فتوکپی ریکو ۱۶۰۰

دستگاه کپی ارزان

فتوکپی ریکو ۱۶۰۰

فتوکپی ریکو ۱۶۰۰ یکی از دستگاه های چاپ از خانواده و برند ریکو است. که به صورت رومیزی، با وزن و ابعاد بسیار مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. سال ساخت این دستگاه به سال ۲۰۱۰ و در کشورهای چین و مالزی بر می گردد. بنابراین در صورتی که قصد خرید این دستگاه به صورت استوک را دارید. خیالتان راحت باشد. که از قدیمی ترین مدل این دستگاه نیز تنها ۸ سال می گذرد.

مشخصات کلی فتوکپی ریکو ۱۶۰۰

این دستگاه چاپ از اسناد و فایل های مختلف به صورت سیاه و سفید پرینت یا کپی گرفته و تنها ۱۰ ثانیه زمان برای آغاز کار نیاز دارد. کاغذ هایی که در دستگاه می توانید قرار دهید. از A3 تا A6 متنوع بوده و سینی آن را تا ۱۰۰ برگ و کاست را تا ۲۵۰ برگ می توانید پر کنید. حافظه دستگاه نیز نسبت به حجم کاری چاپگر بسیار مناسب است و می تواند تا ۱۶ مگا بایت اطلاعات را در خود ذخیره کرده و سپس اقدام به چاپ کند. فتوکپی ریکو ۱۶۰۰ دارای امکانات اختیاری اتصال به کامپیوتر و ذخیره خودکار ADF است. که در صورت نیاز می توانید آن ها را نیز همراه دستگاه خریداری و نصب کنید.

مشخصات فیزیکی دستگاه

از آن جا که معمولا دستگاه های چاپ رومیزی را روی میز کاری خود قرار می دهید، این دستگاه ها باید سایز مناسبی داشته تا مزاحمتی برای کار شما به وجود نیاورد. فتوکپی ریکو ۱۶۰۰ تنها ۳۵ کیلوگرم وزن داشته و دارای ابعاد ۵۵۰*۵۶۸*۴۲۰ میلی متر می باشد. این ابعاد برای قرار گرفتن روی میز اداری بسیار مناسب می باشد.

توان مصرفی بسیار پایین

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در تمامی دستگاه های برقی از جمله دستگاه های چاپ داشتن توان مصرفی پایین است. تا هم هزینه ها را کاهش داده و هم به چرخه محیط زیست آسیب کم تری وارد شود. فتوکپی ریکو ۱۶۰۰ تنها ۱.۲۸ وات توان مصرفی داشته و مصرف آن حتی از بسیاری از لامپ های روشنایی نیز کم تر است!

چاپ با استفاده از تکنولوژی لیزری

همانطور که می دانید دستگاه های چاپ از دو روش مختلف لیزری و یا جوهر افشان برای ثبت تصاویر و اسناد روی کاغذ استفاده می کنند. در صورتی که دستگاه را برای ادارات، مراکز آموزشی و غیره می خواهید تکنولوژی لیزری انتخاب منطقی تری به شمار می رود. این دستگاه ها از طرفی هزینه های نگه داری کم تری داشته و اگر ماه ها نیز مورد استفاده قرار نگیرند. تونر آن ها خشک نمی شود. همچنین طول عمر تونر آن ها بسیار بالا بوده و شما می توانید. هزاران برگه را با شارژ اولیه دستگاه کپی کنید.

مشخصات سیستم کپی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد فتوکپی ریکو ۱۶۰۰ یک دستگاه چاپ تک منظوره است که تنها می توانید. از آن برای کپی سیاه و سفید استفاده کنید. سرعت کپی دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های چاپ رومیزی بالا بوده و می تواند. در هر دقیقه ۱۷ برگه را برای شما چاپ کند. کیفیت چاپ دستگاه نیز بسیار بالا بوده و تصاویر و فایل های مختلف را با کیفیت ۶۰۰ DPI چاپ می کند.

خرید دستگاه کپی ریکو ۱۶۰۰

می توانید فتوکپی ریکو ۱۶۰۰ را هم اکنون از طریق فروشگاه کپی ایران تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۱۶۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.