمت مناسبتری دارند.

چند کاره

دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو می تواند. هر ویژگی و هر قابلیتی داشته باشد. همچنین این امکان وجود دارد. که شما با خریداری یک دستگاه چندکاره رنگی، از خدمات فتوکپی رنگی نیز بهره مند شوید. کافیست با ارزیابی کاربری خود، پارامترها و ویژگی های اصلی دستگاهتان را تعیین کرده و سپس مدل مناسب را انتخاب کنید.

خرید دستگاه

خرید دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو در مدل ها، پیکربندی ها و با ویژگی های مختلفی امکان پذیر می باشد. اما این همه مدل متنوع و گوناگون، گاها می تواند انتخاب را برای خریداران سخت کند. لذا توصیه می شود پیش از اینکه اقدام به خرید دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو کنید. نیازهای اداری و نوع کاربری خود را برآورد کرده و در ذهن داشته باشید.

نیاز کاری

به چه سرعت کپی و چاپی نیاز دارید؟ آیا نوع سفارشات و کارهای شما بیشتر حجیم و کم تعداد است؟ یا اینکه با سفارش های جزئی ولی متعددی سر و کار دارید؟ چه توانی از دستگاه انتظار دارید؟ قابلیت های ویژه ای از ماشین های اداری که به آنها احتیاج دارید کدامند؟ آیا اوراق شما بعد از کپی باید صحافی بشوند؟ این ها نمونه سوالاتی هستند که می توانید به کمک آن ها، کاربری خود را روشن سازید.

پس از اینکه چند مدل متناسب با کاربری خود را پیدا کردید، می توانید خلاصه و خصوصیات دستگاه ها را به صورت اختصاصی مطالعه کنید و با ویژگی ها و قابلیت های آن ها بیشتر نیز آشنا شوید. سپس در صورت موجود بودن مدل c که نشانه رنگی بودن دستگاه است. شما می توانید فرآیند خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو مطلوب خود را انجام دهید.

نوع دستگاه

همچنین شما می توانید مدل استوک، آکبند و بازسازی شده هر دستگاه را خریداری نمایید. و امکان افزودن آپشن های اختیاری در مرحله آخر خرید نیز وجود دارد. به این ترتیب شما یک دستگاه کاملا شخصی سازی شده و مطابق با استاندارد های کار خود را تحویل خواهید گرفت.

قیمت دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو

قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو رنگی، بسته به مدل، میزان کارکرد (در شرایط خرید استوک)، ریجن ساخت و عوامل دیگری ممکن است تغییر کند. خبر خوب این است که ریکو آفیشیو به علت محبوبیت بسیار ابلای دستگاه های خود، محصولاتش را در بازه های قیمتی مختلفی به بازار ها عرضه می کند. تا به این ترتیب همه مشتریان با هر طیف از بودجه در اختیار، بتوانند صاحب یک دستگاه فتوکپی رکیو آفیشیو رنگی شوند.

اما فروشنده های مختلف این دستگاه ها، خود، تاثیر بسیاری بر تغییرات قیمت می گذارند. برخی از فروشندگان مونتاژ کننده هستند و بازسازی های تخصصی انجام می دهند. برخی به صورت صنعتی این دستگاه ها را مورد تعمیراتی قرار می دهند. فروشندگان مختلف، به هر نحوی که دستگاه ها را به فروش برسانند، ممکن است تحت استانداردها و معیارهای شخصی خود، قیمت دستگاه را جابجا کنند.

فروشگاه معتبر

از این رو انتخاب دستگاه سالم و در عین حال با بهترین قیمت، کار بسیار دشواری است. بهترین کار در چنین شرایطی، خرید از یک فروشنده مطمئن و معتبر می باشد. فروشندگان مطمئنی مثل کپی ایران با عرضه انواع دستگاه های کپی مطابق با استاندارد های فروش دنیا، قیمت ایده آل را به خریداران اعلام می کنند. با خرید از کپی ایران هم از سلامت دستگاه آسوده خاطر خواهید بود و هم از قیمت دستگاه کپی ریکو آفیشیو رنگی خریداری شده.

آپشنهای اختیاری

نکته دیگر توجه در ثبت سفارش دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو رنگی می باشد. توجه داشته باشید که از افزودن آپشن های اختیاری غیرضروری پرهیز کنید. همچنین پس از انتخاب مدل مورد نظر خود، امکان خرید دستگاه در حالت های استوک و بازسازی شده را نیز مد نظر داشته باشید. به این ترتیب شما می توانید در مبلغی که به هزینه دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو رنگی اختصاص داده اید، صرفه جویی بسیاری کنید.

فروش دستگاه رنگی ریکو آفیشیو

فروش دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو  توسط بسیاری از فروشنده های مختلف انجام می شود. فروش این سری دستگاه ها به علت کارایی بسیار زیاد در مدل های مختلف و تحت استانداردهای متنوعی انجام می شود. اما برخی فروشنده ها استاندارد های شخصی برای فروش دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو رنگی دارند که این استانداردها روی قیمت دستگاه ها هم تاثیر سویی میگذارد.

به همین علت توصیه می شود که دستگاه های اداری خود را تنها از فروشنده های مطمئن خریداری نمایید. فروشنده های مطمئن مثل فروشگاه کپی ایران، فروش ماشین های اداری از جمله فروش دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو رنگی را مطابق استانداردهای قیمتی روز دنیا به فروش می رسانند. در بین فروشگاه های معتبر، قیمت های فروشگاه کپی ایران کاملا رقابتی بوده و ایده آل ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می کند.

نوع دستگاه

فروش دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو رنگی، در مدل ها، پیکربندی ها و به انضمام آپشن های اختیاری مختلف انجام می شود. همچنین هر دستگاه ممکن است. از لحاظ کارکرد، در حالت آکبند، استوک و یا بازسازی شده قرار داشته باشد. انتخاب مدل سازگار با سایر بخش های کسب و کار و نوع کاربری شما، اهمیت بسیاری دارد. چرا که به این ترتیب دستگاه خریداری شده می تواند. بیشترین کارایی خود را به نمایش بگذارد.

دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو آکبند

دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو آکبند یکی ازحالاتی است. که این سری دستگاه ها به فروش می رسند. آکبند بودن دستگاه ویژگی های خاصی دارد. چرا که دستگاه های آکبند تا کنون کار نکرده اند. و از همین جهت در نهایت سلامت و کارایی به سر می برند. به همین علت قادرند بیشترین سطح کارایی را از خود به نمایش بگذارند. همچنین این دستگاه ها ممکن است. توسط کارخانه سازنده یا فروشنده خود برای مدتی ضمانت شوند.

دستگاه های آکبند معمولا قیمت بیشتری از دستگاه های استوک و بازسازی شده دارند. چرا که این دستگاه ها مستقیما و با هزینه روز، از سازنده خود خریداری می شوند. دستگاه های آکبند معلوما پلمب هستند. تا با این کار نشانی از نو بودن خود داشته باشند. دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو آکبند یکی از انتخاب های شما حین خرید این سری از فتوکپی های رنگی است.

دستگاه ریکو آفیشیو بازسازی شده

برخی دستگاه ها بروز مشکلات عملکردی و خرابی های مداوم که معمولا به علت استهلاک قطعات این دستگاه ها در طول زمان اتفاق می افتد. را تجربه می کنند. برخی از دستگاه های دیگر نیز در عین سلامت و کارایی، به علت سلیقه کاربر قبلی ممکن است واگذار شوند. این دستگاه ها، چه به علت بروز مشکلات و چه بدون مشکل، ممکن است. پس از فروش تحت تعمیرات و بازسازی هایی قرار گیرند.

این تعمیرات ممکن است. شامل تغییر برخی قطعات، اصلاح و تعمیر برخی دیگر و تعویض بعضی از سیستم های دستگاه شود. اما به طور کلی همه این بازسازی ها به منظور بالاتر بردن و بیشتر کردن کارایی و سازگاری دستگاه انجام می شوند. همچنین برخی تغییرات انجام شده به علت سازگار کردن دستگاه دست دوم با منطقه جدید می باشند.

به عنوان مثال دستگاهی که در اروپا به یک ایرانی واگذار شده است. حالا به علت تفاوت ولتاژ برق ورودی، باید تحت بازسازی های الکتریکی قرار بگیرد. به این ترتیب علاوه بر سازگاری، طول عمر و دوام دستگاه بازسازی شده نیز افزایش می یابد.

دستگاه فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو بازسازی شده، یکی از انتخاب های شما حین خرید این دستگاه هاست. با خرید مدل بازسازی شده، علاوه بر دریافت کارایی بیشتر از سایر دستگاه های دست دوم، قیمت بسیار کمتری نیز پرداخت کرده و در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو استوک

کپی ریکو آفیشیو رنگی استوک یا همان دستگاه کپی ریکو آفیشیو رنگی دست دو، پرطرفدار ترین و محبوب ترین حالت خرید این سری دستگاه ها، و به طور کلی ماشین های اداری می باشد. خرید دستگاه کپی ریکو آفیشیو رنگی دست دوم و به طور کلی دستگاه های استوک مزایای متعددی دارد. اما پیش از آن ابتدا باید بدانید که دستگاه استوک چیست.

هرساله دستگاه های بسیاری، پس از اینکه مدتی تحت استفاده قرار گرفتند. و اصطلاحا کار زدند. مجددا به فروش می رسند یا واگذار می شوند. علت اصلی این امر در کشورهای اروپایی و آسیای شرقی، جاگزین شدن آن ها با دستگاه های مدل جدیدتر می باشد. چرا که کارخانجات سازنده با عرضه مدل های جدید تر به بازارها از ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر خودداری می کند. به این ترتیب دارندگان مدل های قدیمی تر، ناگزیر به فروش یا واگذاری دستگاه های کاملا سالم و کارای خود خواهند شد.

شما با خرید فتوکپی رنگی ریکو آفیشیو استوک، علاوه بر قیمت بسیار کمتر، کارایی و کیفیتی مشابه همان دسنگاه های آکبند را نیز دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.