فتوکپی زیراکس رنگی

زیراکس 7845

فتوکپی زیراکس رنگی

فتوکپی زیراکس رنگی یکی از سری محصولات ماشین های اداری شرکت زیراکس است. شرکت Xerox یک شرکت آمریکایی می باشد. که می توان آن را به جرئت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین های اداری دانست. زیراکس محوصلات و دستگاه های اداری مختلفی مثل پرینتر، پرینتر رنگی، چندکاره، فوکپی و فتوکپی رنگی را روانه بازار می کند.

هر یک از دستگاه ها و مدل های آن ویژگی های مخصوصی دارند. که آن مدل را برای طیف گسترده ای از امور اداری مناسب و کارآمد می سازد. علت تنوع و گوناگونی محصولات زیراکس، چه در بن دستگاه های مختلف و چه در بین مدل های آن، محبوبیت و استفاده بسیار زیاد این دستگاه هاست. به عنوان مثال فتوکپی رنگی زیراکس در انواع مدل های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شود تا پاسخگوی هر طیف از امور اداری باشد.

دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی

فتوکپی رنگی زیراکس می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای اداراتی با بار کاری متوسط، دفاتر انتشارات و مراکز ارائه خدمات چاپ و کپی باشد. مدل های رنگی زیراکس همچون سایر مدل های سیاه و سفید از کیفیت خارق العاده و مهندسی بی نظیر زیراکس برخوردارند. در واقع به سبب همین کیفیت بینظیر به کار رفته در این دستگاه ها، برند زیراکس و فتوکپی رنگی زیراکس اینقدر معروف مورد استقبال خریداران واقع شده است.

رنگی

افزودن رنگ به اسناد و اوراق شما می تواند تاثیر بسیاری بر ذهن خوانندگان بگذارد. پرینت و کپی های شما چه به صورت دو رنگ و چه به صورت تمام رنگی، اثر قابل توجهی در خوانایی و گیرایی اسناد و اثرهای شما دارد.

همچنین حضور رنگ ها به شما، امکان ورود به دنیای جدیدی از سفارشات را می دهد. سفارشاتی که به رنگ وابسته اند، مثلا برخی پوسترها، محتواهای مجله ها، برخی سوالات امتحانی و سربرگ ها، همگی نیازمند حضور حداقل یک رنگ دیگر در خود می باشند. با داشتن دستگاه پریتر یا دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی شما قادر به قبول این طیف گسترده از سفارشات و انجام آن ها نیز خواهید بود.

این دستگاه ها ویژگی هایی کاملا مشابه با مدل های سیاه و سفید دارند. در واقع با تنوعی مشابه همان تنوع مدل های سیاه و سفید موجود می باشند. سری دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی سرعت های مختلف، با کیفیت و وضوح تصاویر مختلف و تمام ویژگی های اساسی دستگاه های سیاه و سفید به بازار عرضه می شوند. این دستگاه ها بخش افزودن رنگ و جایگاهی برای قرار گرفتن تونر کارتریج های رنگی را نسبت به دستگاه های سیاه و سفید اضافه دارند. همچنین طی پروتکلی نرم افزاری، این رنگ ها را در محل درست با یکدیگر ترکیب می کنند.

تکنولوژی چاپ

دستگاه های سری دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی بر اساس تکنولوژی چاپ لیزری عمل می کنند. این تکنولوژی چاپ به مراتب بهینه تر و به صرف تر از چاپ جوهرافشان می باشد و همچنین کیفیت راضی کننده ای دارد. اغلب مدل های دستگاه نیز بر بستر ۴ رنگی فیروزه ای، زرد، سرخابی و مشکی، رنگ ها را با یکدیگر ترکیب و به خلق تصاویر رنگی اقدام می کنند. سیستم رنگ گذاری دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی CMYB نام دارد.

خرید دستگاه

خرید دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی در مدل ها و به همراه پیکربندی های گوناگونی امکان پذیر می باشد. هر یک از این مدل ها در کاربری و همچنین قیمت با یکدیگر فرق دارند. همچنین برخی از آن ها برای کلاس های کاری مختلفی از جمله کلاس کاری سبک گرفته تا سنگین و تولید صنعتی، طراحی شده اند. همین تنوع گاها خرید دستگاه فتوکپی زیراکس رنگ را پیچیده و دشوار می سازد.

اما می توان با توجه به برخی نکات و رعایت آن ها حین خرید دستگاه کپی زیراکس رنگی، خریدی به مراتب مناسب تر و ایده آل برای کسب و کار خود پیدا کرد. حتما پیش از اقدام به انتخاب مدل و جستجو بین مدل ها مختلف، برآوردی از کسب و کار و نوع کاربری خود در نظر داشته باشید. داشتن این اطلاعات که با پاسخ به چند سوال ساده حاصل می شود می تواند. شما را در انتخاب مدل مناسب، راهنمایی کند.

چه انتظاراتی از دستگاه کپی زیراکس رنگی خود دارید؟ در چه سطحی از بار کاری فعالیت دارید؟ آیا حجم کاری روزانه شما سنگین است یا صرفا نیاز به چند کپی در روز دارید؟ وضوح تصاویر برای شما چقدر مهم است؟ همه این ها نمونه سوالاتی هستند که می توانند شما را به انتخاب مدل مناسب یک خرید دستگاه کپی زیراکس رنگی رهنمون شوند.

به یاد داشته باشید که کیفیت بسیار مهم است. ولی مهم ترین نکته سازگاری است. یک دستگاه خوب باید با سایر دستگاه ها و به طور کلی ماهیت کسب و کار شما سازگار و هماهنگ باشد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود بیشتری نتوانایی و راندمان کاری را از دستگاه خود شاهد باشید. همچنین توان تولیدی خود را به حداکثر برسانید.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است. تحت فاکتورهای گوناگونی تغییر کند. قیمت یک مدل حتی ممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر تفاوت کند. این امر و به فروش رسیدن دستگاه های مشابه در قیمت های متفاوت، ممکن است. سبب سردرگمی خریداران این دستگاه ها شود. اما در بین این همه قیمت متفوت، باید به خاطر داشته باشید که حقیقت این است که می توان کیفیت را گران نخرید.

پیکر بندی

علت اصلی تفاوت قیمت به مدل های دستگاه ها و پیکربندی هر یک بر می گردد. درواقع هر عاملی که کیفیت و کارایی محصول را تغییر دهد، به ناچار بر قیمت آن نیز اثر خواهد گذاشت. اما عوامل دیگری نیز وجود دارند. مثل خرید دستگاه در حالت های استوک و بازسازی شده، و حضور داشتن یا نداشتن آپشن های اختیاری در پیکربندی دستگاه.

شناختن این عوامل و نحوه اثرگذاری هر یک بر قیمت دستگاه کپی زیراکس رنگی می تواند به شماکمک کند. تا دستگاه موردعلاقه خود را با قیمت بهتری خریداری نمایید. کافیست هنگام سفارش دستگاه فتوکپی زراکس رنگی، در هر مدلی، به این نکات توجه داشته باشید.

آپشنهای اختیاری

شما می توانید آپشن های اختیاری غیرضروری دستگاه خود را حذف کنید. همراه دستگاه های اداری، معمولا آپشن هایی عرضه می شوند. که افزودن آن ها به دستگاه، اختیاری می باشد. همچنین شما می توانید به دستگاه های استوک و بازسازی شده فرصتی بدهید. این دستگاه ها با ارائه کارایی و کیفیت مشابه دستگاه های آکبند، قیمت بسیار کمتری دارند.

اما مهمترین نکته برای خرید ایده آل و کاهش مبلغی که به هزینه دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی اختصاص داده اید. خرید از یک فروشنده مطمئن و معتبر می باشد. فروشنده های معتبری مثل کپی ایران، دستگاه های اداری را با استاندارد های روز دنیا قمت گذاری کرده و به فروش می رسانند. به این ترتیب شما حین خرید این دستگاه ها، از به صرفه بودن قیمت مطمئن خواهید بود.

فروش دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی

فروش دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی توسط فروشندگان مختلفی در سرتاسر جهان انجام می شود. برخی از این فروشگاه ها رسمی و نمایندگی فروش زیراکس می باشند. و برخی دیگر فروشگاه هایی هستند. که اقدام به فروش مجدد این دستگاه ها می کنند. زیراکس به علت محبوبیت دستگاه های خود در سر تا سر جهان، ماشین های اداری خود را تحت ریجن های مختلف جغرافیایی ساخته و به وسیله فروشندگان مختلف به بازارها عرضه می کند.

در فروش دستگاه کپی زیراکس رنگی توسط فروشنده های معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران، استانداردهای ارزشمندی رعایت می شود. کپی ایران فروشده دستگاه های زیراکس و سری دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی را به صورت کامل، و با ارائه انواع آپشن های اختیاری و حالات متنوع فروش انجام می دهد. به این ترتیب انتخاب های مختلفی پیش روی مشتریان عزیز خود قرار می دهد.

 فتوکپی زیراکس رنگی آکبند

دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی در حالت های مختلفی به فروش می رسد. که حالت آکبند یکی از آنهاست. دستگاه های آکبند مستقیما از کارخحانه سازنده خریداری می شوند. این دستگاه ها کاملا نو می باشند. و به همین علت قادرند نهایت کارایی و کاربری خود را به نمایش بگذارند. دستگاه های آکبند ممکن است. مشمول ضمانت هایی به صورت مدت دار یا مادام العمر شوند. برخورداری از این ضمانت نامه ها باید هنگام خرید این دستگاه ها قید شود.

دستگاه های آکبند برای کسب و کارهایی که به نو بودن دستگاه های خود حساسند مناسب می باشند. این دستگاه ها معمولا قیمت به مرابت بیشتری نسبت به دستگاه های استوک، دست دوم و بازسازی شده دارند. همچنین ممکن است. پس از بروز خرابی ها یا مشکلات عملکردی، با دشواری هایی برای یافتن قطعات تعویضی و انجام تعمیرات در عین باطل نکدن گارانتی مواجه شوند.

فتوکپی زیراکس رنگی بازسازی شده

دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی بازسازی شده یکی دیگر از حالت های فروش این دستگاه ها می باشد. هر ساله دستگاه های بسیاری به علت بروز مشکلات عملکردی و اصطلاحا خراب شدن واگذار شده یا به خریداران دیگری به فروش می رسند. همچنین برخی دتگاه ها نیز به علت عدم تمایل صاحبان قبلی آن ها، واگذار شده یا به شکل استوک به فروش می رسند.

این دستگاه ها، چه به علت خرابی و چه در سلامت کامل، ممکن است. تحت تعمیرات و اصلاحات و در مجموع بازسازی هایی قرار بگیرند. این بازسازی ها ممکن است شامل تعیرات جزئی و کلی، تغییرات قطعات یا تعویض قطعات به طور کلی شوند. این بازسازی ها به هر عنوانی که صورت گرفته باشند. تنها به هدف ارتقا کارایی و سلامت دستگاه انجام می شوند.

برخی مواقع این بازسازی ها به منظور افزایش سازگاری یک دستگاه صورت می گیرند. به عنوان مثال دستگاه های ساخت ریجن اروپا، ممکن است. ناهمخوانی توان ورودی داشته باشند. به این معنا که قادر نیستند. با ولتاژ بالای ایران کار کنند. به همین علت بر روی آن ها بازسازی هایی انجام می شود. تا طول عمر و دوام دستگاه را نیز بیشتر کنند.

دستگاه های بازسازی شده معمولا قیمت های بسیار ارزانتری دارند. این دستگاه ها برخلاف دستگاه های آکبند برای مدتی کار کرده اند. و نو نیستند. همچنین قطعاتی از آن ها ممکن است. تعویض شده باشد و استهلاکی را تجربه کرده باشند. ولی قیمت بسیار مناسبتری دارند.

 فتوکپی زیراکس رنگی استوک

دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی دست دو یا همان کپی زیراکس رنگی استوک را می توان پرطرفدارترین دستگاه ها دانست. دستگاه های استوک یا دست دومی که پس از مدتی کار در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی مجددا به فروش می رسند. همواره یکی از اصلی ترین گزینه های خرید دستگاه کپی زیراکس رنگی دست دوم می باشند.

دستگاه های استوک معمولا از کیفیت و سلامت قابل توجهی برخوردار می باشند. و به همین علت مجددا به فروش می رسند. شما می توانید با انتخاب دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی دست دوم، در عین دریافت کارایی و سلامتی کاملا مشابه دستگاه ها آکبند، قیمت بسیار کمتری بپردازید. به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

فروشگاه کپی ایران، عرضه کننده انواع ماشین های اداری و همچنین دستگاه فتوکپی زیراکس رنگی در همه مدل ها، در هر سه حالت آکبند، استوک و بازسازی شده می باشد. شما می توانید با خرید از فروشنده معتبری مثل کپی ایران، از مناسب بودن قیمت و همچنین سلامت دستگاه کپی زیراکس رنگی خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.