قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

ریکو آفیشیو mp2000

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ با توجه به کاربرد و کیفیت خوب این دستگاه بسیار مناسب است. این دستگاه قابلیت همزمان پرینت، اسکن و فتوکپی را در اختیار کاربران به خوبی قرار می دهد. از اینرو کاربران قادر هستند در هر لحظه چند کار را به طور همزمان انجام دهند. این دستگاه محصول برند ریکو یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برند های لوازم برقی و تجهیزات اداری و خانگی است که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های دستگاه فتوکپی ۲۰۱۴

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ باشید بهتر است کمی با ویژگی های کاربردی این دستگاه آشنا شوید.

دستگاه چند منظوره

این دستگاه فتوکپی می تواند علاوه بر فتوکپی کارهای پرینت و اسکن شما را نیز به راحتی انجام دهد.

سایز دستگاه

از نظر سایز برگه هایی که درون دستگاه قرار می دهید نیز محدودیت خاصی ندارید و می توانید برگه های A3, A4, A5, B5, Letter, Legal ,Excutive را درون دستگاه قرار داده و اسناد مورد نظر خود را کپی یا پرینت بگیرید.

سرعت و کیفیت چاپ

از طرف دیگر سرعت چاپ در این دستگاه مناسب بوده و می تواند ۲۰ برگه را در هر دقیقه برای شما چاپ کند. فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ به دلیل کاربری لیزری از دقت بالایی برخوردار است. از اینرو کیفیت و وضوح چاپ نیز در این دستگاه فتوکپی مناسب بوده و می تواند با کیفیت حداقل و حداکثر ۱۰۰ تا ۶۰۰ dpi مدارک شما را پرینت بگیرد.

اسکنر

همچنین نوع اسکنر این دستگاه کپی حرفه‌ای مدارک و اداری است. همچنین حداکثر سایز اسکن آن A3 می‌باشد.

حافظه

ظرفیت هارد این دستگاه نیز قابل قبول و عالی بوده و با داشتن حافظه ۲۵۶ مگابایت می تواند تا مدت ها مدارک و اسناد مختلف را در حافظه خود نگه داشته و هر زمان که شما مایل بودید آن ها را چاپ کند یا پرینت بگیرد. فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ با قابلیت‌هایی که دارد در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات قابل استفاده می‌باشد.

نوع کارتریج و اتصالات

نوع کارتریج دستگاه لیزری است. نوع پورت اتصالی دستگاه ۲ USB می‌باشد. این دستگاه کپی ورودی شبکه ندارد اما ورودی USB دارد

بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی قابلیت‌های دیگری مانند ADF، ورودی USB و چاپ دو رو اتوماتیک را دارد. از مزایای این دستگاه کپی این است که ظرفیت سینی کاغذ آن مناسب است. به طوری که ظرفیت سینی کاغذ این مدل دستگاه کپی ۳۵۰ برگ می‌باشد.

قیمت مناسب

لازم به ذکر است که خرید این نوع دستگاه کپی برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا مواد مصرفی دستگاه کپی و تونر مورد استفاده دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های کپی بسیار ارزان‌تر است. از اینرو قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ نسبت به انواع دیگر فتوکپی با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ چقدر است؟

 

متاسفانه شرایط نامناسب اقتصادی و تغییرات نرخ دلار و ارز باعث تغییرات در قیمت تمامی کالاها از جمله دستگاه های فتوکپی نیز شده اند. قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ ممکن است در بازه های زمانی مختلف و در مراکز مختلف مقادیر متفاوتی داشته باشد. نکته مهم این است که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر به انجام برسانید تا از مناسب بودن قیمت آن اطمینان داشته باشید.

جمع بندی

فتوکپی ریکو ۲۰۱۴ با توجه به کاربرد و کیفیت خوبی که دارد از لحاظ قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از اینرو این مدل دستگاه فتوکپی را می توان با یک قیمت مناسب و کیفیت بالایی از فروشگاه کپی ایران با خیالی آسوده تهیه و خریداری نمود.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۱۴  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.