فتوکپی ریکو ۷۵۰۰

کپی ریکو 7500

فتوکپی ریکو ۷۵۰۰

فتوکپی ریکو ۷۵۰۰ یک دستگاه سه منظوره است که دارای کیفیت و سرعت عملکرد بالا بوده و به صورت های استوک و آکبند در بازار موجود می باشد. از آن جا که از طول عمر دستگاه های استوک حدود ۵ سال می گذارد، این دستگاه های کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و معمولا با گارانتی و ضمانت نامه به مشتری تحویل داده می شوند. خرید این دستگاه های کار کرده و استوک می تواند در هزینه های شما نیز تا حد زیادی صرفه جویی کند چرا که می توانید آن ها را با قیمتی بسیار کم تر حتی تا نصف قیمت اصلی خریداری کنید.

مشخصات فنی فتوکپی

قبل از انتخاب این دستگاه کپی بهتر است با مشخصات آن آشناشوید:

چاپ سیاه و سفید

فتوکپی ریکو ۷۵۰۰ تنها قابلیت کپی سیاه و سفید داشته و در صورتی که دنبال دستگاه چاپی به هر دو شکل رنگی و سیاه و سفید هستید. خرید آن نمی تواند چندان گزینه مناسبی برای شما باشد.

کیفیت کپی ۱۲۰۰ DPI

یکی از ویژگی های بارز و مهم درباره این دستگاه چند منظوره کیفیت کپی بالا و ۱۲۰۰ DPI آن است. این کیفیت برای دستگاه های چاپ لیزری کیفیتی استاندارد و بالا محسوب شده و می توانید. برای چاپ اسناد مهم و ریز نیز از آن استفاده کنید.

زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه

قبل از خرید هر کدام از دستگاه های چاپ به زمان گرم شدن اولیه دستگاه حتما توجه کنید. دستگاه های چاپ قدیمی بعد از روشن شدن و وصل شدن به برق چندین دقیقه زمان نیاز داشتند. تا آماده به کار شده و بتوانند اولین کپی را پرینت را انجام دهند. اما دستگاه های چاپ جدید این زمان را تا حد بسیار زیادی کاهش داده اند. به طوری که شما برای گرم شدن اولیه این دستگاه تنها به ۶۰ ثانیه زمان نیاز دارید. این زمان هم میزان زمان تلف شده را کاهش می دهد. هم نشان دهنده سرعت عملکرد بالای دستگاه است.

سرعت کپی ۷۵ برگ در دقیقه

اگر دنبال خرید یک دستگاه چاپ چند منظوره با سرعت کپی بالا هستید. فتوکپی ریکو ۷۵۰۰ می تواند یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود. زیرا شما می توانید در هر دقیقه ۷۵ برگه را با آن کپی گرفته و حجم کاری بالایی را با آن انجام دهید.

سایز کاغذ های متنوع

مانند تمامی دستگاه های چاپ جدید فتوکپی ریکو ۷۵۰۰ نیز می تواند. کاغذ های مختلف در سایزهای مختلف را به عنوان ورودی پذیرفته و چاپ را روی آن ها انجام دهد. برای مثال می توانید از برگه های A3 تا ۶ A و B4 در دستگاه استفاده کرده و تصاویر، اسناد و نقشه های فنی مهندسی را روی اندازه های مورد نظرتان چاپ کنید.

دقت اسکن مناسب

جالب است بدانید سیستم اسکن در قوی ترین تجهیزات چند منظوره معمولا ۶۰۰ DPI است. که می تواند تمامی جزئیات را در فایل اسکن شده به نمایش گذارد. دقت اسکن در فتوکپی ریکو ۷۵۰۰ نیز کاملا استاندارد و معادل ۳۰۰ DPI می باشد که مقداری قابل قبول و استاندارد است.

سیستم پرینت مناسب

سیستم پرینت فتوکپی ریکو ۷۵۰۰ نیز عملکردی متوسط اما استاندارد دارد. که می توانید انجام کارهای خود را به آن بسپارید. این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۵ برگ با دقت ۴۰۰ DPI به صورت سیاه و سفید پرینت بگیرد.هم اکنون می توانید این دستگاه فتوکپی را از فروشگاه کپی ایران تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۷۵۰۰ کیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.