فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

فتوکپی ریکو 2014

فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ از جمله دستگاه‌های کپی چند کاره‌ ی سیاه و سفید است. که مجهز به اسکنر رنگی می‌باشد. این مدل دستگاه به دلیل داشتن قابلیت و کارایی بالایی که دارد. بسیار مناسب ادارات و دفاتر کوچک، مدارس و … است. همچنین استفاده از این دستگاه بالاترین سطح از قابلیت ها را با یک قیمت مناسب به شما پیشنهاد می دهد.

ویژگی‌های فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ ad از سرعت نسبتا متوسطی برای چاپ اسناد برخوردار می باشد. به طوری که اولین کپی شما را پس از ۳۱ ثانیه آماده می کند. از اینرو قادر است در هر دقیقه ۲۰ برگه را به صورت سیاه و سفید کپی یا پرینت بگیرد. همچنین با استفاده از این دستگاه هیچ محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز A3, A4, A5, B4, B5 استفاده نمایید. در واقع این ویژگی به طور چشمگیری باعث افزایش کارایی دستگاه شده است.

راحتی و سهولت در استفاده برای مصرف کنندگان یکی دیگر از ویژگی های این نوع دستگاه فتوکپی می باشد. این نوع دستگاه فتوکپی در عین داشتن یک کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. همچنین در صورت تکثیر انبوه می تواند ۹۹ برگ را به صورت متوالی و پشت سرهم چاپ کند.

یکی دیگر از مزیت های فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ ad این است. که قابلیت اسکن اسناد را به دو روش دستی و اتوماتیک دارد. در قابلیت اسکن اتوماتیک کاربران می توانند تا ۱۰۰ برگ کاغذ را بر روی فیدر تغذیه خودکار دستگاه قرار داده و با انتخاب گزینه ADF از اسکنر دستگاه به صورت اتوماتیک استفاده کنند.

مشخصات فنی فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

صفحه نمایش این دستگاه فتو کپی تک رنگ و خطی بوده و می توان از طریق آن عملکرد دستگاه را به خوبی کنترل کرد. نشانگر های موجود بر روی پنل صفحه کلید این دستگاه کپی، می توانند وضعیت عملکرد دستگاه را به اطلاع کاربر برسانند. همچنین کارت حافظه‌ ی این نوع دستگاه کپی برابر با ۲۵۶ مگابایتی است. که به شما اجازه‌ ی ذخیره‌ ی فرامین را به بهترین شکل می‌دهد. این مدل دستگاه فتوکپی یک دستگاه سه کاره است که از قابلیت پرینت، کپی و اسکن بهره می برد.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم و قابل توجه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ ad این است. که با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود. از اینرو کاربر با خیالی آسوده قادر است. اطلاعات موجود خود را به دستگاه کپی انتقال دهد. ظرفیت سینی این دستگاه فتوکپی ۱۳۵۰ برگ کاغذ است که ظرفیت قابل قبولی در میان این نوع دستگاه های کپی به شمار می آید. این دستگاه از قابلیت تغذیه خودکار یا ADF برای چاپ بهره می برد. همچنین از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل دستگاه فتوکپی انتخاب خودکار زوم می‌باشد. از اینرو قابلیت بزرگ‌ نمایی و کوچک نمایی آن از ۵۰ درصد تا ۴۰۰ درصد است.

جمع بندی و کلام آخر

فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ ad یک دستگاه سه کاره با یک قیمت مناسب می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. این مدل دستگاه فتوکپی بسیار مناسب و پرکاربرد برای ادارات کوچک، دفاتر کار و موسساتی است که نیازی به سرعت پرینت بالا ندارند. از اینرو این دستگاه با کیفیت را به راحتی می توانید از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران تهیه و خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کاف در مورد دستگاه کپی ریکو ۲۰۱۴ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.