قیمت ریکو آفیشیو ۶۵۰۳

قیمت ریکو آفیشیو 6503

قیمت ریکو آفیشیو ۶۵۰۳

قیمت ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ ممکن است. در فروشگاه ها و مراکز مختلف متفاوت است. این قیمت ها با توجه به استوک و یا آکبند بودن آن متفاوت است. دستگاه آکبند معمولا قیمت بالایی داشته و هر کسی توان خرید آن را ندارد. اما دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند. که با قیمت پایین تری بین ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر به فروش می رسند.

قیمت دستگاه های چاپ به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

دستگاه های چاپ با توجه فاکتورهای مختلفی قیمت متفاوتی دارند.

چند منظوره بودن

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ و هر دستگاه چاپ دیگر چند منظوره بودن آن ها است. دستگاه های چاپ در انواع تک کاربرده و چند منظوره طراحی و ساخته می شوند. برای مثال شما از ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ می توانید. برای انجام کارهای فکس، پرینت، اسکن و کپی خود استفاده کنید. بدون شک هر چه کاربردها و قابلیت های دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

وضعیت دستگاه

فاکتور دیگر تاثیرگذار بر قیمت ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ و دیگر دستگاه های چاپ همانطور که در بالا نیز اشاره شد، استوک یا آکبند بودن دستگاه است. دستگاه های استوک دستگاه هایی هستند که چند سال از طول عمر آن ها گذشته اما به دلیل روی کار آمدن دستگاه های جدیدتر به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای آسیایی فروخته می شوند. این دستگاه ها کیفیت و کارایی خود را در حد استاندارد نگه داشته اما شما می توانید آن را با قیمت بسیار پایین تر از دستگاه آکبند تهیه کنید.

رومیزی یا ایستاده

فاکتور موثر دیگر در قیمت دستگاه های چاپ اداری یا رومیزی بودن دستگاه چاپ است. دستگاه های چاپ رومیزی دستگاه های خانگی با حجم و توان کاری پایینی هستند که شما می توانید از آن برای کارهای محدود در منزل استفاده کنید. دستگاه های اداری یا ایستاده دستگاه های چاپ بزرگ با توان کاری بالا هستند. که در ادارات و مراکز چاپ و نشر مورد استفاده قرار می گیرد. بدون شک با توجه به توان کاری دستگاه چاپ اداری این مدل از دستگاه ها قیمت بالاتری نسبت به مدل رومیزی و خانگی دارند.

ویژگی های موثر بر قیمت دستگاه

مساله مهم دیگر در قیمت ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ و دستگاه های کپی دیگر، ویژگی ها و کاربردهای دستگاه چاپ است.

کیفیت و سرعت

فاکتورهای مهمی مانند سرعت و کیفیت چاپ بر قیمت دستگاه تاثیر بسیار زیادی می گذارد. معمولا سرعت چاپ در دستگاه های اداری بین ۲۵ تا ۸۵ برگ در هر دقیقه و کیفیت چاپ ۶۰۰، ۱۲۰۰ و یا ۲۴۰۰ دی پی آی است. هر چه کیفیت و سرعت چاپ بالاتر باشد. قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.

حجم کاری ماهانه

حجم کاری ماهیانه حداکثری این دستگاه چاپ تا ۱۵۰ هزار برگ قابلیت ارتقا دارد، این میزان حجم بالا تاثیر مستقیمی بر قیمت ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ می گذارد.

سایر ویژگیها

صفحه نمایش لمسی، حافظه رم بالا، دانلود ساده درایورها، ظرفیت کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز بر قیمت دستگاه های چاپ موثر است. در کنار داشتن قابلیت های کاری، در صورتی که هنگام خرید امکانات جانبی مانند فینیشر، لارج باکس، سورتر و یا قابلیت ذخیره خودکار را انتخاب کنید. هزینه بیشتری باید برای دستگاه پرداخت کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۶۵۰۳ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.