قیمت ریکو ۴۰۰۲

دستگاه کپی ریکو آفیشیو

قیمت ریکو ۴۰۰۲

قیمت ریکو ۴۰۰۲ تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی دستخوش تغییر می شود. حین خرید یک دستگاه اداری باید به عوامل گوناگونی که می توانند. در صرفه جویی کمک کنند توجه داشت. عواملی مثل خرید از یک فروشنده معتبر، امکان استوک خریدن و حذف آپشن های اختیاری غیرضروری در قیمت تاثیر بسیاری می گذارند.

ریکو ۴۰۰۲ یک پرینتر سیاه و سفید چندکاره ساخت شرکت ریکو می باشد. این دستگاه از قطعات با کیفیتی ساخته شده است. و همچنین امکانات و قابلیت های نرم افزاری بسیار کاملی را یدک می کشد. سازنده این محصول، ریکو، در ساخت این پرینترچندکاره به مقرون به صرفه بودن و حذف هزینه های غیرضروری توجه بسیاری کرده است. از این رو به طور کلی ریکو ۴۰۰۲ یک دستگاه اقتصادی محسوب می شود.

حال اگر با توجه داشتن به چند نکته ساده و داشتن نگاه منطقی به نیاز های اداری کسب و کار خود، هزینه های خریداری دستگاه را نیز تعدیل کنید، می توانید یک خرید موفق داشته باشید. در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ نگاهی خواهیم انداخت.

آپشن های اختیاری ریکو ۴۰۰۲

از جمله آپشن های اختیاری این رینتر چندکاره می توان به سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF اشاره کرد. سورتر و فینیشر فضای نسبتا بزرگتری را اشغال می کنند و قیمت بیشتری نیز دارند. این دو بخش اوراق و اسناد کپی یا پرینت گرفته شده را مرتب و دسته بندی خواهند کرد. این اسناد می توانند به کمک سورتر در دسته بندی های دلخواه شما مرتب شوند.

فینیشر

فینیشر ریکو ۴۰۰۲ نیز وظیفه صحافی اسناد خروجی را بر عهده دارد. به کمک فینیشر قدرتمند هزار برگه ای دستگاه، شما از خدمات صحافی بی نیاز خواهید شد. اسناد خروجی می توانند به شکل کتاب، کتابچه، منو و بروشور در ابعاد از پیش تعیین شده صحافی شوند، طلق و شیرازه شده یا حتی سیمی شوند.

لارج باکس

لارج باکس ریکو ۴۰۰۲ یکی دیگر از آپشن های اختیاری می باشد که وظیفه آن بیشتر کردن فضای در دسترس برای اوراق خام می باشد. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF نیز یک آپشن اختیاری دیگر می باشد که وظیفه آن قرار دادن اوراق خام در ورودی دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک می باشد.

با بررسی نیاز های اداری کسب و کار خود و مطابقت کارایی آپشن های اختیاری، شما می توانید. یک پیکربندی ایده آل از این آپشن ها را انتخاب کنید. همچنین درنتیجه حذف آپشن های اختیاری قیمت خریداری دستگاه خود را کاهش دهید.

امکان استوک خریدن ریکو

دستگاه های استوک به دستگاه هایی گفته می شود که علی رغم کارایی و سلامت کامل، استفاد نمی شوند و مجددا به فروش می رسند. کارخانجات و تولیدکنندگان اروپایی ا انگلیسی، پس از عرضه مدل های جدیدتر به بازار، از ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر ممانعت به عمل می آورند. از این رو دارندگان مدل های قدیمی ناچار به واگذاری این دستگاه ها خواهد شد. این دستگاه ها نیز مجددا و با نام استوک به فروش خواهند رسید. دستگاه های استوک کاملا سالم می باشند. و عملکرد عالی دارند. ولی خدماتی را مستقیما از سازنده خود دریافت نخواهند کرد. از این رو این دستگاه ها قیمت بسیار کمتری نسبت به دستگاه های نو دارند. به منظور اطمینان حاصل کردن از سلامت کامل محصول استوک یا مدل های بازسازی شده بهتر است. از فروشنده های معتبر خریداری فرمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۴۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.