آشنایی با ریسوگراف ez

ریسوگراف ez 200

آشنایی با ریسوگراف ez

آشنایی با ریسوگراف ez باعث می شود خریدی متناسب با نیاز کاری خود انجام دهید. ریسوگراف ez یکی از مدل های ریسوگراف است، که کارایی و کیفیت بالایی دارد. عملکرد این دستگاه سبب شده است استفاده از آن در ادارات، سازمان ها و مراکز رایج شود.

یکی از مزایای ریسوگراف ez سرعت بالای آن می باشد. این قابلیت باعث افزایش محبوبیت این دستگاه در بین کاربران شده است. از طرفی محصولات شرکت ریسوگراف به دلیل کارایی و کیفیت بالا زبان زد خاص و عام می باشند. آشنایی با ریسوگراف ez نظر شما را به خرید از این شرکت معتبر جلب خواهد کرد.

ریسوگراف به چه معنا است؟

ریسوگراف یک نام تجاری می باشد که شرکت ژاپنی ریسو کاگاکو آن را بر روی محصولات خود گذاشته است. در گذشته از دستگاه های پلی کپی یا فتواستنسیل برای چاپ استفاده می کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی استفاده از دستگاه های ریسوگراف در بین کاربران رایج شد. دستگاه ریسوگراف ترکیبی از چند فناوری مختلف است. شاید بد نباشد بدانید که دستگاه ریسوگراف از سه فن آوری (اسکن کردن، انتقال دقیق تصویر، چاپ با سرعت بالا) استفاده می کند.

تکنیک چاپ

تکنیک چاپ در این مدل دستگاه کپی به صورت تکنیک ریسوگرافی می باشد. تکنیک ریسوگرافی به این صورت است که متن یا تصویر بر روی مستر ایجاد می شود. یکی از مزیت های قابل توجه دستگاه های ریسوگراف ارزان بودن تهیه مستر و زمان تولید آن است.

مستر در دستگاه ریسوگراف به روش دیجیتال برای چاپ آماده می شود. سپس مستر در مسیر چاپ قرار می گیرد. در این مرحله مرکب از نواحی تصویردار عبور کرده و به سطح کاغذ منتقل می شود.

به طور کلی می توان گفت سرعت چاپ در ریسوگراف بسیار بالا می باشد. سرعت در دستگاه های ریسوگراف شبیه چاپگرهای دیجیتال است. همچنین کیفیت چاپ دستگاه ریسوگراف متوسط رو به بالا می باشد. آشنایی با ریسوگراف ez دانش شما را در رابطه با طرز کار دستگاه افزایش خواهد داد.

مزیت ریسوگراف ez نسبت به دستگاه کپی

مزیت قابل توجه دستگاه ریسوگراف نسبت به دستگاه کپی ارزان بودن ان ها می باشد. در دستگاه کپی با افزایش تعداد برگه های چاپ شده هزینه چاپ افزایش پیدا خواهد کرد. اما این قضیه در دستگاه های ریسوگراف برعکس است.

انتخاب دستگاه های ریسوگراف برای تیراژهای بالا یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. بنابراین دستگاه ریسوگراف نسبت به دستگاه فتوکپی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. هزینه چاپ در دستگاه ریسوگراف فقط به مستر دستگاه مربوط می شود. بنابراین هزینه مستر برای ۱۰ برگ و یا ۲۰۰ برگ یکسان خواهد بود.

کیفیت چاپ در ریسوگراف بسیار مناسب می باشد. زیرا کیفیت چاپ برای تمامی برگه های چاپ شده یکسان است. کار کردن با دستگاه های ریسوگراف از قبیل ریسوگراف ez بسیار راحت می باشد. کاربران برای استفاده از دستگاه احتیاج به دانش یا تخصص خاصی نخواهند داشت. آشنایی با ریسوگراف ez سبب می شود اکثر کاربران آن را انتخاب کنند.

چاپ ریسو چیست؟

چاپ ریسو چاپی ارزان و با کیفیت است. دستگاه های ریسوگراف مناسب ترین دستگاه برای تعداد برگه های بیشتر از ۲۰۰ عدد می باشند. تعداد کمتر از این تعداد برای چاپ ریسو مناسب نیست. زیرا مستر دستگاه یکبار مصرف است. این بدان معنا می باشد که برای کار جدید باید مستر جدید تهیه کنید.

اگر تعداد تیراژهای شما زیاد بود دستگاه ریسوگراف را انتخاب کنید. برای مثال اگر تعداد برگه های شما بیشتر از ۱۰۰۰ برگ باشد انتخاب این دستگاه مناسب ترین انتخاب است.

چاپ ریسو قادر است با سرعت بالا برگه های شما را چاپ کند. استفاده از دستگاه ریسوگراف برای مکان شلوغ بسیار پرکاربرد خواهد بود. زیرا سرعت چاپ دستگاه های ریسوگراف به ۱۳۰ برگ در دقیقه می رسد.

امکان چاپ رنگی و سیاه و سفید

امکان چاپ در دو نوع رنگی و سیاه و سفید توسط چاپ ریسو برای شما امکان پذیر است. می توان گفت تمامی دستگاه های ریسوگراف درام مشکی را دارند. در صورت نیاز به چاپ رنگی باید به تعداد رنگ های دلخواه خود درام رنگی به دستگاه اضافه کنید.

کاربر برای انجام چاپ رنگی باید توسط درام اول رنگ اول را چاپ کند. سپس برای ایجاد رنگ های دوم و سوم درام ها را عوض کند. مدل های جدید دستگاه ریسوگراف دو درام دارند. کاربران می توانند از چاپ دو رنگ استفاده کنند. لازم به ذکر است که امکان ترکیب رنگ ها در دستگاه های ریسوگراف وجود ندارد.

در صورتیکه کیفیت چاپ برای شما اهمیت دارد، باید از مواد مصرفی با کیفیت بالا استفاده کنید. استفاده از مرکب و مستر فابریک کیفیت چاپ را افزایش می دهد. بنابراین چاپ ریسو امکان چاپ ارزان و با کیفیت را برای کاربران فراهم می کند.

مشخصات و ویژگیهای ریسوگراف ez

یکی از نکات مهم قبل از خرید دستگاه ریسوگراف ez آشنایی با ریسوگراف ez است. در اینجا قصد داریم مشخصات و ویژگی های ریسوگراف ez را به صورت تخصصی تر برای شما بیان کنیم. دستگاه ریسوگراف ez از قابلیت های مختلفی برخوردار است.

 قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

یکی از قابلیت این مدل دستگاه ریسوگراف قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی آنمی باشد. این قابلیت باعث می شود شما بخشی از فایل را که می خواهید بزرگ یا کوچک کنید. سپس دستور بخش کوچک یا بزرگ شده را به دستگاه بدهید.

سرعت

سرعت بالای چاپ دستگاه ریسوگراف ez باعث شده است کاربرد این دستگاه بیشتر از سایر دستگاه ها باشد. کاربران با این دستگاه می توانند با صرف هزینه پایین و در اسرع وقت کارهای خود را انجام دهند. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که سرعت چاپ دستگاه های ریسوگراف در حد ماشین های چاپ است. آشنایی با ریسوگراف ez محبوبیت آن را در بین کاربران افزایش خواهد داد.

فن آوری

یکی از دلایل سرعت بیشتر دستگاه های ریسوگراف نسبت به سایر دستگاه ها استفاده از چند فن آوری مختلف است. همانطور که در بالا اشاره کردیم این دستگاه از سه فن آوری مختلف برای چاپ استفاده می کند. همچنین این دستگاه دلیل بهره گیری از اسکنر و فرآیند استنسیل سازی چاپ با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ برای هر تعداد برگه با دستگاه ریسوگراف یکسان خواهد بود. این بدان معنا می باشد که کیفیت چاپ اولین برگ با صدمین برگ یا ده هزارمین برگه مشابه است. یکسان بودن کیفیت چاپ جزء مزیت های قابل توجه دستگاه های ریسوگراف محسوب می شود.

قابلیت دستگاه ریسوگراف ez مثال زدنی می باشد. از طرفی دستگاه با طراحی منحصر به فردی ساخته شده است. استفاده از دستگاه برای هر کاربر با هر سن و با هر دانشی امکان پذیر می باشد. آشنایی با ریسوگراف ez باعث آشنایی بیشتر شما با قابلیت های دستگاه خواهد شد.

آشنایی با ریسوگراف ez سبب می شود انتخاب دقیق تر و متناسب تری با نیاز کاری خود داشته باشید. تنها در اینصورت است که مانع هدر رفت پول و انرژی خود خواهید شد. بنابراین باید دستگاهی را جهت رفع نیازهای کاری خود خریداری کنید. همچنین حذف آپشن های غیر ضروری دستگاه از لحاظ اقتصادی برای شما به صرفه تر خواهد بود. زیرا حذف یا اضافه کردن آپشن های اختیاری قیمت دستگاه را افزایش یا کاهش می دهند.

ترکیب کردن رنگ ها

یکی از معایب دستگاه های ریسوگراف این است که امکان ترکیب کردن رنگ های آن وجود ندارد. کاربر باید از رنگ ها به طور جداگانه استفاده کند. اما با این وجود کیفیت چاپ دستگاه ریسوگراف بی نظیر است. زیرا تصویر چاپ شده توسط این دستگاه بسیار واضح می باشد. امکان شخصی کردن تنظیمات دستگاه برای کاربر وجود دارد. بنابراین کاربر می تواند پروژه های خود را با سلیقه دلخواه تغییر دهد. اگر فرد خوش سلیقه ای باشید می توانید تعداد پروژه های دریافتی خود را افزایش دهید.

امکانات جانبی

امکانات جانبی دستگاه سرعت و کارایی دستگاه را افزایش می دهند. برای مثال قابلیت ذخیره خودکار ADF باعث می شود کاربر چندین بار از روی نسخه اصلی برگه چاپ کند. از دیگر امکانات جانبی دستگاه اتصال به کامپیوتر است. این ویژگی باعث می شود با سرعت بیشتری فایل مورد نظر خود را چاپ کنید. قابلیت ارتقا دادن تعداد سیلندرهای رنگی امکان چاپ رنگی مورد نظر شما را فراهم خواهد کرد.

ظرفیت سینی

افزایش ظرفیت سینی کاغذ از دیگر ویژگی های دستگاه ریسوگراف ez است. ریسوگراف ez می تواند اکثر نیازهای کاری کاربر را برطرف کند. این دستگاه را می توانید در همه جا از قبیل اداره های دولتی، اداره های خصوصی، دانشگاه ها، مدارس و انتشاراتی مشاهده فرمایید. آشنایی با ریسوگراف ez سبب شده است استفاده از این دستگاه در همه جا رواج پیدا کند.

قیمت دستگاه ریسوگراف ez

قیمت دستگاه ریسوگراف ez براساس یکسری عوامل خاص تعیین می شود. ویژگی های دستگاه، حذف یا اضافه کردن آپشن های اختیاری، مدل دستگاه و نوع آن بر قیمت دستگاه تاثیرگذار خواهند بود. همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه ریسوگراف ez در سه نوع مختلف در بازار موجود است.

قیمت انواع مختلف این دستگاه ها متفاوت می باشد. قیمت دستگاه های استوک و بازسازی شده نسبت به دستگاه های آکبند ارزان تر هستند. لازم به ذکر است که دستگاه های استوک براساس میزان کارکردی که دارند درجه بندی می شوند. هر چه کارکرد دستگاه پایین تر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. بنابراین کاربر با توجه به بودجه مالی که دارد می تواند یکی از انواع مختلف دستگاه را خریداری کند.

اضافه کردن آپشن های اختیاری قیمت دستگاه را افزایش می دهد. کاربر براساس نیاز کاری خود می تواند این آپشن ها را به دستگاه اضافه یا حذف نماید. دستگاه های چند کاره به دلیل کارایی بیشتر قیمت بیشتری خواهند داشت. همچنین دستگاه های رنگی گران تر از دستگاه های سیاه و سفید هستند. آشنایی با ریسوگراف ez جهت جلوگیری از اتلاف پول و انرژی شما امری واجب است.

جمع بندی و کلام آخر

آشنایی با ریسوگراف ez باعث آسودگی خاطر شما از یک خرید مطمئن خواهد شد. دستگاه ریسوگراف ez با توجه به کارایی که دارد انتخابی ایده آل به شمار می آید. یی از نکات مهم قبل از خرید دستگاه کپی بررسی دقیق مشخصات و ویژگی های آن است.

بررسی دستگاه باعث می شود انتخاب درستی را انجام دهید. یکی از مزیت های این دستگاه ریسوگراف وجود آپشن های اختیاری آن می باشد. حذف آپشن های غیرضروری قیمت دستگاه را کاهش خواهد داد. از طرفی این دستگاه در انواع مختلفی در بازار موجود است.

از دیگر نکات مهم قبل از خرید دستگاه کپی انتخاب فروشگاه و فروشنده مطمئن می باشد. فروشگاه معتبر دستگاهی اورجینال و با کیفیتی را به شما تحویل خواهد داد. فروشگاه با سابقه به راحتی می تواند نیاز شما را تشخیص دهد. دستگاهی را به شما می دهد که از طریق آن نیازهای کاری خود را برطرف سازید.

فروشگاه معتبر

فروشگاه کپی ایران جزء فروشگاه های معتبر است. خرید از این فروشگاه مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. اول اینکه با مشاوره گرفتن از متخصصین این فروشگاه می توانید انتخاب راحت تری را داشته باشید.

دوم اینکه فروشگاه کپی ایران خود وارد کننده دستگاه های استوک و بازسازی شده است. بنابراین با خیالی آسوده می توانید این نوع از دستگاه ها را از آن خریداری کنید. سوم اینکه فروشگاه کپی ایران برای افزایش اطمینان مشتری دستگاه را به همراه ضمانت نامه و گارانتی به مشتری تحویل می دهد. با فروشگاه کپی ایران خریدی آسان و مطمئن را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.