فتوکپی ریکو ۹۰۰۱

فتوکپی ریکو 9001

فتوکپی ریکو ۹۰۰۱

فتوکپی ریکو ۹۰۰۱ جز سری جدید دستگاه های فتوکپی استوک است. که با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بالا برای تکثیر در دفاتر فنی و مراکز آموزشی و ادارات با حجم کاری بالا مناسب است. این دستگاه فتوکپی سیاه و سفید بوده اما می تواند از مدارک و فایل ها به صورت رنگی اسکن بگیرد. این دستگاه دارای ۲۱۷ کیلوگرم وزن و ابعاد بسیار مناسب ۶۹۰*۷۹۰*۱۱۶۵ میلی متر می باشد.

بارزترین ویژگی های فتوکپی ریکو ۹۰۰۱

دستگاه های چاپی که تا کنون دیده اید. دارای حداکثر سرعت چاپ چند برگ در دقیقه بوده اند؟ ۷۰ و یا ۸۰؟ سرعت چاپ این دستگاه فتوکپی از هم رده های خود گامی فراتر نهاده و می تواند در هر دقیقه ۹۰ برگه را کپی گرفته و یا پرینت کند. در واقع می توانید. این دستگاه را برای حجم های کاری بالا با خیال راحت خریداری کنید. از طرف دیگر سرعت بالای چاپ این دستگاه باعث می شود. که ظرفیت کاری آن در هر روز و به نسبت در هر ماه بسیار بالا بوده و بتواند نیازهای کاری شما را به صورت تمام و کمال برطرف کند. در حالت استاندارد فتوکپی ریکو ۹۰۰۱ در هر ماه می تواند. حدود ۸۰ هزار برگه را چاپ کرده و در حالت ماکسیمم این مقدار را به ۱۵۰ هزار برگه در ماه نیز می تواند ارتقا دهد.

زمان کارکرد اولیه این دستگاه نیز بسیار کوتاه است. به طوری که دستگاه تنها ظرف ۳۰ ثانیه گرم شده و در کم تر از ۵ ثانیه می تواند. اولین کپی را برای شما انجام دهد. بنابراین در ابتدای روز و آغاز کار لازم نیست. زمان زیادی را شروع به کار صبر کنید. کیفیت فاکتور دیگر مهم و قابل توجه در فتوکپی ریکو ۹۰۰۱ و هر دستگاه کپی دیگر است. دقت و رزولوشن کپی در این دستگاه چاپ ۱۲۰۰ DPI در سیستم پرینت ۴۰۰ DPI و در سیستم اسکن آن ۶۰۰ DPI می باشد. در واقع می توان گفت کیفیت کپی و اسکن دستگاه بسیار ایده آل بوده و سیستم پرینت آن کیفیتی متوسط دارد.

دیگر ویژگی های فتوکپی

علاوه بر نکات ذکر شده در بالا این دستگاه چاپ ویژگی های مهم دیگری از قبیل راه های ارتباطی متنوع و تنوع در سایز کاغذ های مورد استفاده دارد. برای مثال این دستگاه دارای دو پورت USB.2 و USB.1 و یک پورت شبکه می باشد که می توانید با دستگاه های جانبی مانند فلش مموری، هارد اکسترنال و یا کامپیوتری در اتاق دیگر که به شبکه وصل است ارتباط برقرار کرده و به تبادل اطلاعات بپردازید. همچنین کاغذ هایی که می توانید در دستگاه قرار دهید. نیز می تواند شامل کاغذ های A3 تا A6 با وزن بین ۵۳ تا ۱۲۸ گرم باشد.

این دستگاه قابلیت کپی خودکار دو طرفه نیز داشته و می توانید. بدون نیاز به جابجا کردن برگه از هر دو طرف آن همزمان کپی بگیرید. قابلیت زوم عرضی و طولی در مقیاس ۲۵ تا ۴۰۰ درصد، قابلیت ذخیره خودکار ADF، وضعیت صرفه جویی در مصرف تونر از دیگر ویژگی های این دستگاه فتوکپی است. که استفاده از آن را بسیار پرکاربرد و محبوب کرده است. اگر قصد خرید این دستگاه فتوکپی را به صورت استوک دارید کافی است. به بخش فروشگاه سایت کپی ایران مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی درمورد دستگاه فتوکپی ریکو ۹۰۰۱ کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.