قیمت ریکو MP 8002

قیمت ریکو 8002

قیمت ریکو MP 8002

قیمت ریکو MP 8002 را نسبت به ویژگی های بارزی که دارد. می توان مناسب در نظر گرفت. این دستگاه از سرعت قابل توجهی برخوردار بوده و برای بسیاری مراکز و اداراتی که نیازمند یک دستگاه کپی سیاه و سفید می باشند پیشنهادی عالی است. از کارایی بالایی برخودار است. و امکان افزودن آپشن های اضافه نیز برای آن وجود دارد. در ادامه ویژگی های مهم این دستگاه بیان شده است.

مشخصات ریکو MP 8002

در ذیل شما را با برخی از مشخصات تاثیر گذار بر قیمت ریکو ۸۰۰۲ آشنا می کنیم:

سرعت فتوکپی

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو MP 8002 سرعت بالای آن است. این دستگاه قادر است. در هر دقیقه ۸۰ برگه A4 را به صورت رنگی یا سیاه وسفید چاپ کند.

سرعت و ذخیره سازی اسکنر

سرعت اسکنر دستگاه از این نیز فراتر رفته زیرا قادر است در هر دقیقه بیش ۱۲۰ فایل سیاه و سفید و ۲۲۰ فایل رنگی را اسکن کند. همچنین خروجی اسکنر می تواند. با فرمت های مختلفی همچون Tiff، JPEG، PDF، به صورت تک برگ یا چند برگی ذخیره و برای منابع مختلفی همچون ایمیل و سرور FTP ارسال شود.

زمان تهیه اولین کپی

برای کپی اولین برگه سیاه و سفید تنها ۴.۶ ثانیه و برای اولین برگه رنگی نیز ۶.۲ ثانیه زمان صرف می کند. بنابراین اگر به دنبال دستگاهی سریع با قابلیت انجام حجم کاری بالا هستید. می توانید ریکو آفیشیو MP 8002 را انتخاب کنید. پرینتر این دستگاه نیز بسیاری از فرمت های مختلف مانند PDF، TIFF، XPS و … را پشتیبانی می کند.

ابعاد دستگاه

ابعاد ریکو MP 8002 به ترتیب برابر ۸۸۰، ۷۵۰ و ۱۲۲۵ میلی متر و وزن آن ۲۴۱ کیلوگرم می باشد.

مصرف برق

مصرف برق دستگاه در حالت انجام کار ۱۴۴۱ وات و در حالت آماده به کار ۴۵۰ وات می باشد. همچنین در زمان sleep این دستگاه تنها ۰.۶۸ وات انرژی برق مصرف می کند.

وضوح و رزولوشن تصویر

قیمت ریکو آفیشیو MP 8002 به نسبت وضوح بالایی که خروجی های آن دارند. و نیز ظرفیت بالای کاغذ می تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. کپی و پرینت در این دستگاه با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۴۶۰۰ دی پی آی انجام می شود و برای اسکن نیز رزولوشن ۶۰۰ دی پی آی می باشد.

ظرفیت کاغذ

دستگاه به صورت استاندارد ظرفیت نگهداری ۳۷۰۰ برگه را دارد اما این مقدار می تواند تا ۸۱۰۰ برگه نیز افزایش یابد. همچنین کاغذهای B4 تا A3 را می توان به عنوان ورودی دستگاه استفاده نمود.

آپشنهای اختیاری

ریکو MP 8002 با افزودن یک کیت می تواند به یک دستگاه فکس با سرعت دریافت ۱ ثانیه تبدیل شود. همچنین این دستگاه قابلیت افزودن آیتم های اضافه ای همچون سورتر، فینیشر و ADF ( سینی تغذیه خودکار اسکنر) را نیز دارد.

استوک یا آکبند

قیمت ریکو آفیشیو MP 8002 از جنبه دیگری نیز تغییر می کند و آن هم نو یا دست دوم بودن آن است. نمونه آکبند این دستگاه طبیعتا نسبت به دو نوع دیگر یعنی استوک و بازسازی شده قیمت بیشتری دارد. اما خرید استوک این مزیت را نیز دارد که با پرداخت هزینه کمتر صاحب یک دستگاه کپی با کیفیتی در حد آکبند خواهید شد.

خرید دستگاه از فروشگاه کپی ایران

خرید ریکو آفیشیو MP 8002 را در فروشگاه اینترنتی کپی ایران تجربه کنید. در این فروشگاه معتبر می توانید انواع دستگاه های آکبند اورجینال و دست دوم درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو ۸۰۰۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.