قیمت شارپ mx 6200

شارپ MX6200

قیمت شارپ mx 6200

قیمت شارپ mx 6200 با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد. بسیار مناسب و قابل قبول است. شما از این دستگاه می توانید برای کپی، پرینت و اسکن فایل های مختلف استفاده کرده. و نیازی به خرید ۳ دستگاه جداگانه نداشته باشید.

ویژگی های شارپ mx 6200

در زیر به پاره ای چند از ویژگی های دستگاه فتوکپی شارپ ۶۲۰۰ اشاره می کنیم:

چند منظوره

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این دستگاه چاپ یک دستگاه اداری و چند منظوره بوده که می تواند. کارهای پرینت، اسکن و کپی شما را انجام دهد. بدون شک پرداخت قیمت شارپ mx 6200 در مقایسه با خرید چند دستگاه جداگانه برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

سرعت و کیفیت

این دستگاه دارای سرعت چاپ ۴۱ برگ در هر دقیقه با کیفیت ۶۰۰ dpi است. بنابراین می توانید برای حجم کاری بالا در ادارات شلوغ و پر کار نیز از آن استفاده کنید. کپی متوالی یکی از ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه است. که به شما این امکان را می دهد که چاپ ۹۹۹ برگ را به صورت خودکار به دستگاه سپرده و خودتان به انجام کارهای دیگر بپردازید.

قیمت

قیمت شارپ mx 6200 با توجه به امکانات دیگری مانند قابلیت برنامه ریزی، قابلیت ذخیره خودکار اسناد، ویراش فایل های مختلف و سورت الکترونیکی بسیار مناسب است. و در کنار کارایی، دقت و سرعت شما در کار را تا حد زیادی بالا می برد.

سایز و تعداد کاغذ های مورد استفاده

سایز و تعداد کاغذهای ورودی در دستگاه بسیار متنوع بوده و شما می توانید. برگه های مختلف در سایزهای A5 تا A3+ در آن قرار دهید. در صورتی که سایز و حجم فایل مورد نظرتان بزرگ یا کوچک باشد. می توانید بر روی بخشی از آن بزرگ نمایی و زوم کرده و یا آن را کوچک نمایی کنید.

مدت زمان آماده شدن

سرعت کار اولیه در این مدل از دستگاه های چاپ شارپ نیز بسیار ایده آل و مناسب است. به طوری که دستگاه تنها ظرف کم تر از ۵ ثانیه اولین نسخه کپی شده را آماده و به شما تحویل می دهد.

هنگام خرید دستگاه چاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از آن که به دنبال پرداخت قیمت شارپ mx 6200 و خرید آن باشید، بهتر است به نکات مهم توجه کنید.

آکبند، استوک یا بازسازی شده

نکته اول آنکه قیمت شارپ mx 6200 مانند تمامی دستگاه های چاپ به صورت استوک، آکبند و بازسازی شده متفاوت بوده و دستگاه آکبند بالاترین قیمت و استوک پایین ترین قیمت را دارد. در صورتی که قصد دارید. دستگاه کپی خود را به صورت استوک تهیه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه های استوک کیفیت و کارایی خود را تا حد زیادی نگه داشته و دستگاه های معیوبی نیستند.

اصل بودن دستگاه و سال ساخت

هنگام خرید دستگاه های چاپ به هر سه شکل مختلف باید از سلامت دستگاه و اصل بودن آن مطمئن باشید. بنابراین حتما از فروشنده بخواهید که دستگاه چاپ را همراه با ضمانت نامه یا گارانتی و شناسانامه اصل بودن کالا به شما تحویل دهد. سال ساخت دستگاه فاکتور مهم دیگری است که حتما هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. تا دستگاه استوک بسیار کار کرده و مستهلک نباشد.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی فروش لوازم اداری از جمله انواع مختلف دستگاه های چاپ به صورت بازسازی شده، استوک و آکبند است که می توانید از آن دستگاه چاپ مورد نظرتان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ ۶۲۰۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.