فتوکپی کونیکا مینولتا c452

کونیکا مینولتا c452

فتوکپی کونیکا مینولتا c452

فتوکپی کونیکا مینولتا c452 یکی از به روزترین و با کیفیت‌ ترین دستگاه ‌های فتوکپی رنگی در کشورمان ایران به شمار می‌ آید. استفاده از این مدل دستگاه برای ادارات، مراکز بیمه، مدارس، دانشگاه‌ ها، بانک‌ ها و … بسیار پر کاربرد و رایج است. کاربران با استفاده از این دستگاه فتوکپی رنگی قادر هستند. حجم بالایی از کار های خود را با کیفیت و وضوح بالایی در کمترین زمان ممکن چاپ و تکثیر نمایند.

فتوکپی کونیکا ۴۵۲ دستگاهی پیشرفته نسبت به مدلهای دیگر

همچنین این وسیله یک دستگاه چند منظوره بوده که کاربران و مشتریان را از دیگر وسایل بی‌ نیاز می‌کند. استفاده از این دستگاه فتوکپی رنگی باعث جان بخشیدن به کارها شده و به نوعی توانسته است. توجه مشتریان را به بهترین نحو به خود جلب کند. انتخاب این وسیله به دلیل کارایی و قابلیت‌ های بسیار زیادی که دارد بهترین گزینه جهت استفاده در مکان ‌های شلوغ به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است که دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 نسبت به مدل های قدیمی تر پیشرفته ‌تر و کامل‌ تر شده است. به طوری این مدل دستگاه دارای قابلیت لیزری رنگی بوده و نسبت به دستگاه ‌های قدیمی از دقت بسیار بالاتری برخوردار است. همچنین در این مدل دستگاه فتوکپی رنگی مشکل ضعیف بودن ایمیجینگ مشکی برطرف گردیده است. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه با دستگاه‌ های فتوکپی رنگی مدل‌ های c552 و c652 از همه نظر کاملا مشابه می ‌باشد. و تنها تفاوت آن ها در تعداد برگه‌ های چاپ شده سیاه و سفید است.

مزایای دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا c452

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 دارای مزایا و قابلیت ‌های بسیار زیادی می ‌باشد.

قابلیت اتصال به شبکه

از جمله این قابلیت ها می ‌توان به قابلیت کپی به صورت رنگی و سیاه و سفید اشاره داشت. همچنین این دستگاه دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر و انتقال فایل و اطلاعات از کامپیوتر به دستگاه می‌ باشد. از این رو به راحتی و در کمترین زمان قادر خواهید بود تمامی اطلاعات مورد نظر را از کامپیوتر به دستگاه خود انتقال دهید. و از آن ها با بالاترین کیفیت چاپ و پرینت بگیرید.

سرعت بالا

c452 همچنین قادر است فایل‌ های با حجم بالا را به خوبی پرینت گرفته و یا چاپ کند. از دیگر مزایای قابل توجه این نوع دستگاه فتوکپی رنگی می‌ توان به سرعت بسیار بالای آن اشاره داشت؛ به طوری که قادر است در هر دقیقه ۵۰ برگ را چاپ نماید.

دارای پورت فلش مموری

یکی دیگر از قابلیت‌ های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 که باعث شده است. در بین مشتریان از طرفداران زیادی برخوردار باشد، دارا بودن پورت فلش مموری است. با استفاده از این دستگاه به راحتی می ‌توانید. بدون کامپیوتر و تنها با استفاده از فلش محتوای مورد نظر را برای چاپ ارسال نمایید. این مدل دستگاه فتوکپی رنگی در بسیاری از دفاتر چاپ دارای کاربرد فراوانی است؛ زیرا دارای قابلیت چاپ بر روی کاغذ کتد. تا وزن ۲۵۰ گرم از طریق سینی بای پس می‌باشد.

دقت و کیفیت چاپ

c452 در کنار اینکه کیفیت و وضوح بسیار بالایی در چاپ دارد، مواد مصرفی آن نیز ارزان قیمت هستند. بنابراین با صرف هزینه کم به راحتی می‌ توانید اسناد و اوراق خود را با بالاترین کیفیت چاپ و تکثیر نمایید. لازم به ذکر است. که این مدل دستگاه دارای کارت شبکه بوده و از دقت و کیفیت dpi۶۰۰ برخوردار می ‌باشد. همچنین از دیگر مزایای دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 می‌توان به سرعت بالای آن اشاره داشت. به طوری که قادر است. در هر دقیقه ۴۵ برگه را به صورت سیاه و سفید و رنگی چاپ و پرینت بگیرد.

لازم به ذکر است که این مدل دستگاه فتوکپی رنگی را می ‌توانید از بخش فروش فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c452 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.