قیمت شارپ mx 3501

شارپ mx 3501

قیمت شارپ mx 3501

قیمت شارپ mx 3501، همچون سایر دستگاه های فتوکپی، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت. شارپ ۳۵۰۱ دستگاهی چند منظوره و با کیفیت است که علاوه بر قابلیت کپی رنگی و سیاه و سفید، می تواند کار های اسکن و پرینت را نیز انجام دهد.

شارپ ۳۵۰۱، دستگاهی چند منظوره و با کیفیت

در انتخاب دستگاه هایی با ظرفیت و بازدهی بالا، همچون شارپ mx 3501، توجه به قیمت دستگاه موضوعی با اهمیت محسوب می شود. زیرا این دستگاه ها نسبت به دستگاه های کوچک و خانگی، یا دستگاه های تک کاره قیمت بالاتری دارند. اما پرداخت هزینه بیشتر برای یک دستگاه چند منظوره، در نهایت از لحاظ اقتصادی به نفع خریداران محسوب می شود.

مقرون به صرفه

زیرا برای خرید دستگاه ها جداگانه (پرینتر و اسکنر و همچنین فکس) باید بهای بیشتری پرداخت. علاوه بر قیمت، دستگاه های چند کاره نظم و ترتیب بیشتری در محل کار به همراه خواهند داشت. به علاوه سرعت کار با آن ها به دلیل عدم نیاز به جابجایی برای انجام اعمال مختلف، کاهش می یابد. به همین جهت است که اغلب در ادارات و شرکت ها، تمایل به خرید این نوع دستگاه ها نسبت به دستگاه های جداگانه بیشتر است.

ویژگی ها و امکانات شارپ mx 3501

قیمت شارپ mx 3501 با توجه به امکانات و کیفیتی که در اختیار شما قرار می دهد، کاملا مناسب است.

کیفیت بالا

این دستگاه در عین فراهم آوردن کیفیت بالا در چاپ و اسکن، سرعت مناسب و بازدهی بالایی دارد. جالب است بدانید که با افزودن کیت اختیاری می توان به این دستگاه قابلیت فکس نیز افزود. این دستگاه مصرف برق مناسبی داشته و کاملا به صرفه است.

نوع دستگاه

امروزه غالب دستگاه های اداری همچون دستگاه های فتوکپی، اسکنر ها و پرینتر ها، هم به صورت آکبند موجود هستند و هم به صورت استوک و بازسازی شده. فتوکپی شارپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت شارپ mx 3501 به صورت استوک یا بازسازی شده، از قیمت آکبند آن کم تر است. برخی خریداران به دلیل ترس از بی کیفیت بودن سراغ دستگاه های استوک نمی روند. اما به یاد داشته باشید که خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده از فروشگاه های معتبری همچون کپی ایران، خریدی تضمینی برای شما خواهد بود.

قیمت شارپ mx 3501 در فروشگاه معتبر

در حقیقت فروشگاه کپی ایران دستگاه های خود را چه در نوع آکبند و چه در نوع استوک و یا بازسازی شده، در بالاترین کیفیت به خریداران محترم ارائه می دهد. به طور قطع خرید دستگاه های آکبند امتیازاتی در بر دارد که دستگاه های استوک از آن ها برخوردار نیستند. اما معمولا به علت قیمت مناسب تر دستگاه های استوک، اغلب افراد به خرید این دستگاه ها مایل هستند. تنها توصیه موکد در تهیه دستگاه های استوک، خرید از فروشگاه های صاحب نام و مطمئن است.

کپی ایران

زیرا برخی سودجویان دستگاه های بازسازی شده خود را به جای استوک به خریداران می فروشند. در نتیجه مصرف کننده از کیفیت و کارایی پایین تری بهره مند می شود. با خرید از فروشگاه کپی ایران اطمینان این را داشته باشید که هر نوع از دستگاه ها را که خریداری نمایید، بهترین آن ها را دریافت خواهید کرد و از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ mx 3501 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.