آشنایی با برند شارپ

فتوکپی رنگی

آشنایی با برند شارپ

آشنایی با برند شارپ این امکان را برای شما فراهم می کند که بهترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. خرید از برندهای معتبری از قبیل شارپ مانع هدر رفت پول شما خواهد شد. زیرا کیفیت دستگاه های شارپ مثال زدنی است. آشنایی با برند شارپ اطمینان شما را از خریدتان افزایش خواهد داد. در اینجا قصد داریم ویژگی های شرکت شارپ و محصولات آن را به صورت تخصصی تر برای شما بیان کنیم. در اینصورت کاربر به راحتی و براساس نیاز کاری خود می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

 شرکت ژاپنی شارپ

همانطور که در بالا اشاره کردیم قبل از خرید دستگاه کپی بهتر است با برند شارپ آشنا شوید. شارپ یک شرکت ژاپنی می باشد. شرکت شارپ در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده است. نامگذاری این شرکت به دلیل تولید اولین محصول یعنی مداد نوکی به معنای تیز می باشد.

محدوده فعالیت این شرکت جهانی می باشد. شرکت شارپ تولید کننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی است. محصولات تولید شده توسط این شرکت عبارتند از: تلویزیون، لوازم خانگی، تراش ها، وسایل دیداری شنیداری، تلفن همراه، سلول های خورشیدی، دورنگارها، لپ تاپ، قطعات الکترونیکی، ماشین حساب و تجهیزات مخابراتی.

محصولات برند شارپ

شرکت شارپ جزء پنجمین شرکت های تولید کننده تلویزیون در جهان می باشد. همچنین این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات اداری در دنیا شناخته شده است. می توان گفت این شرکت در زمینه تولید محصولات اداری دومین مقام جهان را دارد.

شرکت شارپ ۴۵ درصد از سهم بازار ژاپن را در خصوص صنایع الکترونیک به خود اختصاص داده است. رادیوهای ژاپنی توسط این شرکت در سال ۱۹۲۹ وارد بازار شدند. اولین ست تلویزیونی شارپ در سال ۱۹۵۳ به بازار عرضه شد. این شرکت تولیدات خود را در سال ۱۹۶۲ با ساخت اجاق مایکروویو ادامه داد.

تجربه بالای شرکت

شرکت شارپ در سال ۱۹۶۴ ماشین حساب ساخت. در دهه ۱۹۷۰ شارپ محصولات دیگری از قبیل یخچال، پخش استریو قابل حمل، ماشین لباسشویی، دستگاه فتوکپی، تجهیزات ویدئویی-تصویری، واکمن و کامپیوترهای رومیزی را روانه بازار کرد.

شاید بد نباشد بدانید که در دهه اخیر این شرکت توانسته است در زمینه تولید دستگاه ها، بخارپز، سلول های انرژی خورشیدی اولین سهم بازار را به خود اختصاص دهد. کسب و کار شرکت شارپ براساس روش تجارت خانه های باستانی ژاپن و سه اصل اخلاق، خلاقیت و انجام کارهای دشوار استوار است. بدون شک این آمار و ارقام نشان دهنده کیفیت و تجربه بالای شرکت شارپ می باشد. آشنایی با برند شارپ شما را از یک خرید ایمن بیش از پیش مطمئن می سازد.

فتوکپی برند شارپ

فتوکپی شارپ جزء محصولات اصلی این شرکت ژاپنی به حساب می آید. همانطور که در بالا اشاره کردیم شارپ در سال ۱۹۱۲ افتتاح گردیده و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کننده های تجهیزات اداری است. با اینکه شرکت شارپ تنها تولید کننده تجهیزات اداری نیست. اما کیفیت محصولات اداری این شرکت زبان زد خاص و عام است.

محصولات اداری این شرکت در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. به جرات می توان گفت دستگاه کپی این شرکت در بین کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. فتوکپی شارپ در دو نوع تک کاره و چند کاره در بازار موجود می باشد. افرادی که در محیط کاری خود نیازمند کپی، پرینت، اسکن و فکس هستند بهتر است دستگاه چند کاره شارپ را خریداری نمایند.

شارپ چند کاره

خرید دستگاه کپی شارپ چند کاره از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. دستگاه های چند کاره فضای کمتری از محیط را اشغال می کنند. بنابراین توجه به ابعاد و وزن دستگاه قبل از خرید بسیار اهمیت دارد. در صورتیکه فضای کافی ندارید بهتر است دستگاهی با ابعاد جمع و جور را انتخاب کنید. دستگاه های تک کاره همانطور که از نامشان پیداست تنها یک کار را انجام می دهند. دستگاه های تک کاره ابعاد و وزن کمتری نسبت به دستگاه های چند کاره دارند.

فتوکپی شارپ در دو مدل سیاه و سفید و رنگی ر بازار موجود است. در مدل های سیاه و سفید تنها یک تونر مشکی در دستگاه وجود دارد. اما دستگاه های رنگی از چند تونر استفاده می کنند. کاربر براساس نیاز کاری که دارد می تواند یکی از انواع این دستگاه ها را انتخاب کند.

دهانه برخی از محصولات شارپ فقط به اندازه A4 است. اما برخی از مدل های فتوکپی شارپ تا اندازه A3 را ساپورت می کنند. دستگاه های کپی شارپ از قابلیت اتصال به شبکه برخوردار هستند. بنابراین آشنایی با برند شارپ به شما کمک خواهد کرد تا دستگاه مورد نیاز خود را به راحتی شناسایی کنید.

انواع فتوکپی شارپ

قبل از آنکه به دنبال خرید دستگاه فتوکپی شارپ و سایر مدل های آن باشید، بهتر است بدانید که این برند معتبر چه نوع مدل دستگاه های کپی را به بازار عرضه می کند. بنابراین آشنایی با برند شارپ و دستگاه های آن لازم وضروری است. دستگاه های چاپ و فتوکپی شارپ در انواع مختلف اداری و خانگی یا ایستاده و رومیزی در بازار وجود دارند.

ایستاده و رومیزی

دستگاه های اداری و یا ایستاده دستگاه های با وزن و ابعاد بزرگ هستند که قابلیت و کاربری بالایی دارند. این دستگاه ها مناسب ترین دستگاه ها برای محیط اداری هستند. در مقابل دستگاه رومیزی و خانگی دستگاه هایی با اندازه و وزن بسیار کمتر، کارایی و قابلیت های پایین تر نسبت به دستگاه های اداری می باشند. مصرف دستگاه های رومیزی به منزل و کارهای کوچک محدود می شود.

سرعت و کیفیت

بدون شک دستگاه های اداری فتوکپی شارپ از قابلیت های بسیار بیشتری از قبیل سرعت و کیفیت بالای چاپ برخوردار هستند. برای مثال دستگاه رومیزی ممکن است در هر دقیقه ۳۰ برگ را برای شما کپی بگیرد. اما تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه برای دستگاه های اداری ممکن است تا ۱۰۰ الی ۱۵۰ برگ برسد.

قابلیت های دیگری از قبیل کپی متوالی، ذخیره خودکار ADF، قابلیت چاپ دو طرفه و قابلیت اتصال به شبکه و غیره از دیگر ویژگی های دستگاه های اداری محسوب می شوند. این ویژگی ها در دستگاه های رومیزی وجود ندارد. آشنایی با برند شارپ و فتوکپی شارپ به آشنایی بیشتر شما با انواع دستگاه های این شرکت کمک خواهد کرد.

دستگاه های اداری نسبت به دستگاه های رومیزی از قابلیت های امنیتی برخوردار هستند. زیرا ممکن است افراد مختلفی از این دستگاه استفاده کنند. بنابراین با ایجاد رمز عبور تعداد استفاده کنندگان از دستگاه را می توانید محدود کنید. این امر امنیت دستگاه را افزایش خواهد داد.

قابلیت برنامه ریزی

یکی دیگر از ویژگی های فتوکپی های اداری شارپ قابلیت برنامه ریزی است. قابلیت برنامه ریزی این امکان را برای شما فراهم می کند که به طور همزمان چندین کار را انجام دهید. آشنایی با برند شارپ و دستگاه های کپی آن دانش شما را در رابطه با این دستگاه ها افزایش خواهد داد.

نوع تکنولوژی

از دیگر تقسیم بندی دستگاه های شارپ نوع تکنولوژی به کار رفته در آن ها است. دستگاه های چاپ از دو نوع تکنولوژی (لیزری و جوهرافشان) بهره می برند. سرعت چاپ و دقت دستگاه های لیزری نسبت به دستگاه های جوهر افشان بیشتر است. اما دستگاه های جوهر افشان کیفیت چاپ بالاتری دارند. از دستگاه های جوهر افشان در آتلیه های عکاسی استفاده می شود.

از دیگر مزیت های دستگاه های چاپ لیزری این است که بدون نیاز به شارژ کارتریج می توان از آن ها به مدت طولانی استفاده کرد. اما اگر از دستگاه های جوهر افشان به مدت طولانی استفاده نشود جوهر آن ها خشک می شود. بنابراین بعد از مدت کوتاهی باید جوهر و کارتریج این دستگاه ها را تعویض یا شارژ نمود.

دستگاه های لیزری قادر هستند برای مدت طولانی کیفیت خود را حفظ کنند. اما استفاده نکردن از دستگاه های جوهر افشان در کارایی آن ها محدودیت ایجاد خواهد کرد.

 شارپ تک کاره یا چند کاره

انواع دیگر دستگاه های کپی شارپ تک کاره یا چند کاره بودن آن ها می باشد. دستگاه های تک کاره تنها یک کار را انجام می دهند. اما با دستگاه های چند کاره می توانید بسیاری از کارهای خود از قبیل کپی، پرینت، فکس و اسکن را انجام دهید. دستگاه های چند کاره این امکان را برای کاربر فراهم می کنند به طور همزمان چندین کار را انجام دهند.

دستگاه های فتوکپی شارپ در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند. اگر می خواهید مناسب ترین انتخاب را انجام دهید، آشنایی با برند شارپ و مدل های مختلف دستگاه های آن را فراموش نکنید.

قیمت فتوکپی برند شارپ

قیمت فتوکپی شارپ براساس یکسری عوامل مختلف تعیین می شود. علاوه بر ویژگی های خود دستگاه، نام برند شارپ بر قیمت فتوکپی شارپ تاثیر گذار خواهد بود. همانطور که در بالا اشاره کردیم شرکت شارپ جزء معتبرترین شرکت های تولید لوازم الکتریکی، لوازم خانگی، موبایل و … است. محصولات مختلف این شرکت کیفیت بالایی دارند. این عامل سبب شده است که شارپ به یک برند معروف تبدیل شود.

برند سازی این شرکت باعث شده است قیمت محصولات این شرکت از قبیل دستگاه کپی افزایش پیدا کند. دستگاه های کپی این شرکت از مرغوبیت و امکانات قابل توجهی برخوردار هستند. بنابراین این امکانات بر قیمت دستگاه ها تاثیر گذار خواهند بود. برای مثال با توجه به اینکه دستگاه های اداری امکانات بیشتری نسبت به دستگاه های رومیزی دارند، قیمت دستگاه های ایستاده نسبت به دستگاه های رومیزی بیشتر خواهد بود.

 استوک و آکبند

از طرفی استوک بودن و آکبند بودن دستگاه بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارند. قیمت دستگاه های استوک به نسبت دستگاه های آکبند کمتر است. دستگاه های استوک براساس کارکردی که دارند توسط شرکت درجه بندی می شوند. بنابراین قیمت دستگاه های استوک ثابت نیست.

قیمت دستگاه های استوک شارپ در فروشگاه های مختلف متفاوت است. انتخاب فروشگاه مطمئن باعث می شود دستگاهی را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید. این امر مانع هدررفت پول و انرژی شما خواهد شد. آشنایی با برند شارپ و انواع دستگاه های آن باعث می شود هزینه متناسب با ویژگی های دستگاه را پراخت کنید.

مزایای فتوکپی شارپ

یکی از مزایای فتوکپی شارپ تنوع مدل های مختلف آن می باشد. شرکت شارپ دستگاه های کپی با کارایی مختلفی را تولید و به بازار عرضه کرده است. فتوکپی شارپ در دو نوع لیزری و جوهرافشان تولید می شوند. دوام دستگاه های لیزری نسبت به جوهر افشان بیشتر است. سرعت و دقت بالای فتوکپی لیزری شارپ متناسب با انجام کارهای حجیم می باشد.

ظرفیت سینی کاغذ بالا در دستگاه های شارپ باعث افزایش سرعت دستگاه شده است. قابلیت دستگاه های ایستاده شارپ را می توان با افزایش آپشن های اضافی ارتقا داد. وجود آپشن های اضافی سرعت و کارایی دستگاه را بالا برده است.

از دیگر مزایای فتوکپی شارپ چند کاره بودن آن می باشد. فتوکپی شارپ چندکاره چندین کار را به طور همزمان انجام می دهد. قابلیت برنامه ریزی و قابلیت شبکه در دستگاه های شارپ از مزیت های قابل توجه این دستگاه ها محسوب می شوند. آشنایی با برند شارپ و ویژگی های آن توجه کاربران به خرید را به خود جلب خواهد کرد.

جمع بندی و کلام آخر

آشنایی با برند شارپ باعث می شود کاربران مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. شرکت شارپ با توجه به سابقه و تجربه ای که در زمینه تولید محصولات مختلف داشته است یک برند نام آشنا محسوب می شود. آشنایی با برند شارپ شما را با ویژگی های متمایز این شرکت بیشتر آشنا خواهد کرد.

خرید از فروشگاه مطمئن بسیار اهمیت دارد. زیرا مانع هدررفت پول و انرژی شما خواهد شد. فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی از محبوبیت ویژه ای در بین مشتریان برخوردار است. توصیه می کنیم فتوکپی شارپ مورد نظر خود را از این فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.