قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۱

خرید ریکو آفیشیو 9001

قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۱

قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ را در انواع مختلفی که دارد رصد کرده، ویژگی های دستگاه را بشناسید. و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. دستگاه چاپ ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ محصولی جدید از این شرکت است که تمام قابلیت های یک دستگاه حرفه ای را دارد. این وسیله می تواند ابزاری کاربردی برای بسیاری از مراکز همچون دانشگاه ها، مدارس، سازمان ها، دفاتر مهندسی و … باشد.

مشخصات ریکو ۹۰۰۱

شما را با پاره ای چند از مشخصات ریکو ۹۰۰۱ که بر روی قیمت آن تاثیر میگذارد آشنا می کنیم:

ابعاد

اگر چه اندازه را نمی توان عاملی برای تعیین قیمت ریکو آفیشیو در نظر گرفت اما جهت اطلاع باید بدانید که این ماشین کپی دارای ابعاد ۷۹۰ در ۶۹۰ در ۱۱۶۵ میلی متر می باشد. وزن آن نیز ۲۱۷ کیلوگرم می باشد. زمان گرم شدن دستگاه کمتر از ۳۰ ثانیه است و برای اولین کپی نیاز به ۴.۲ ثانیه دارد. اسناد را از سایز A6 تا A3 می تواند چاپ کند و ظرفیت کاغذ آن بالغ بر ۴۳۰۰ برگه می باشد.

سرعت چاپ

سرعت چاپ ریکو آفیشیو را می توان یک سرعت حرفه ای در نظر گرفت. زیرا این دستگاه در هر دقیقه قادر است ۹۰ برگه A4 را کپی کند. قابلیت بزرگنمایی بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را داراست و از ضوح تصویر بالایی برخوردار می باشد. این ماشین اسناد کپی شده را با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰، اسناد پرینت شده را با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ و فایل های اسکن شده را با رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ ارائه می دهد.

قابلیت اسکن رنگی

لازم به ذکر است که اسکن این دستگاه رنگی است و به دلیل داشتن دو اسکنر زیر و رو می تواند همزمان از فایل های دورو اسکن بگیرد. البته چاپ و کپی دورو اتوماتیک نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ می توان به سینی تغذیه خودکار اسکن (ADF )؛ سوییچ تعویض سینی و انتخاب خودکار سینی و قابلیت بزرگنمایی اتوماتیک اشاره نمود. بی شک با وجود این همه فاکتور مثبت قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ کاملا به صرفه می باشد.

دارای کارت حافظه

ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ به یک کارت حافظه با ظرفیت ۱.۵ گیگابایت مجهز شده است. با وجود این حافظه می توانید چندین سند را یکباره برای دستگاه تعریف کرده و سپس همه را به ترتیب تحویل بگیرید. همچنین برای ذخیره سازی اسنادی که بعدها ممکن است دوباره مورد نیازتان باشد می توانید از هارد سیستم استفاده کنید. زیرا برای حفظ امنیت اطلاعات حافظه موقت بعد از اتمام کار به صورت خودکار پاک می شود.

امکانات جانبی متاثر بر قیمت ریکو ۹۰۰۱

بی شک افزودن لوازم جانبی می تواند قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ را تحت تاثیر قرار دهد. اما نکته دیگری که بر قیمت این دستگاه تاثیر گذار است آکبند یا دست دوم بودن است. اگر بخواهید جنس آکبند را خریداری کنید که تکلیف معلوم است و باید هزینه بیشتری بپردازید. اما در مورد دستگاه های استوک و بازسازی شده ( ری فایل ) اوضاع متفاوت است. هرچه دستگاه استوک یا بازسازی شده تمیزتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد. بنابراین برای این نوع دستگاه های کپی قیمت های متفاوتی وجود دارد.

برای خرید ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ می توانید به وب سایت فروشگاه کپی ایران مراجعه کنید. علاوه بر دستگاه های آکبند خرید انواع دستگاه استوک و بازسازی شده بسیار تمیز نیز در این فروشگاه امکان پذیر می باشد.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی با قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۹۰۰۱ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.