قیمت ریکو آفیشیو ۷۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

قیمت ریکو آفیشیو ۷۰۰۲

قیمت ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ را فاکتور های متعددی تعیین می کنند. در ادامه قصد داریم بیشتر با این فاکتور های دخیل در قیمت آشنا شویم. ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ در انواع آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود است و این مورد تاثیر مستقیمی در قیمت دستگاه خواهد گذاشت.

قیمت ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ با توجه به ویژگی های دستگاه

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ بهتر است با برخی از ویژگیهای آن آشنا شوید:

تکنولوژی لیزری

ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید است که با تکنولوژی لیزری کار می کند. تکنولوژی لیزری جدید ترین تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های فتوکپی است. بنابراین برای خرید دستگاه های لیزری به تبع باید هزینه اولیه بیشتری نسبت به دستگاه های جوهر افشان پرداخت. اما لازم به ذکر است که هزینه های جانبی دستگاه های فتوکپی لیزری به شکل قابل توجهی پایین تر از دستگاه های قدیمی است.

وضوح تصویر و زمان تهیه اولین کپی

ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ قابلیت زوم ۲۵% تا ۴۰۰% دارد و کاغذ هایی با سایز های متنوعی را پوشش می دهد. به طوری که شما قادر خواهید بود حداقل سایز A5 و حداکثر سایز A3 را در دستگاه قرار دهید. این امر به خصوص در ادارات اهمیت بالایی دارد. زیرا گاها کارمندان مایل به پرینت اطلاعیه های بزرگ و یا چاپ نامه هایی با سایز کوچک هستند. به علاوه این محصول تنها به ۴.۲ ثانیه زمان برای تحویل اولین کپی نیاز دارد که زمان بسیار کوتاه و مناسبی است.

عوامل موثر در قیمت ریکو آفیشیو ۷۰۰۲

کیفیت چاپ دستگاه عامل مهمی است که تاثیر مستقیمی در قیمت محصول دارد.

کیفیت تصویر

دستگاه ریکو ۷۰۰۲ می تواند چاپی با کیفیت ۶۰۰×۶۰۰ دی پی آی در اختیار کاربران قرار دهد. گرچه با توجه به مدل های جدیدتر، کیفیت خیلی چشمگیری به شمار نمی رود، اما قابل قبول بوده و کپی های تمیزی به شما تحویل می دهد. خصوصا در کپی های سیاه و سفید حساسیت نسبت به بازه کیفیت پایین تر است. بنابراین کیفیت ۸۰۰×۸۰۰ تفاوت خاصی با ۶۰۰×۶۰۰ نخواهد داشت.

سرعت کپی و پرینت

سرعت کپی و پرینت این دستگاه ۷۰ برگ در دقیقه است که سرعت خوبی برای فتوکپی های اداری به شمار می رود. ریکو ۷۰۰۲ حافظه داخلی برابر ۵۱۲ مگابایت دارد و می تواند به راحتی فایل های نسبتا بزرگ شما را در خود نگهداری نموده و در زمان مورد نظر چاپ کند.

قیمت ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ در مقابل امکانات مناسبی که به مصرف کننده ارائه می دهد، کاملا مقرون به صرفه است. این دستگاه به راحتی از پس نیاز های اداری شما برخواهد آمد و سال ها با همان کیفیت اولیه به کار خود ادامه خواهد داد.

قیمت ریکو در فروشگاه کپی ایران

فروشگاه کپی ایران این محصول را به سه شکل آکبند، استوک و بازسازی شده به مشتریان عزیز ارائه می دهد. شما می توانید به توجه به بودجه ای که برای خرید محصول در نظر گرفته اید، هر کدام از این انواع را برگزینید. اغلب افراد برای اینکه بتوانند با قیمتی پایین تر، از امکانات بیشتری بهره مند شوند، به خرید دستگاه های استوک روی می آورند. خرید دستگاه های استوک در صورتی که از فروشگاه های معتبر انجام شود، هیچ گونه نگرانی برای خریداران به همراه نخواهد داشت و از جهات متنوعی به نفع آنان خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۷۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.