قیمت شارپ MX 6240

شارپ MX6240

قیمت شارپ MX 6240

قیمت شارپ MX 6240 با توجه به ۴ منظوره بودن آن بسیار مناسب و استاندارد است. شما با خرید این دستگاه می توانید. از قابلیت فکس، اسکن، پرینت و کپی برخوردار شوید. در صورتی که بخواهید. هر کدام از این دستگاه ها را جداگانه تهیه کنید. هزینه پرداختی شما تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

ویژگی های شارپ MX 6240

قبل از اطلاع از قیمت شارپ MX 6240 بهتر است. کمی با ویژگی ها و قابلیت های آشنا شوید.

رزولوشن و کپی متوالی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. این دستگاه دارای قابلیت کپی با رزولوشن ۶۰۰ دی پی آی بوده و شما می توانید. تا ۹۹۹۹ برگه را به صورت متوالی با آن کپی بگیرید. قابلیت زوم ۲۵ تا ۴۰۰ درصد و سایز چاپ های متنوع از دیگر ویژگی های سیستم کپی این دستگاه چاپ می باشد. کیفیت پرینتر دستگاه نیز بسیار بالا بوده و شما می توانید فایل های خود را با کیفیت ۱۲۰۰ DPI چاپ کنید.

سازگاری با سیستم عامل

این دستگاه چاپ با تمامی سیستم های عامل مانند ویندوز، مک، ویستا و غیره سازگار بوده و می توانید. تمامی دستگاه های دیجیتال را به آن وصل کنید.

قابلیت اسکن شارپ MX 6240

اسکن ویژگی دیگر این مدل از دستگاه چاپ است. که اسناد مختلف را در فایل های مختلف آفیس، عکس، PDF و غیره با رزولوشن ۶۰۰ DPI اسکن می کند. فایل اسکن شده را به راحتی می توانید بر روی فلش مموری یا دستگاه دیجیتال متصل به دستگاه انتقال دهید. یا به صورت مستقیم آن را به ایمیل مورد نظرتان بفرستید.

ظرفیت کاغذ

ظرفیت کاغذهایی که در این دستگاه چاپ اداری می توانید قرار دهید. بسیار بالا بوده و شما می توانید برای چند روز از ظرفیت ۸۵۰۰ برگه ای دستگاه استفاده کنید. همانطور که مشاهده کردید، تمامی بخش های جداگانه دستگاه همانند یک دستگاه استاندارد بوده و ویژگی های کاربردی و عالی دارد. بنابراین قیمت شارپ MX 6240 با توجه به عملکرد چهارگانه و ویژگی هایش بسیار مناسب و استاندارد است.

خرید دستگاه کپی استوک یا آکبند؟

دستگاه های کپی معمولا به دو صورت استوک و آکبند در بازار موجود هستند. دستگاه های استوک دستگاه های دست دوم و کار کرده ای هستند که سال های زیادی از طول عمر آن ها نمی گذرد و هنوز کیفیت اولیه خود را حفظ کرده اند. این دستگاه ها معمولا در کشورهای اروپایی چند سال مورد استفاده قرار گرفته و بعد از خرید نسل جدید به کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اروپایی فروخته می شوند. قیمت شارپ MX 6240 در حالت استوک همانند تمامی دستگاه های استوک دیگر نسبت به مدل آکبند بسیار کم تر است. این قیمت گاهی تا نصف قیمت آکبند نیز پایین می آید. در صورت پرداخت قیمت شارپ MX 6240 و خرید آن به صورت استوک می توانید از تمامی ویژگی ها و فاکتورهای آن همانند مدل آکبند برخوردار شوید.

البته به این نکته توجه ویژه داشته باشید. که دستگاه های استوک دستگاه های خراب و بی کیفیتی نیستند. بنابراین حتما فروشگاه های مطمئنی را برای خرید دستگاه استوک انتخاب کنید که از کیفیت و سالم بودن دستگاه های استوک آن ها مطمئن باشید. برای مثال حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که از نظر تنوع و تعداد دستگاه ها سطح بالا بوده و تنها تعداد کمی دستگاه نداشته باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی شارپ MX 6240 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.