آشنایی با ریسوگراف rp

تعمیر ریسوگراف

آشنایی با ریسوگراف rp

آشنایی با ریسوگراف rp بهترین گزینه جهت یک خرید مناسب و ایده آل است. آشنایی با قابلیت ها و ویژگی های دستگاه ریسوگراف، منجر به خرید دستگاهی متناسب با نیاز کاری شما خواهد شد. به جرات می توان گفت همه توانایی هایی که برای انجام کار خود به آن ها نیاز دارید. در این مدل دستگاه تکثیر جمع شده اند. در واقع ریسوگراف rp یک نوع از ماشین های اداری و ریسوگراف های مخصوص حجم کاری زیاد است.

عموما از دستگاه ریسوگراف برای چاپ انواع اعلامیه ها و تراکت های تبلیغاتی استفاده می شود. در حالت کلی ریسوگراف یک سیستم چاپ با سرعت بالا می باشد. که شبیه چاپگرهای دیجیتال است. این مدل دستگاه کپی از سه فناوری اسکن کردن، انتقال دقیق تصویر و چاپ با سرعت بالا جهت چاپ اسناد مختلف استفاده می کند.

کارایی و قابلیت های ریسوگراف rp

برای آشنایی با ریسوگرافrp بهتر است. با کارایی و قابلیت های آن آشنا شوید تا یک دستگاه مناسب را برای محیط کاری خود انتخاب و خریداری نمایید. بد نیست بدانید که دستگاه ریسوگراف نامی برگرفته از یک شرکت معتبر و با سابقه بوده که این شکل تکثیر را با نام یک کمپانی ژاپنی با نام ریسوکاگاوا انجام داده است. این مدل دستگاه تکثیر و چاپ برای اولین بار توسط شرکت ریسو ژاپن به بازار عرضه شد.

همانطور که می دانید ریسوگراف جهت کارهایی با تیراژ بالا مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. از آنجا که این مدل دستگاه کپی بر مبنای مستر و مرکب می باشد، برای کارهای تعداد پایین به صرفه و مناسب نیست. از اینرو جهت استفاده در تکثیر و چاپ برگه هایی که تعداد آن ها زیر ۲۰۰ عدد هستند، مناسب نخواهد بود. بنابراین انتخاب این دستگاه ها متناسب با حجم کاری روزانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 نحوه عملکرد دستگاه ریسوگراف rp

برای آشنایی با ریسوگراف rp بهتر است. با نحوه عملکرد آن به خوبی آشنا شویم. در واقع ریسوگراف از نوعی استنسیل که مستر نام دارد. جهت چاپ و تکثیر اسناد استفاده می کند. این نوع استنسیل با استفاده از روش دیجیتال و توسط اسکنر تعبیه شده بر روی دستگاه جهت چاپ آماده می شود. بعد از این مرحله مستر در مسیر چاپ مرکب از قسمت های تصویر دار آن عبور کرده و به طور کامل بر روی سطح کاغذ انتقال پیدا می کند.

لازم به ذکر است که تهیه مستر به هزینه بسیار کمی نیاز دارد. و بسیار ارزان می باشد. به همین دلیل از نظر اقتصادی برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است. همچنین علاوه بر اینکه از قیمت پایینی برخوردار است زمان تولید آن نیز کم می باشد. در واقع به خاطر همین ویژگی، سرعت چاپ با دستگاه ریسوگراف به مراتب بسیار بالا و جهت چاپ تیراژهای بالا بسیار مناسب و ایده آل است.

مدل های مختلف ریسوگراف rp به طور معمول در هر دقیقه قادر هستند. ۱۳۰ برگ را با کیفیت بالایی به چاپ برسانند. در واقع استفاده از این مدل دستگاه چاپ و تکثیر بهترین گزینه پیشنهادی برای چاپ تیراژهای بالا به شمار می آید. زیرا علاوه بر اینکه از سرعت بالایی برخوردار است. از نظر اقتصادی نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مزیت ها ی دستگاه ریسوگراف rp

در ادامه آشنایی با ریسوگراف rp می توان به قابلیت های منحصر به فرد آن اشاره کرد. که به جرات می توان گفت در دنیا مشابه آن وجود ندارد. یکی از مزایا و قابلیت های این مدل دستگاه تکثیر، کیفیت بالای آن است. دلیل این کیفیت بالا، حاوی اسکنر بودن و بهره مندی از فرآیند استنسیل سازی است. با استفاده از این مدل دستگاه چاپ و تکثیر، بین اولین کپی تا تیراژ ۱۰۰۰۰ نسخه هیچ گونه تغییری را مشاهده نمی کنیم.

اتصال به کامپیوتر

با خرید این مدل دستگاه تکثیر به راحتی می توانید به صورت مستقیم به کامپیوتر متصل شوید. و اطلاعات مورد نظر را به کامپیوتر انتقال دهید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این مدل، داشتن پورت های ارتباطی است.

سرعت

در ادامه آشنایی با ریسوگراف rp می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد. بهتر است بدانید که این دستگاه تکثیر ترکیبی از چندین فناوری متفاوت می باشد. که این امر موجب افزایش سرعت کاری دستگاه شده است.

ابعاد

همچنین مدل های گوناگون این دستگاه تکثیر و چاپ از اندازه و وزن مناسبی برخوردار هستند، به همین دلیل به راحتی می توان از آن ها برای فضاهای مختلف کاری استفاده نمود.

کنترل ارتقا یافته

از دیگر قابلیت های مهم ریسوگراف rp کنترل ارتقا یافته است. در این مدل دستگاه های تکثیر علاوه بر رابط کاربری می توان توسط یک کامپیوتر جداگانه به صورت کامل بر اوضاع دستگاه کنترل داشته باشید. در واقع با استفاده از این ویژگی به راحتی می توانید. اوضاع فرآیند های دستگاه را تحت کنترل داشته باشید. و وضعیت مواد مصرفی را به خوبی مشاهده کنید.

زوم و کوچک نمایی

در ادامه آشنایی با ریسوگراف rp می توان به قابلیت زوم و کوچک نمایی آن اشاره کرد. با استفاده از این مزیت به راحتی می توانید. فایل های مورد نظر خود را تغییر اندازه بدهید و آن ها را در ابعاد کوچک تر و یا بزرگ تر چاپ و تکثیر نمایید. سپس دستور بخش کوچک یا بزرگ شده را به دستگاه بدهید.

عملکرد ریسوگراف و دستگاه کپی

همانطور که می دانید انتخاب یک دستگاه متناسب پیامدهای مثبت زیادی را برای کاربران و متقاضیان به دنبال دارد. از اینرو بد نیست بدانید که بر خلاف تصور عده ای، دستگاه ریسوگراف و دستگاه کپی دارای تفاوت های بسیاری هستند. که شناخت این تفاوت ها به یک خرید مناسب و ایده آل کمک شایانی می کند.

سیستم حرارتی

استفاده طولانی مدت از دستگاه ریسوگراف نیازی به خنک شدن و یا گرم شدن ندارد، چرا که در این مدل دستگاه های تکثیر و چاپ از سیستم های حرارتی استفاده نمی شود. با توجه به این قابلیت، کسانی که حجم کاری بالایی دارند؛ بهتر است دستگاه ریسوگراف را انتخاب و خریداری کنند. بنابراین جهت تکثیر اسناد و متون مختلف با حجم بالا، چاپ با ریسوگراف بهترین گزینه پیشنهادی به شمار می آید، زیرا از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

هزینه تعمیر

به جرات می توان گفت هزینه تعمیرات دستگاه ریسوگراف در طول یک سال بسیار پایین تر از دستگاه فتوکپی می باشد. زیرا این مدل دستگاه تکثیر و چاپ بر خلاف دستگاه فتوکپی به سرویس های مکرر احتیاجی ندارد. بنابراین استفاده از دستگاه ریسوگراف هزینه های اضافی و زیادی را برای کاربران به دنبال ندارد. پس آشنایی با ریسوگراف rp و قابلیت های بی نظیر آن بهترین راهنمای شما جهت خرید یک دستگاه مناسب و ایده آل می باشد.

توان مصرفی

انتخاب و خریداری دستگاه ریسوگراف برای کسانی که توان مصرفی دستگاه برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیار مناسب و ایده آل است. زیرا با استفاده از دستگاه ریسوگراف هزینه کمی را بابت برق مصرفی پرداخت می کنند.

هزینه چاپ

شاید بد نباشد بدانید که هزینه چاپ در ریسوگراف به مراتب بسیار ارزان تر از دستگاه فتوکپی است . چرا که در دستگاه ریسوگراف یک سیستم مستری قرار دارد که قادر است تا ۱۰۰۰۰ برگ را پرینت بگیرد. در واقع هزینه چاپ هر برگ توسط ریسو گراف برابر با ۱.۲ تومان می باشد و این در حالی است که هزینه فتوکپی هر برگ معادل ۲۰ تومان است. همچنین چاپ با ریسوگراف در مقایسه با چاپ افست از هزینه کمتری برخوردار است.

در ادامه آشنایی با ریسوگراف rp و شناخت تفاوت های آن با دستگاه کپی بهتر است بدانید. با استفاده از ریسوگراف به راحتی می توانید عمل چاپ را بر روی هر کاغذی با هر ابعاد و وزنی انجام دهید.

سرعت چاپ

همچنین از دیگر تفاوت های آشکار بین دستگاه فتوکپی و ریسوگراف سرعت چاپ و تکثیر است. بد نیست بدانید که سرعت چاپ و تکثیر در دستگاه ریسوگراف به مراتب بالاتر از دستگاه فتوکپی می باشد. بنابراین برای مواردی که نیاز به تکثیر با تیراژ بالا را دارید بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما استفاده از دستگاه ریسوگراف است.

در دستگاه ریسوگراف امکان ترکیب کردن رنگ های آن وجود ندارد. بنابراین باید از رنگ ها به طور جداگانه استفاده کنید. اما با وجود این، کیفیت چاپ دستگاه ریسوگراف بی نظیر است. زیرا تصویر چاپ شده توسط این دستگاه بسیار واضح می باشد.

قیمت ریسوگراف rp

بهتر است بدانید که قیمت ریسوگراف rp براساس یکسری عوامل و فاکتورهای خاص تعیین می شود. در واقع این فاکتورها تعیین کننده قیمت این مدل دستگاه چاپ و تکثیر هستند. آشنایی با ریسوگراف rp بهترین روش جهت آگاهی و اطلاع از قیمت این مدل دستگاه چاپ و تکثیر می باشد. یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت ریسوگراف rp، کم مصرف بودن آن است. این مدل دستگاه چاپ و تکثیر، بسیار کم مصرف بوده و گاها حالت عملکردی انرژی مصرفی آن معادل دو لامپ حبابی ساده است.

همچنین از دیگر فاکتورهایی که بر روی قیمت این مدل دستگاه به طور قابل توجهی تاثیر گذار است. مدل های مختلف ارائه شده آن می باشد. این مدل دستگاه چاپ و تکثیر در سه مدل استوک، بازسازی شده و آکبند به بازار عرضه می شود. قابلیت ها و ویژگی هایی مانند قابلیت ویرایش اسناد، برنامه ریزی، قابلیت دورو، سرعت بالا، کیفیت بالا راه های ارتباطی متنوع، سازگاری با محیط زیست و … در قیمت ریسوگراف rp به طور چشمگیری تاثیر گذار هستند. در حالت کلی قیمت این مدل ریسوگراف با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید مطمئن از کپی ایران

همانطور که گفته شد آشنایی با ریسوگراف rp به شما کمک می کند تا یک خرید ایده آلی را داشته باشید. اما اینکه از کدام مرکز اقدام به خرید کنید، خود دارای اهمیت بالایی است. توصیه ما به شما این است که به هر مرکزی جهت خرید این مدل دستگاه چاپ و تکثیر اعتماد نکنید. زیرا مراکز بسیاری هستند. که دستگاه های بی کیفیت و غیر اصل را به کاربران خود می فروشند. شاید بد نباشد بدانید. که خرید این مدل دستگاه چاپ و تکثیر را می توانید. با آسودگی خیال و اطمینان از فروشگاه معتبر کپی ایران انجام دهید.

سابقه

همچنین این مرکز یکی از بزرگ ترین مراکز جهت فروش دستگاه های کپی و تجهیزات اداری به شمار می آید. در واقع کپی ایران، نماینده شرکت اوستا است که به عنوان یکی از معروف ترین و نامی ترین شرکت ها در زمینه فروش ماشین های اداری در اروپا شناخته شده است. یکی از مزیت های خرید از این مرکز با سابقه اصل و اورجینال بودن کالای مورد نظر است. همچنین با توجه به اینکه این مدل دستگاه تکثیر و چاپ در انواع مختلف استوک و آکبند در بازار موجود و قابل عرضه می باشد. بهتر است خرید آن را از فروشگاه کپی ایران انجام دهید.

مشاوره

چرا که این مرکز یکی از بزرگ ترین وارد کننده دستگاه های بازسازی شده و استوک است. از همه مهم تر با مشاوره گرفتن از کارشناسان و متخصصان این مرکز نامی و با سابقه، می توانید انتخاب راحت تر و مناسب تری را داشته باشید. در واقع آشنایی با ریسوگراف rp بهترین راه جهت انتخاب مناسب دستگاه است. خرید از کپی ایران هیچ گونه پیشمانی را برای شما به دنبال ندارد. زیرا تمامی دستگاه های خود را به همراه ضمانت نامه و گارانتی تحویل می دهد. بنابراین بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما عزیزان جهت خرید ریسوگراف rp از فروشگاه مطمئن و با سابقه کپی ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.