قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲

دستگاه کپی ریکو ۶۰۰۲

قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲

قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ می تواند برای خریداران این محصول کاملا توجیه اقتصادی داشته باشد. زیرا از قابلیت های زیادی برخوردار بوده و بازدهی کاری را می تواند افزایش دهید. این ماشین چاپ از تکنولوژی لیزری استفاده کرده و تونر کم مصرفی دارد. همچنین سرعت چاپ بالا آن را برای بسیاری از مراکز مناسب کرده است. می توان با افزودن آپشن های جانبی این دستگاه را ارتقا داده و بهره بیشتری از آن برد.

مشخصات تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲

به چند مورد از فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت ریکو ۹۰۰۲ اشاره میکنیم. قبل از خرید بهتر است آنها را مطالعه فرمایید:

چندکاره بودن

قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ متاثر از چند کاره بودن آن است. در واقع این دستگاه را می توان ۵ در ۱ نامید. زیرا با خرید آن صاحب پنج دستگاه متفاوت شده و می توانید در مکان، زمان و هزینه هایتان صرفه جویی کنید. این ماشین چاپ همزمان یک دستگاه فتوکپی، پرینتر، اسکنر، فکس و فایلینگ اسناد می باشد. بنابراین با وجود آن نیازی به دستگاه دیگری نخواهید داشت.

قابلیت اسکن رنگی

اگرچه ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ چاپ و تکثیر را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد اما قابلیت اسکن رنگی دارد و با استفاده از آن می توانید فایل هایی با فرمت های مختلف همچون PDF، TIFF، JPEG و … را با وضوح و شفافیت بالا اسکن کنید. از نظر سرعت چاپ نیز در جایگاهی بالایی قرار دارد. کاربر می تواند در هر دقیقه ۹۰ برگه را با استفاده از آن چاپ یا کپی کند. گفتنی است که ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ به صورت متوالی تا ۹۹۹ برگه را کپی می کند.

مدل های متفاوت

قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ نسبت به مدل هایی همچون ۷۰۰۱ بالاتر است. اما این افزایش قیمت تصادفی نیست. زیرا این نسخه از ریکو آفیشیو بهبود یافته و ارتقا یافته مدل ۷۰۰۱ می باشد. وضوح تصاویر خروجی یا همان رزولوشن در این دستگاه برابر ۱۲۰۰ دی پی آی می باشد. این عدد به شما می گوید که اسناد چاپی خواهید داشت که حتی ریزترین نکات نیز در آنها نمایش داده می شود.

دوستدار محیط زیست

اگر یک خریدار بداند که این دستگاه تا چه حد یوزر فرندلی و دوستدار محیط زیست می باشد بی شک با طیب خاطر قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ را پرداخت می کند. استفاده از این دستگاه تقریبا برای همه ممکن است و در ساخت آن از مواد مضر برای طبیعت استفاده نشده است.

پورت ارتباطی

همچنین هارد موجود در آن امکان فایلینگ اسناد را با امنیت بالا فراهم می کند. این دستگاه قابلیت اتصال به کامپیوتر را داشته و یک پورت USB دارد.

با استفاده از این پورت می توانید اسناد را مستقیما ار روی فلش مموری چاپ کنید. همچنین می توانید امکاناتی همچون سینی تغذیه خودکار (ADF)، فینیشر و سورتر نیز به آن بیفزایید و در مجموع عملکردهای دستگاه را افزایش دهید. البته این آیتم ها قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ را افزایش می دهند.

ریکو ۹۰۰۲ از نگاهی دیگر

شما می توانید ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ را در سه شکل مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده خریداری کنید. قیمت ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ در هر یک از این حالت ها متفاوت بوده و شما باید بر اساس بودجه و نیاز یکی را انتخاب کنید. قیمت نمونه آکبند از همه بیشتر بوده و دو نوع دیگر نیز هر چه تمیزتر و بهتر باشند قیمت بالاتری دارند.

اگر به دنبال فروشگاهی هستید که دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو ۹۰۰۲ را در هر سه شکل آکبند، استوک و بازسازی شده و البته با کیفیت بالا ارائه دهد بی شک باید به وب سایت فروشگاه کپی ایران مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.