فروش فتوکپی استوک شارپ

دستگاه کپی استوک شارپ

فروش فتوکپی استوک شارپ

فروش فتوکپی استوک شارپ با توجه به محبوبیت و کیفیت بالای این برند در فروشگاه های مختلفی انجام می شود. قبل از خرید بهتر است. مدل های مختلف این برند از دستگاه های فتوکپی با ویژگی هایشان را بررسی کرده، آن ها را با نیاز خود مقایسه و سپس اقدام به خرید دستگاه مناسب خود کنید. فروش فتوکپی استوک شارپ در مدل های مختلف لیزری، جوهر افشان، تک کاربرده و چند منظوره، رنگی و سیاه و سفید انجام می شود.

دستگاه های فتوکپی لیزری و جوهر افشان

قبل از آنکه اقدام به خرید دستگاه های فتوکپی کنید بهتر است با انواع این دستگاه و ویژگی های هر کدام آشنا شده تا بتوانید. انتخاب مناسب تری انجام دهید.

جوهرافشان

در نوع جوهر افشان چاپ تصویر با پاشیده شدن نقاط کوچک جوهر روی برگه کاغذ انجام می شود. انواع رنگی پرینتر جوهر افشان معمولا از سه رنگ آبی، قرمز و سبز برای ساخت رنگ های مختلف استفاده می کنند. در بعضی از مدل ها از همین رنگ ها برای تولید رنگ مشکی استفاده شده و در مدل های دیگر رنگ مشکی به صورت مجزا در دو کارتریج مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزری

در دستگاه های فتوکپی لیزری از نور برای باردار شدن صفحات کاغذ و درام استفاده کرده تا جوهر ها بتوانند. با توجه به نوع بار به کاغذ چسبیده و چاپ را انجام دهند. فروش فتوکپی استوک شارپ در مدل های مختلف لیزری و جوهر افشان انجام شده و می توانید. با توجه به نیاز خود مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تفاوت های دستگاه های چاپ لیزری و جوهر افشان

قبل از مراجعه به فروشگاه های فروش فتوکپی استوک شارپ یا برند دیگر بهتر است. با مزایا و معایب هر کدام از انواع دستگاه های فتوکپی آشنا شوید.

سرعت چاپ

پرینتر های لیزری سرعت چاپ بسیار بالاتری نسبت به مدل های جوهر افشان آن را داشته. و در صورتی که حجم کاری شما زیاد است. خرید این مدل بسیار مناسب تر است. این دستگاه ها کیفیت و وضوح بالاتری در چاپ اسناد و فایل های متنی دارند. و کاغذهای چاپ شده به شکل واضحی قابلیت خواندن و مشاهده دارند. هزینه خرید دستگاه های لیزری نسبت به نوع جوهر افشان بیشتر بوده اما جالب است. بدانید هزینه نگه داری و استفاده طولانی مدت آن کم تر است.

کیفیت چاپ

برای مثال ظرفیت کارتریج دستگاه های لیزری بالا تر بوده و شما تا مدت زیادی می توانید. بدون نیاز به تعویض و شارژ از آن استفاده کنید. از طرف دیگر در صورتی که از دستگاه های جوهر افشان تا مدتی استفاده نکنید. دستگاه کیفیت چاپ خود را از دست می دهد. اما اگر از دستگاه های لیزری تا ماه ها نیز استفاده نشود. تغییری در کیفیت آن ها ایجاد نمی شود. کیفیت چاپ تصاویر در دستگاه های جوهر افشان بسیار بهتر از دستگاه های لیزری است. بنابراین اگر دستگاه فتوکپی را برای آتلیه می خواهید خرید این مدل انتخاب مناسب تری خواهد بود.

زمان گرم شدن

این دستگاه ها بر خلاف نوع لیزری به زمان گرم شدن اولیه نیاز نداشته و تنوع نوع و سایز کاغذ مصرفی بیشتری دارند. بنابراین قبل از مراجعه به فروشگاه های حضوری و آنلاین فروش فتوکپی استوک شارپ انتخاب کنید. که کدام نوع دستگاه برای کسب و کار شما مناسب تر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فروش دستگاه فتوکپی استوک شارپ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.