قیمت کانن ۷۱۰۵

کانون 7105

قیمت کانن ۷۱۰۵

قیمت کانن ۷۱۰۵ با توجه به کاربری دستگاه و ویژگی های مناسب و ایده آل آن بسیار قابل قبول می باشد. این دستگاه از جمله محصولات سه کاره برند کانن است. که می توانید برای ادارات مختلف آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی های دستگاه کانن ۷۱۰۵

قبل از اطلاع از قیمت دستگاه فتوکپی کانن ۷۱۰۵ بهتر است. کمی با ویژگی های این دستگاه چاپ اداری آشنا شوید.

وزن و ابعاد

این دستگاه دارای وزن ۲۷۰ کیلوگرم بوده و ابعاد آن به صورت ۷۸۳*۱۴۷۴*۱۲۱۶ میلی متر می باشد.

خاصیت تیراژ زنی

یکی از مهم ترین ویژگی های این مدل از دستگاه های چاپ برند کانن خاصیت تیراژ زنی آن است. شما می توانید هر تعداد مورد نیاز برگه های خود را در دستگاه قرار داده و از آن ها برای چاپ فایل های مختلف استفاده کنید.

درام

درام این دستگاه از نوع سیلیکونی بسیار با کیفیتی بوده و به شما این امکان را می دهد. که تا ۳ میلیون برگه بدون نیاز به شارژ مجدد از دستگاه استفاده کنید.

پورت ارتباطی

این دستگاه دارای پورت های ارتباطی USB و کابل شبکه بوده و شما می توانید. به شکل های مختلف با چند دستگاه مجزا به کانن وصل شوید.

زمان گرم شدن

زمان گرم شدن کانن ۷۱۰۵ نیز بسیار کوتاه و کم تر از ۶ ثانیه می باشد. این دستگاه از توانایی برنامه پذیر بودن نیز برخوردار بوده و می توانید. از برنامه های پیش فرض چاپ آن برای افزایش سرعت عمل و دقت خود استفاده کنید. کانن ۷۱۰۵ قابلیت ذخیره و بایگانی اسناد و فایل های مختلف را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت های متاثر بر قیمت کانن ۷۱۰۵

در اینجا می پردازیم به قابلیتهای دستگاه چاپ کانن ۷۱۰۵:

دستگاه سه منظوره

این دستگاه از نوع دستگاه های چاپ سه منظوره بوده و شما می توانید. برای پرینت، کپی و اسکن از آن استفاده کنید. قیمت دستگاه فتوکپی کانن ۷۱۰۵ نسبت به خرید سه دستگاه مجزا برای پرینت، کپی و اسکن بدون شک به صرفه تر و اقتصادی تر خواهد بود.

سیستم کپی دستگاه

سیستم کپی این دستگاه می تواند. با سرعت ۱۰۵ برگ در دقیقه و با کیفیت ۲۴۰۰ dpi برگه های قرار داده شده. در خود را کپی یا پرینت بگیرد. همچنین سیستم کپی این دستگاه دارای قابلیت چاپ دو طرفه بوده و باعث افزایش سرعت کاری شما خواهد شد.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

با استفاده از این دستگاه می توانید. فایل های مختلف را قبل از چاپ بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی کرده و یا آن ها را ویرایش کنید. همچنین می توانید از قابلیت چاپ متوالی تا ۹۹۹ برگ نیز بهره مند شوید. همانطور که از قابلیت های این دستگاه مشخص می باشد، قیمت کانن ۷۱۰۵ نسبت به نمونه های مشابه خود بسیار مناسب و استاندارد است.

خرید دستگاه کپی کانن از کپی ایران

قیمت فتوکپی کانن ۷۱۰۵ استوک در مقایسه با آکبند آن بسیار کم تر و مناسب تر است. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کپی ایران مدل ها و برندهای مختلف دستگاه های چاپ از جمله این مدل را مشاهده کرده. و به صورت استوک و با کیفیت بسیار عالی خریداری کنید. دستگاه های استوک این فروشگاه همگی اورجینال بوده و همراه با ضمانت نامه به شما تحویل داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ کانن ۷۱۰۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.