قیمت فتوکپی کانن ۷۱۰۵

کانون 7105

قیمت فتوکپی کانن ۷۱۰۵

قیمت فتوکپی کانن ۷۱۰۵ با توجه به بالا رده بودن و کارایی بسیار عالی این دستگاه، سبب جلب شدن توجه بسیاری از مشتریان شده است. امروزه در بین مدل های مختلف و ماشین های اداری متنوع و گوناگون، خریداران این دستگاه ها کاملا سردرگم می شوند. قیمت یک ماشین کپی می تواند. یک فاکتور مهم برای انتخاب بهترین دستگاه باشد.

فتوکپی کانن ۷۱۰۵ فراتر از یک فتوکپی ساده

دستگاه فتوکپی کانون مدل ۷۱۰۵ پا را فراتر از صرفا یک ماشین کپی بودن گذاشته است. تکنولوژی MEAP کانون یا به طور دقیق تر، سکوی جاسازی شده برنامه چندمنظوره، یک مهندسی کم نظیر است. این برنامه که مبتنی بر جاوا می باشد با فراهم آوردن یک محیط کاربرپسند و منحصر به فرد، به اپراتور دستگاه اجازه می دهد. تا بدون نیاز به رایانه جداگانه، بسیاری از برنامه های جاسازی شده (Embedded) را اجرا کند.

اجرا کردن برخی برنامه ها از روی کنترل پنل خود دستگاه و بدون نیاز به اتصال به هیچ وسیله دیگری، گام بسیار بزرگی در اتصال ماشین های شبکه شما به یکدیگر است. پس از شکل گیری چنین اتصالاتی شما به راحتی متوجه رنگ گرفتن مفهوم یکپارچگی و اتحاد را بین اجزا سیستم شبکه خود خواهید دید. اتحادی که نقش در شالوده و زیربنای شبکه شما دارد و تنها هدف آن افزایش کارایی است.

ویژگی های حرفه ای بودن

شاید به جرئت بتوان گفت که فتوکپی کانن مدل ۷۱۰۵ یکی از گزینه هایی است. که برای کارهای مقیاس صنعتی بسیار استفاده می شود. مراکز اصلی تکثیرات شرکت های بزرگ، مراکز توزیع کتب و جزوات، اداراتی با جریان کاری بدون استراحت و… همگی حداقل یک دستگاه فتوکپی صنعتی دارند. این موضوع را می توان از اندازه و پیکری بندی ۷۱۰۵ نیز متوجه شد.

سینی های دستگاه قابلیت نگهداری از ۷۸۵۰ برگ کاغذ را دارند. حتی برای مدت بسیار طولانی تری نسبت به دستگاه های مشابه. سرعت بسیار بالای کپی و اسکن ۱۰۵ برگ بر دقیقه و همچنین توان کار کردن به اندازه یکصد هزار برگ کاغذ در هر ماه نیز اعدادی هستند. که همگی نشان دهنده پتانسیل بالای این دستگاه فتوکپی می باشند.

همچنین امکان اضافه کردن آپشن هایی همچون سیستم تغذیه خودکار اسناد (ADF)، یا فینیشر و سورتر، دست شما را برای انتخاب مناسب ترین پیکر بندی بازتر می گذارد. بعلاوه شما می توانید قیمت دستگاه فتوکپی مدل کانن ۷۱۰۵ را به قیمت استوک نیز خریداری کنید. و در هزینه پرداختی دستگاه خود نیز صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید.

کلام آخر

اگر نیازمند دستگاهی هستید که علاوه بر همه کاره بودن، تجربه یک کاربری ساده و ماهرانه را نیز به شما بدهد، ۷۱۰۵ انتخاب بسیار مناسبی است. قابلیت های صنعتی آن پاسخگوی سنگینترین نیازهای کاری نیز خواهند بود. همچنین قیمت دستگاه کپی کانن ۷۱۰۵ نیز برای شما مفهوم یک خرید بهینه را رقم می زند.

همچنین با امکان افزودن اختیاری بسیاری از آپشن ها و خریدن مدل استوک یا بازسازی شده دستگاه شما می توانید. بهترین خرید ممکن را داشته باشید. همه این امکانات در اختیار مشتریان کپی ایران قرار گرفته شدهاست تا یک خرید مطمئن، لذت بخش و با بهترین قیمت داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات کافی درمورد قیمت دستگاه فتوکپی کانن ۷۱۰۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.