مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵

دستگاه کپی کیوسرا 1635

مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵

مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ یکی از موارد مهم و ضروری جهت آشنایی با دستگاه و خرید آن است. این دستگاه کپی چند منظوره می باشد که از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. با خرید این دستگاه جمع و جور می توانید نیازهای خود را رفع و رجوع کنید.

آشنایی با مشخصات فنی فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵

این مدل دستگاه کپی با دارا بودن قابلیت های خاصی از قبیل انتخاب کاغذ به صورت خودکار و مرتب سازی الکترونیکی از عملکرد بالایی برخوردار است. مصرف انرژی این دستگاه کپی چند منظوره بسیار پایین می باشد. به طوری که مصرف انرژی آن در حد یک لامپ حبابی است. خرید این مدل دستگاه کپی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

راه های ارتباطی

یکی از مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ برقراری ارتباط با دستگاه های مجاور است. این مدل دستگاه کپی توسط پورت USB.2 می تواند به لپ تاپ و کامپیوتر متصل شود. این قابلیت امکان چاپ فایل های مورد نظر برای کاربر را فراهم کرده است. بنابراین کاربر در مدت زمان کوتاهی می تواند به دستگاه مجاور متصل و فایل خود را چاپ کند.

پیکربندی دستگاه

ابعاد و وزن دستگاه کپی از ویژگی های مهم هر دستگاه است که قبل از خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید. دستگاهی مناسب است که از ابعاد و وزنی متناسب با محیط پیرامون خود برخوردار باشد. ابعاد این مدل دستگاه کپی ۵۰۲*۵۵۲*۵۷۴ میلی متر است. همچنین وزن این مدل دستگاه کپی کیوسرا ۳۹ کیلوگرم می باشد.

کیفیت و رزولوشن چاپ

یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت چاپ آن می باشد. رزولوشن این مدل دستگاه کپی کیوسرا ۶۰۰*۶۰۰ DPI است. با خرید این دستگاه می توانید از چاپ با کیفیت مناسب بهره مند شوید.

زمان گرم شدن دستگاه

دستگاه از زمانیکه به برق متصل می شود تا شروع به کار کردن به یک زمان مشخصی نیاز دارد. هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد سرعت عملکرد دستگاه بیشتر خواهد شد. یکی از مهم ترین مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ این است که برای شروع به کار فقط ۲۰ ثانیه زمان لازم دارد.

کپی متوالی

کپی متوالی به معنای تعداد برگه های چاپ شده توسط دستگاه کپی با برنامه ریزی و بدون دخالت کاربر می باشد. بهتر است بدانید که میزان کپی متوالی دستگاه های اداری و ایستاده ۹۹۹ یا ۹۹۹۹ است. در این مدل دستگاه کپی کیوسرا میزان تعداد کپی متوالی ۹۹۹ می باشد.

قابلیت بزرگنمایی دستگاه

یکی دیگر از مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ قابلیت بزرگنمایی آن می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید بخشی از نسخه اصلی را ۲۵ تا ۴۰۰ درصد بزرگ یا کوچک کنید.

جمع بندی و کلام آخر

قبل از خرید دستگاه کپی باید آشنایی لازم با مشخصات فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ داشته باشید. این دستگاه کپی با قابلیت های خاص از محبوبیت خاصی برخوردار است. این مدل دستگاه کپی چند منظوره با مصرف انرژی پایین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اگر می خواهید از خریدی مطمئن همراه با ضمانت و سلامت کالا بهره مند شوید توصیه می کنیم از فروشگاه کپی ایران خرید کنید. با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید مشخصات دستگاه کپی را مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطاعات کافی در مورد مشخصات دستگاه فتوکپی کیوسرا ۱۶۳۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.