قیمت ریسوگراف EZ 370

قیمت ریسوگراف EZ 370

قیمت ریسوگراف EZ 370

قیمت ریسوگراف EZ 370 یا هر دستگاه ریسو گراف دیگر را می توان بر اساس سرعت چاپ، آپشن های اضافی و هزینه نگهداری که دارد، تعیین نمود. همچنین آکبند یا استوک بودن دستگاه نیز بر روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. اما ریسوگراف چیست و چه تفاوتی با دستگاه های کپی دارد ؟ برای پاسخ این سوال و نیز آشنایی با ویژگی های ریسوگراف EZ 370 با ما همراه باشید.

مشخصات ریسوگراف EZ 370

قیمت ریسوگراف به برخی از مشخصات و ویژگیهای آن بستگی دارد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

سرعت

در ابتدا لازم به توضیح است که ریسوگراف نوعی دستگاه فتوکپی است که نسبت به ماشین های کپی دیگر سرعت چاپ بالاتری داشته و تعداد برگه های بیشتری را در زمان مشخص تکثیر می کند. از این رو این دستگاه برای شرکت هایی که حجم کاری بالایی دارند مناسب می باشد. همچنین با استفاده از ریسوگراف می توان عملیات چاپ را بر روی هر نوع کاغذ حتی کاغذ مقوایی نیز انجام داد.

تغییر ناپذیری کیفیت اولین و آخرین کپی

این دستگاه را می توان برای مراکزی که نیازمند یک دستگاه سریع، پرقدرت و مقرون به صرفه هستند مناسب دانست. EZ 370 در هر دقیقه می تواند ۱۳۰ برگه A3 را به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ و تکثیر کند. کاربر می تواند در طول یک ماه بیش از ۲۰۰ هزار برگه را با این دستگاه چاپ کند بدون آنکه کیفیت اولین برگه با با آخرین برگه کوچکترین تفاوتی داشته باشد.

مصرف برق دستگاه

قیمت ریسوگراف EZ 370 به نسبت کارایی بالا و هزینه نگهداری پایینی که دارد کاملا به صرفه می باشد. این دستگاه مصرف برق بسیار کمی داشته و با کاغذهای مختلفی می توان آن را تغذیه نمود. این دستگاه با کاغذ A3 سازگاری داشته و نیز عملیات چاپ را بر روی مقواهایی با وزن ۴۶ تا ۲۱۰ گرم انجام می دهد. بنابراین برای چاپ تصاویر در ابعاد بالا ابزاری عالی می باشد.

درام های رنگی اضافه

یکی دیگر عوامل موثر در قیمت ریسوگراف EZ 370 درام های رنگی اضافه است. با استفاده از این درام ها می توان برای چاپ رنگی با کیفیتی استثنایی از EZ 370 بهره برد. قابلیت چاپ از روی کتاب و تعریف رمز عبور برای ۹۹ کاربر در این دستگاه وجود دارد. به علاوه وضوح تصویر در EZ 370 برابر ۶۰۰ دی پی آی بوده و از فناوری مدیریت تصویر RISO برای چاپ خطوطی ظریفتر و زیباتر استفاده می کند.

ویژگی ریسوگراف EZ 370 از نگاهی دیگر

ریسو گراف EZ 370 از سیستم جدیدی برای کنترل کپی استفاده می کند. تنظیم جوهر در این ریسوگراف به راحتی انجام می شود و پنل کاربری آن نیز در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد. EZ 370 امکان اتصال به کامپیوتر و استفاده در شبکه های اداری را نیز دارد. اگر از آپشن اضافه ADF استفاده شود قطعا قیمت ریسوگراف EZ 370 تغییراتی خواهد داشت.

قیمت ریسوگراف EZ 370 با توجه به اینکه آکبند، استوک یا بازسازی شده است، متفاوت می باشد. اگر می خواهید بودجه ی کمتری برای خرید پرداخت کنید باید یک دستگاه استوک یا بازسازی شده را بخرید. البته در نظر داشته باشید که در فروشگاه های معتبر کیفیت دستگاه استوک با آکبند فرق چندانی ندارد.

خرید از کپی ایران

با خرید از فروشگاه اینترنتی کپی ایران می توانید ریسو گراف EZ 370 را در هر سه نوع ذکر شده خریداری کنید. محصولات استوک یا بازسازی شده فروشگاه نیز کاملا تایید شده و با نمونه آکبند برابری می کنند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسو گراف EZ 370 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.