قیمت ریسوگراف rz200

ریسوگراف rz200

قیمت ریسوگراف rz 200

قیمت ریسوگراف rz 200 با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد بسیار مناسب است و صرفه اقتصادی دارد. این مدل دستگاه کپی جهت چاپ فوری و ارزان قابل استفاده می باشد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که سرعت این دستگاه بسیار بالا می باشد. این دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه بیش از ۱۳۰ برگ را چاپ کند. بنابراین انتخاب این مدل دستگاه کپی برای کاربرانی که سرعت انجام کار برایشان اهمیت دارد انتخابی ایده آل خواهد بود.

 مشخصات موثر بر قیمت ریسوگراف rz 200

این مدل دستگاه کپی در یک چشم بر هم زدن شروع به کار می کند. زیرا زمان گرم شدن آن کمتر از یک دقیقه و به مدت ۲۳ ثانیه می باشد. همچنین دستگاه ریسوگراف rz 200 دو نوع کاربری سیاه و سفید و رنگی دارد. بنابراین این مدل دستگاه کپی از لحاظ نوع کاربری محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

کیفیت

شاید بد نباشد بدانید که در این دستگاه می توانید از سه رنگ مشکی، قرمز و سرمه ای استفاده کنید. لازم به ذکر است که امکان ترکیب کردن رنگ ها برای کاربران وجود ندارد. دقت و وضوح کپی در این مدل دستگاه کپی ۳۰۰ دی پی آی می باشد. کیفیت چاپ دستگاه مناسب است.

چند منظوره

یک موضوع مورد توجه دیگر این است که این دستگاه چند کاره می باشد. یعنی با این دستگاه کپی می توانید علاوه بر کپی عمل پرینت و اسکن را هم انجام دهید. خرید دستگاه کپی چند منظوره از مزایای ویژه‌ای برخوردار می باشد. یکی از مزایای خرید دستگاه کپی چند منظوره این است که دیگر احتیاجی به خرید چند دستگاه به صورت جداگانه نخواهید داشت.

امکانات اختیاری

همچنین افرادی که در محیط کاری خود از فضای کافی برخوردار نیستند می توانند از این مدل دستگاه کپی استفاده کنند. یک موضوع مورد توجه دیگر این است که این دستگاه از امکانات اختیاری هم برخوردار است. بنابراین حذف یا اضافه کردن امکانات اختیاری بر قیمت ریسوگراف rz 200 موثر می باشد. از امکانات اختیاری این دستگاه می توان به سورت الکترونیکی اشاره کرد. به جرات می توان گفت قیمت ریسوگراف rz 200 با توجه به مشخصاتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریسوگراف rz 200 بر اساس نوع (استوک، بازسازی شده، آکبند) و همچنین ویژگی ها و امکانات دستگاه متفاوت خواهد بود. دستگاه های استوک و بازسازی شده به دلیل اینکه جزء دستگاه های دست دوم و کارکرده محسوب می‌شوند، از قیمت پایین تری نسبت به دستگاههای آکبند برخوردار هستند.

بنابراین افرادی که بودجه کافی ندارند می توانند این نوع از دستگاه های کپی را انتخاب و خریداری کنند. در صورتی که قصد خرید دستگاه کپی استوک و یا بازسازی شده را داشته باشید. توصیه می کنیم دستگاه کپی مورد نظر را از فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

فروشگاه معتبر

شاید بد نباشد بدانید که فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی در زمینه فروش لوازم و تجهیزات اداری از اعتبار بالایی برخوردار است. بنابراین مراجعه به سایت فروشگاه می توانید مشخصات و ویژگی های دستگاه را مشاهده فرمایید. بعد از اینکه دستگاه را مشاهده کردید می توانید از یک خرید آسان و مطمئن توسط این فروشگاه بهره مند شوید. با فروشگاه کپی ایران می توانید ریسوگراف rz 200 را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف rz 200 لطفا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.