فتوکپی ریکو ۸۰۰۲

فتوکپی ریکو 8002

فتوکپی ریکو ۸۰۰۲

فتوکپی ریکو ۸۰۰۲ یک دستگاه بسیار پر قدرت، سریع با مصرف انرژی پایین است که می تواند. یک انتخاب بسیار ایده آل و مناسب برای محل کار شما باشد. این دستگاه فتوکپی به صورت استوک و یا آکبند در بازار موجود بوده و شما می توانید. مدل استوک آن را با قیمت بسیار کم نسبت به مدل آکبند و با کیفیتی استاندارد و جهانی خریداری کنید. دستگاه فتوکپی فوق دارای ۲۴۱ کیلوگرم وزن بوده و ابعاد آن برای یک دستگاه ایستاده و اداری بسیار مناسب است. این دستگاه چند منظوره امکان پرینت، اسکن، فتوکپی و فکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد. که در ادامه با هر کدام از این بخش های دستگاه آشنا می شویم.

ویژگی های بخش کپی دستگاه ریکو ۸۰۰۲

کپی این دستگاه یکی از پر کاربردترین بخش های آن است. که می تواند هم به صورت سیاه و سفید و هم رنگی اسناد مورد نظر شما را با سرعت بالای ۸۰ برگ در دقیقه کپی کند. این میزان سرعت یکی از بالاترین سرعت در میان دستگاه های کپی به شمار می رود. کیفیت چاپ در این بخش از فتوکپی ریکو ۸۰۰۲ نیز ۶۰۰ DPI بوده و با داشتن قابلیت زوم و یا کوچک نمایی می تواند. جزئیات مورد نظر شما را به خوبی و وضوح نمایش دهد. توان مصرفی دستگاه حین کپی نیز بسیار پایین است. به طوری که ماکسیمم توانی که دستگاه حین کار مصرف می کند ۲.۴ کیلو ولت برآورد شده است. که مقداری ناچیز برای حجم کاری بالای دستگاه به شمار می رود. این دستگاه کپی می تواند. در حالت حداکثری در هر ماه برای شما ۸۱۰۰ برگه را کپی گرفته و می توانید. متنوع ترین سایز های کاغذ را از جمله A3 تا A6، B4، B6 را در دستگاه برای کپی قرار داده و کپی متناسب با اندازه های مورد نیاز خود داشته باشید.

ویژگی های پرینتر دستگاه

پرینتر فتوکپی ریکو ۸۰۰۲ از دیگر بخش های کارآمد و بسیار قوی دستگاه است. که دارای کیفیت چاپ بالای ۴۸۰۰*۱۲۰۰ بوده و می تواند. در هر دقیقه ۸۰ برگه را پرینت بگیرد. شما با استفاده از این بخش می توانید. به شکل برنامه ریزی شده یا با استفاده از ویژگی ADF از دستگاه برای مدت طولانی به صورت خودکار استفاده کنید.

ویژگی های اسکنر دستگاه

یکی دیگر از قابلیت های دستگاه فتوکپی ریکو ۸۰۰۲ بخش اسکنر آن است. که ویژگی ها و کیفیت بالای آن شما را شگفت زده خواهد کرد. اسکنر این فتوکپی می تواند اسناد، فایل های متنی و تصاویر مختلف را شناسایی کرده و آن ها را با وضوح و کیفیت ۲۰۰ DPI اسکن کند.

ویژگی های فکس دستگاه

سیستم فکس فتوکپی ریکو ۸۰۰۲ شما را از خرید دستگاه های ارتباطی دیگر بی نیاز می کند. سرعت خواندن اطلاعات و ارسال فکس این دستگاه بسیار بالا است. به طوری که فکس تنها در یک ثانیه اطلاعات را خوانده و شناسایی کرده و با سرعت ۳۳.۶ کیلو بایت آن ها را ارسال می کند.

راه های ارتباطی

در این دستگاه فتوکپی شما می توانید با استفاده از پورت های USB و همچنین کابل شبکه به لوازم جانبی دیگر وصل شده و با سرعت بالا به تبادل اطلاعات بپردازید.

خرید دستگاه فتوکپی ریکو ۸۰۰۲

اگر می خواهید فتوکپی ریکو ۸۰۰۲ را تهیه کنید. می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۸۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.