قیمت ریکو آفیشیو ۶۰۰۱

فتوکپی ریکو 6001

قیمت ریکو آفیشیو ۶۰۰۱

قیمت ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ برای کسانی که قصد خرید این دستگاه چاپ سیاه و سفید را دارند. از اهمیت بالایی برخودار است. هر خریداری مایل است پول خود را صرف خرید کالایی حرفه ای با عملکرد بالا کند. بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی با ویژگی های بارز دستگاه کپی ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ آشنا شده و دستگاه را بهتر بشناسید تا انتخاب یهتری داشته باشید.

مشخصات تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو ۶۰۰۱

قبل از انتخاب و سفارش ریکو ۶۰۰۱ با مشخصات تاثیرگذار بر روی قیمت آن آشنا شوید:

سرعت چاپ

یکی از فاکتورهای مهمی که قیمت هر دستگاه کپی را تعیین می کند سرعت چاپ آن است. بی شک تمامی مراکز بر اساس که نیازی که دارند یک ماشین کپی می خرند و هیچکس مایل نیست هزینه اضافی بابت دستگاهی بپردازد که به آن نیاز ندارد و یا اینکه برای ابعاد کاری که دارد مناسب نیست. در مورد ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ سرعت آن به اندازی هست که بتوان گفت برای کارهای حرفه ای مناسب است. این دستگاه در هر دقیقه ۶۰ برگه را به صورت سیاه و سفید کپی یا پرینت می کند.

قابلیت چاپ دورو و اسکن

این دستگاه چاپ دورو را به صورت کاملا حرفه ای و عالی انجام داده و دچار مشکل گیر کاغذ نمی شد. ویژگی مهم درباره ریکو آفیشیو اسکنر آن است. این دستگاه قابلیت اسکن رنگی را داشته و در هر دقیقه می تواند بیش از ۱۳۰ برگ را اسکن کند. اما قضیه به همین جا ختم نمی شود، زیرا این دستگاه دارای دو اسکن زیر و رو می باشد تا بتواند همزمان فایل های دو رویه را اسکن کند.

پنل لمسی

قیمت ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ از عوامل دیگری نیز تاثیر می پذیرد. از جمله پانل لمسی دستگاه که کاربرد آن را بسیار راحت کرده و نیز سرعت بالایی که در لود و پرینت فایل های حجیم دارد. این دستگاه همچنین مجهز به یک رم ۱.۵ گیگابایتی و هار دیسک ۱۶۰ گیگابایتی می باشد. از حافظه موقت می توان برای افزایش سرعت چاپ و اسکن استفاده نمود و هارد نیز برای ذخیره و بایگانی اسنادی که بعدا مورد نیاز هستند کارایی دارد.

پورت ارتباطی دستگاه

از دیگر ویژگی های ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ می توان به پورت ورودی USB، پورت اتصال به شبکه، قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری، قابلیت نصب فینیشر، قابلیت تبدیل به فکس، مصرف برق ۱۹۵۰ وات و وزن ۲۱۷ کیلوگرم اشاره نمود. همچنین وضوح تصویر در این دستگاه برابر ۱۲۰۰ دی پی آی می باشد.

آپشنهای اختیاری ریکو آفیشیو ۶۰۰۱

اگر بخواهید آپشن های اضافه ای همچون فینیشر، کیت نصب فکس، سورتر و … را خریداری کنید قطعا قیمت ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ دستخوش تغییرات عمده ای خواهد شد.همچنین انتخاب شما برای نو یا آکبند بودن محصول نیز بسیار اثر گذار است. زیرا این دستگاه کپی در سه شکل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار یافت می شود. هر یک از این انواع بنابر کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند. تصمیم با شماست که بر اساس بودجه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. لازم به یادآوری است بیشترین قیمت برای کالای آکبند و کمترین برای بازسازی شده می باشد.

خرید از کپی ایران

با استفاده از فروشگاه اینترنتی کپی ایران می توانید انواع دستگاه کپی ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ را در مدلهای مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده توام با خدمات استثنایی خریداری کنید. این فروشگاه معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.