قیمت دستگاه کپی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا

قیمت دستگاه کپی کیوسرا

قیمت دستگاه کپی کیوسرا یکی از مناسب ترین قیمت ها در میان دیگر برندهای موجود در بازار می باشد. این برند ژاپنی تا کنون تجهیزات مختلفی از جمله تلفن همراه، تجهیزات مخابراتی، دستگاه های چاپ و غیره را طراحی و ساخته است. محصولات مختلف این برند هر ساله به بسیاری از کشورهای جهان صادر شده و توانسته است. استاندارد جهانی بالایی را به دست آورد.

قیمت دستگاه کپی کیوسرا بر اساس انواع

دستگاه های چاپ را می توان از جهات مختلف به دسته های گوتاگون تقسیم بندی کرد. هر کدام از این انواع ویژگی ها، مزایا و معایب خاص خود را داشته و شما با توجه به نیاز خود می توانید اقدام به خرید آن ها کنید. در ادامه شما را با انواع دستگاه های چاپ و تاثیر آن ها بر قیمت دستگاه بیشتر آشنا می کنیم.

 چند کاربرده بودن

دستگاه های چاپ موجود در بازار به صورت تک کاربردی و چند منظوره می باشند. همانطور که از اسم آن ها پیدا است، دستگاه های تک منظوره تنها یک کار مثلا فتوکپی را برای شما انجام می دهند. در حالی که با استفاده از دستگاه های چتد منظوره می توانید. به طور همزمان از چند قابلیت دستگاه مانند پرینت، کپی، اسکن و یا حتی فکس استفاده کنید. بدون شک قیمت دستگاه کپی کیوسرا یا هر برند دیگر در مدل چند منظوره بیشتر از نوع تک کاربرده می باشد.

تکنولوژی چاپ

دستگاه های چاپ را بر اساس تکنولوژی چاپ می توان به انواع لیزری و جوهر افشان تقسیم بندی کرد. قیمت دستگاه های جوهر افشان در حالت کلی کم تر از دستگاه های لیزری است. اما هزینه های جانبی دستگاه های لیزری بعد از خرید به مراتب کم تر از دستگاه های جوهر افشان است. در صورتی که نمی دانید برای شما کدام تکنولوژی مناسب تر است. بهتر است بدانید دستگاه های جوهر افشان برای چاپ تصاویر و تکنولوژی لیزری برای چاپ اسناد مناسب تر می باشند.

نوع استفاده

مساله دیگر که بر قیمت دستگاه کپی کیوسرا یا هر برند دیگری تاثیر می گذارد، نوع دستگاه چاپ بر اساس استفاده و کاربری است. دستگاه های چاپ در این دسته بندی به دو نوع ایستاده یا اداری و رومیزی و خانگی تقسیم بندی می شوند. دستگاه های اداری دارای سایز بسیار بزرگ تر بوده و حجم و توان کاری بالاتری نیز دارند. در حالی که شما به راحتی می توانید دستگاه های رومیزی را روی میز اتاقتان قرار دهید.

 میزان کارکرد

دستگاه های چاپ بر اساس نو و یا کارکرده بودن به انواع استوک و آکبند تقسیم بندی می شوند. مدل های استوک دستگاه های کارکرده ای هستند که تنها چند سال از طول عمر آن ها می گذارد. قیمت دستگاه کپی کیوسرا در مدل استوک بسیار کم تر از آکبند می باشد.

خرید از کپی ایران

در صورتی که قصد خرید هر کدام از انواع دستگاه های چاپ را داشته باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی کپی ایران سر زده و مدل های مختلف را با یکدیگر بررسی کنید. سپس می توانید مدل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب استوک و با کیفیت عالی خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.