مزایای زیراکس WC5755

زیراکس-5635

مزایای زیراکس WC5755

از مزایای زیراکس WC5755 می توان به این موارد اشاره کرد: دستگاه چندکاره زیراکس WC5755 همچون سایر دستگاه های تولید شرکت زیراکس از امنیت قابل توجهی برخوردار است. برای دستگاه هایی که قرار است. نیاز های یک شرکت بزرگ و با تعداد کاربر زیاد را رفع و رجوع کنند امنیت حرف اول را می زند. چرا که روزانه کاربران بسیاری با وسایل ارتباطی مختلف و در شبکه های گوناگون به دستگاه متصل می شوند و اسناد ارزشمندی را به منظور کپی، پرینت، اسکن و فکس به دستگاه می فرستند.

اسناد شما می توانند محتوای ارزشمند، حساس و حائز اهمیتی را داشته باشند. که در صورت مخدوش شدن یا مورد سو استفاده قرار گرفتن ضررهای محتملی را به بار آورند. از این جهت زیراکس برای این ماشین چندکاره در هر سطحی امنیت مخصوص تعبیه کرده است. تا خاطر شما را از هر جهت آسوده نگه دارد.

رعایت اصول امنیتی

به عنوان مثال دستگاه چندکاره WC5755 در رعایت اصول امنیتی کل دستگاه یا Full System Common Criteria مورد ضمانت و تایید استاندارد بین المللی ISO 15408 می باشد. همچنین این دستگاه از پروتکل های تحت وب مختلفی بهره می برد. تا احتمال نفوذ هکر ها و بیگانگان به سیستم شبکه دستگاه شما و دسترسی آن ها به اسناد با ارزش شما را به حداقل برساند.

قابلیت Smart Card Technology

موارد بسیار دیگری نیز امنیت این دستگاه را به بهترین نحو و با کمترین امکان نفوذ تامین می کنند. ولی یکی از این موارد واقعا به در نوع خود بی نظیر است. شما می توانید. در صورت نیاز قابلیت Smart Card Technology را فعال کنید و به این ترتیب امنیت دستگاه خود را کاملا تضمین کنید. این قابلیت زیراکس WC5755 سبب می شود تا صرفا افراد دارای کارت شناسایی الکترونیک و از طریق قرار دادن آن در کارت خوان کوچکی که بالای دستگاه تعبیه شده است، به دستگاه دسترسی پیدا کنند.

کنترل هزینه ها

در هر کسب و کار یا دفتر ارائه دهنده خدماتی که با صنعت چاپ و تکثیرات در ارتباط باشد بحث های مالی و کنترل هزینه ها یک اصل بسیار مهم است. از این جهت قیمت تمام شده هر برگ نیز اهمیت خاص خود را دارد. لذا حضور سیاست های کنترل قیمت در ماشین های اداری مزیتی است. که برای حرفه ای ها بسیار اهمیت دارد. زیراکس WC5755 به منظور کمک به شما در صرفه جویی هرچه بیشتر در هزینه ها، قابلیت های متنوعی را پیشنهاد می دهد.

دستیار نرم افزاری زیراکس WC5755

برای محاسبه هزینه ها یا بالا بردن حداکثری راندمان پروژه های خود بسیاری از مواقع نیاز به یک دستیار دارید. این دستیار باید آگاه به همه اصول محاسبات بوده و از سوی دیگر باهوش نیز باشد. زیراکس مجموعه ای از دستیار های نرم افزاری را به شما پیشنهاد می دهد. تا به کمک آن ها کنترل بر وضعیت فرآیندهای خود را به حداکثر برسانید. یک خبر خوب برای اپراتورهایی که در کاربری تک نفره دستگاه مشکلاتی دارند!

دستیار های Meter، Supplies و Maintenance

پدستیار های Meter، Supplies و Maintenance به ترتیب در امور محاسبه هزینه های تمام شده برای فرآیند ها، کنترل بر میزان مواد مصرفی و مواد باقی مانده در دستگاه ( به منظور جلوگیری از تمام شدن یا نیازمند تعویض شدن نا به هنگام این مواد) و تعویض و تعمیرات دستگاه کمک می کنند. این دستیار ها کاملا اتوماتیک بوده و سبب تعامل هرچه بهتر شما با زیراکس WC5755 می شوند.

حال اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، فروشگاه ایران کپی بهترین گزینه شما است. کافی است با ما تماس گرفته و یا به فروشگاه سایت مراجعه کنید. تا این دستگاه را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی زیراکس WC5755 کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.