قیمت دستگاه کیوسرا میتا

تعمیر کپی کیوسرا

قیمت دستگاه کیوسرا میتا

قیمت دستگاه کیوسرا میتا همچون تمامی دستگاه های کپی دیگر متاثر از عوامل بسیاری می باشد. بی شک هر چه شرکت سازنده ی یک دستگاه کپی مطرح تر باشد و کیفیت مواد اولیه و تجهیزات به کار رفته در آن بالاتر باشد قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد. یکی از عوامل تاثیر گذار و اصلی بر قیمت یک دستگاه کپی هد آن است. هد به نوعی گرانترین قسمت یک دستگاه کپی می باشد. در این محتوا مروری خواهیم داشت بر دستگاه کپی کیوسرا سری میتا و قیمت آن، پس با ما همراه باشید.

درباره ی شرکت کیوسرا

شرکت کیوسرا یک شرکت بین المللی و چند ملیتی است. اما دفتر مرکزی آن در کشور ژاپن و شهر فوشیمی – کو واقع است. عمده ی فعالیت های کیوسرا در زمینه ی تولید لوازم الکترونیکی و سرامیکی می باشد و دستگاه های کپی نیز یکی از تولیدات این شرکت می باشد. محصولات این شرکت در بازارهای جهانی مطرح بوده و حتی سهام آن در بورس آمریکا و نیویورک خرید و فروش می گردد.

با توجه به آنچه گفته شد بی شک قیمت دستگاه کپی کیوسرا میتا فارغ از ویژگی های فنی و پیش از هر چیزی تحت تاثیر نام این شرکت قرار دارد. ویژگی ها و کارایی ها نیز عامل تاثیر گذار دیگری بر قیمت دستگاه های کپی سری میتا می باشد. پس بیایید باهم مروری داشته باشیم بر ویژگی های فنی این دستگاه.

پارامترهای فنی موثر بر قیمت دستگاه کیوسرا میتا

ویژگی ها و قیمت کیوسرا میتا بر اساس مدل های مختلفی که دارد متفاوت است. زیرا کیوسرا تحت عنوان سری میتا دستگاه های کپی متنوعی روانه ی بازار نموده است. اما همه ی آنها دارای ویژگی های کم و بیش مشترک هستند. یکی از ویژگی های دستگاه کپی میتا دسته بندی آنهاست. به طور کلی تمام این دستگاه ها در کلاس اداری قرار می گیرند.

چند کاره بودن نیز عامل مستقیم دیگری است که بر قیمت کیوسرا میتا تاثیر می گذارد. اکثر دستگاه های کپی کیوسرا سری میتا سه کارایی کپی، پرینت و اسکن را با هم دارند. چاپ دورو اتوماتیک، رزولوشن بالا، پورت USB با سرعت بالا از دیگر مشخصات فتوکپی میتا می باشد.

برخی از دستگاه های کپی میتا صفحه نمایش دارند و برخی فاقد آن هستند. تقریبا تمامی مدل های سری میتا قابلیت چاپ از روی سی دی و فلش را دارند. ضخامت کاغذ مورد پذیرش در آنها بین ۶۰ تا ۳۰۰ میلی متر است. و دیگر اینکه تا سایز A3 را برای چاپ پشتیبانی می کنند.

خرید به صرفه و اقتصادی

برای اطلاع از آخرین قیمت دستگاه کپی کیوسرا میتا استوک و نو و یا خرید یکی از آنها باید یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی کپی ایران با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و یک تیم فروش با تجربه و آگاه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

با خرید یک کیوسرا میتا استوک از فروشگاه کپی ایران ضمن برخورداری از تمام ویژگی های مثبت دستگاه هزینه ی کمتری پرداخت می کنید. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای کیفیت بالایی هستند و قطعا رضایت خاطر خریداران عزیز را فراهم می کند. پس فروشگاه کپی ایران را به خاطر داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی کیوسرا میتا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.