قیمت کام کالر ۷۰۵۰

قیمت کام کالر 7050

قیمت کام کالر ۷۰۵۰

قیمت کام کالر ۷۰۵۰ با توجه به کاربرد و کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت بالا و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره برای دفاتر فنی، شرکت ها و ادارات با حجم کاری بالا یک وسیله مناسب و پرکاربرد به شمار می آید.

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت ریسوگراف کام کالر

قیمت ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد. و می تواند تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار گیرد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

مواد مصرفی

یکی از عوامل موثر بر قیمت این مدل دستگاه مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است. دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد. از اینرو این مدل دستگاه کپی از جوهر مایع با کارتریج پلاستیکی استفاده می کند.

نوع دستگاه

از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ استوک، بازسازی شده و آکبند بودن آن ها می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

مشخصات فنی ریسوگراف ۷۰۵۰

در کنار دانستن قیمت ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ بهتر است. با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید.

سرعت چاپ

از قابلیت های اصلی این مدل دستگاه کپی گرفتن آن می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید از برگه ها با سایزهای A3, A4, A5 کپی بگیرید. همچنین سرعت عملکرد این دستگاه ۱۲۰ برگ A4 در هر دقیقه و ۶۶ برگ A3 در هر دقیقه است.

چند منظوره بودن کام کالر ۷۰۵۰

از دیگر ویژگی های بارز ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند. کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود اسکن یا پرینت هم بگیرد.

پورت ارتباطی

یکی دیگر از مزیت‌های مهم و قابل توجه این نوع دستگاه فتوکپی این است. که با استفاده از کابل USB و LAN به کامپیوتر متصل می‌شود. از اینرو کاربر با خیالی آسوده قادر است اطلاعات موجود خود را به دستگاه کپی انتقال دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این مدل دستگاه کپی قابلیت چاپ دو طرفه خودکار دستگاه می باشد. این مزیت به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

ظرفیت سینی کاغذ

ظرفیت سینی کاغذ یکی دیگر از ویژگی های مهم و قابل توجه دستگاه های چاپ است. شاید این ویژگی برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نباشد، اما در صورت کافی نبودن ظرفیت و عدم تناسب آن با حجم کاری بدون شک با مشکل مواجه خواهید شد. این مدل دستگاه کپی دارای حد اکثر ظرفیت مخازن کاغذ تا ۱۰۰۰ برگ می باشد.

کیفیت و رزولوشن کام کالر ۷۰۵۰

یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های این مدل دستگاه کیفیت و رزولوشن آن می باشد. که باعث افزایش کارایی آن شده است. به طوری که می تواند اسناد و متون مختلف را با وضوح ۶۰۰*۳۰۰ DPI کپی و پرینت بگیرد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.