کپی ریکو ۲۰۷۵

فتوکپی ارزان

کپی ریکو ۲۰۷۵

کپی ریکو ۲۰۷۵ یکی دیگر از دستگاه‌های فتوکپی برند ریکو با قابلیت‌های ویژه است. این دستگاه کپی چند منظوره می باشد. بنابراین کاربر با خرید این دستگاه کپی می تواند تمام نیازهای خود را برطرف کند. این دستگاه با دارا بودن قابلیت های خاص مناسب مدارس، مراکز آموزشی، ادارات، مراکز چاپ و تکثیر و دفاتر فنی مهندسی می باشد.

ویژگی های کپی ریکو ۲۰۷۵

در اینجا به بررسی ویژگی های دستگاه ریکو ۲۰۷۵ می پردازیم:

توان مصرفی و زمان گرم شدن

از ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی توان مصرفی پایین آن می باشد. به طوری که دستگاه تنها ۱.۷۵ کیلو وات انرژی مصرف می کند. بنابراین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. همچنین زمان گرم شدن و راه اندازی دستگاه ۲۰ ثانیه می باشد. این دستگاه کپی با یک چشم به هم زدن شروع به کار می کند.

دستگاه چند منظوره

چند منظوره بودن دستگاه باعث شده است افرادی که فضای کافی در محیط کاری خود ندارند یا توان مالی خرید چند دستگاه را ندارند در اولین فرصت به سراغ این دستگاه کپی بروند. دستگاه با طراحی خاص خود و اشغال فضای کم می تواند تمام نیازهای کاربر را رفع و رجو کند.

دستگاهی بی سر و صدا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بی سرو صدا بودن آن می باشد. زیرا در دستگاه کپی ریکو ۲۰۷۵ جهت انتقال نیرو به جای دنده یا تسمه از استپ موتور استفاده شده است. این مدل دستگاه کپی بدون ایجاد آلودگی صوتی کارهای چاپ را انجام می دهد.

سرعت عملکرد

این دستگاه از سرعت عملکرد خوبی برخوردار است. به طوری که قادر است در هر دقیقه ۷۰ برگه را کپی یا پرینت بگیرد. با این دستگاه هیچگونه محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز A3 تا A6 و B4 استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی دستگاه شده است.

قابلیت برنامه ریزی

یکی از ویژگی های پرطرفدار هر دستگاه کپی قابلیت برنامه ریزی آن می باشد. قابلیت برنامه ریزی کپی ریکو ۲۰۷۵ این امکان را برای کاربر فراهم کرده است تا بتواند برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کند و به طور اتوماتیک آن را به عهده خود دستگاه بگذارد. سیستم عامل این مدل دستگاه کپی ویندوز می باشد بنابراین می تواند به راحتی فایل های مختلف را از دستگاه های جانبی کپی یا پرینت بگیرد. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی برای برقراری ارتباط با سیستم های جانبی از راه های مختلفی اعم از پورت USB و کابل شبکه استفاده می کند.

کیفیت چاپ

یکی از ویژگی های هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت چاپ در پرینت، اسکن و کپی آن می باشد. کیفیت پرینت و کپی این دستگاه ۶۰۰ dpi و کیفیت اسکن دستگاه ۳۰۰ dpi است. کپی ریکو ۲۰۷۵ با دارا بودن این کیفیت قادر به نمایش جزئیات و موارد ریز خواهد بود. یکی از ویژگی هایی که باعث شده است دستگاه برای کارهای انبوه مناسب باشد این است که دستگاه می تواند وزن نسبتا زیادی برگه را درون خود نگه دارد. به طوری که دستگاه قادر است ۱۵۸ گرم برگه را درون خود قرار دهد. همچنین در صورت تکثیر انبوه می تواند ۹۹۹ برگ را به طور متوالی و پشت سرهم چاپ کند.

جمع بندی و کلام آخر

کپی ریکو ۲۰۷۵ از دستگاه های کپی با کارایی بالا می باشد. این دستگاه کپی مناسب مکان های شلوغ و انبوه است. برای خرید می توانید خصوصیات و ویژگی های آن در فروشگاه کپی ایران مشاهده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.