قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵

فتوکپی ارزان

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ نسبت به نوع دستگاه و با توجه به کاربرد های آن تعیین می شود .این مدل دستگاه فتوکپی از جمله دستگاه ‌های کپی چند کاره‌ است. به جرات می توان گفت. این مدل دستگاه فتوکپی یک وسیله بسیار مناسب برای مراکز آموزشی و دفاتر فنی به شمار می‌آید.

آشنایی با مزایا و قابلیت های فتوکپی ریکو ۲۰۷۵

قبل از آنکه به دنبال اطلاع از قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ باشید بهتر است. با ویژگی ها و قابلیت های مختلف آن شوید.

کیفیت و وضوح

بهتر است بدانید که با استفاده از این دستگاه فتوکپی قادر خواهید بود اسناد خود را با کیفیت و وضوح مناسبی چاپ نمایید. به گو‌نه ایی که اسناد چاپ شده توسط این دستگاه فتوکپی از وضوح و کیفیت ۶۰۰ DPI بهره می‌برند. با این دستگاه هیچگونه محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز B4 و A3 تا A6 استفاده کنید.

سرعت

همچنین این مدل دستگاه از سرعت عملکرد مناسبی و بالایی برای چاپ اسناد برخوردار می باشد. به گونه ایی که سرعت کلی دستگاه ۷۰ برگ در هر دقیقه بوده که سرعت بالایی جهت چاپ اسناد به حساب می آید.

اتصالات

یکی از مزیت‌های مهم و قابل توجه این نوع دستگاه فتوکپی این است که با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود. از اینرو کاربر با خیالی آسوده قادر است اطلاعات موجود خود را به دستگاه کپی انتقال دهد. دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ از قابلیت برنامه‌ریزی نیز برخوردار می‌باشد. بنابراین با استفاده از این مزیت قادر خواهید بود با برنامه‌ریزی دستگاه به کارهای دیگر خود بپردازید‌. این مدل دستگاه به دلیل اینکه از استپ موتور به جای دنده یا تسمه استفاده می کند در حین کار بسیار بی سر و صدا می باشد.

چاپ دو طرفه

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این مدل دستگاه کپی قابلیت چاپ دو طرفه خودکار دستگاه می باشد. این مزیت به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. یکی از ویژگی های پرطرفدار هر دستگاه کپی قابلیت برنامه ریزی آن می باشد. قابلیت برنامه ریزی دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ این امکان را برای کاربر فراهم کرده است تا بتواند برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کند و به صورت اتوماتیک آن را به عهده خود دستگاه بگذارد.

سیستم عامل

همچنین سیستم عامل این مدل دستگاه کپی ویندوز می باشد بنابراین می تواند به راحتی فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی کپی یا پرینت بگیرید. این مدل دستگاه برای کارهای انبوه مناسب می باشد زیرا می تواند وزن نسبتا زیادی برگه را درون خود نگه دارد. به طوری که دستگاه قادر است ۱۵۸ گرم برگه را درون خود قرار دهد.

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ چقدر است؟

بهتر است بدانید که قیمت یه مدل دستگاه فتوکپی به عوامل و فاکتورهای مختلفی مانند قابلیت زوم، قابلیت اسکنر، اتصال به شبکه، حافظه دستگاه، سرعت و کیفیت چاپ و ظرفیت سینی کاغذ بستگی دارد. از اینرو با توجه به ویژگی ها و کارایی که این مدل دستگاه دارد از یک قیمت مناسبی برخوردار است. در حالت کلی نمی توان قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ را به طور مشخص تعیین نمود. قیمت این مدل دستگاه در بازه های زمانی مختلف و در مراکز گوناگون ممکن است مقادیر متفاوتی را داشته باشد. برای مطمئن بودن از قیمت مناسب این مدل دستگاه باید آن را از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران خریداری نمود.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از اینرو با خرید از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران به راحتی می توان این مدل دستگاه را با اطمینان و خیالی آسوده خریداری نمود.

جهتکسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.