آشنایی با کام کالر

قیمت فتوکپی رنگی استوک

آشنایی با کام کالر

آشنایی با کام کالر (ریسو گراف رنگی ) شما را به خرید این نوع دستگاه ترغیب خواهد کرد. ریسوگراف رنگی از جمله دستگاه های تکثیر پرطرفدار است. زیرا سرعت عمل در چاپ ریسو نسبت به سایر دستگاه های تکثیر بسیار بالاتر است. این دستگاه به دلیل کارایی و کیفیت بالا بسیار پرکاربرد می باشد. در بسیاری از روش های تبلیغاتی و چاپ ارزان از ریسوگراف رنگی استفاده می شود. همچنین جهت چاپ سربرگ ها یا تراکت ها، چاپ پاکت و فاکتورهای فروش که نیازمند صرف هزینه پایین هستند ریسوگراف رنگی کاربرد دارد.

آشنایی باکام کالر باعث می شود شما خریدی مطمئن را انجام دهید. دستگاه ریسوگراف محصول شرکت معتبر ژاپنی است. بنابراین انتخاب ریسوگراف رنگی یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

مزایای چاپ با دستگاه کام کالر

از مزایای قابل توجه چاپ با کام کالر، ارزان بودن آن است. کاربران برای چاپ با تیراژ بالا می توانند از ریسوگراف و چاپ افست استفاده کنند. اما هزینه چاپ تیراژ بالا با ریسوگراف بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. زیرا در ریسوگراف برخلاف سایر دستگاه های تکثیر با افزایش تعداد برگه ها، هزینه چاپ افزایش پیدا نمی کند. با توجه به شرایط بد اقتصادی اکثر کاربران ریسوگراف را انتخاب می کنند.

در صورتیکه بخواهید از یک نسخه بیشتر از ۲۰ برگ چاپ کنید، انتخاب ریسوگراف مناسب تر است. بنابراین اگر تعداد کار چاپی برای دستگاه های کپی زیاد و برای افست کم باشد، بهتر است با ریسوگراف انجام شود. به عبارتی ریسوگراف مابین دستگاه های کپی و افست قرار دارد.

هزینه چاپ پایین

بهتر است بدانید که هزینه چاپ توسط دستگاه کپی مشخص است. به عبارتی هر چه تعداد برگه ها افزایش پیدا کند، به همان نسبت هزینه چاپ افزایش پیدا می کند. برای مثال اگر هزینه چاپ هر برگ ۱۰ تومان باشد، هزینه چاپ برای ۲۰۰ برگ ۲۰۰۰ تومان خواهد شد.

هزینه چاپ در ریسوگراف متفاوت است. زیرا هزینه در ریسوگراف تنها به مستر مربوط می شود. برای مثال اگر هزینه مستر در ریسوگراف ۲۰۰ تومان باشد هزینه چاپ برای ۱۰ برگ ۲۰ تومان و برای ۲۰۰ برگ ۱ تومان خواهد بود.

کیفیت عالی

انتخاب دستگاه ریسوگراف برای چاپ با تیراژهای بالا بهترین انتخاب است. همچنین کیفیت چاپ برای همه برگه های چاپ شده یکسان می باشد. این بدان معنا است که با افزایش تعدا برگه ها، کیفیت چاپ کاهش پیدا نمی کند.

سرعت

سرعت چاپ در دستگاه های ریسوگراف بسیار بالا است. این قابلیت مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. استفاده از دستگاه های ریسوگراف در مراکز چاپ و تکثیر بسیار مفید است. دستگاه های ریسوگراف می توانند در هر دقیقه بیش از ۱۳۰ برگ را چاپ کنند. کاربر با استفاده از دستگاه ریسوگراف رنگی می تواند در مدت زمان کوتاه بیشترین تعداد چاپ را به صورت رنگی به مشتری ارائه دهد.

چاپ رنگی

چاپ رنگی از دیگر مزایای کام کالر یا ریسوگراف رنگی است. کاربر با استفاده از این نوع دستگاه تکثیر می تواند از چاپی زنده و عمیق بهره مند شود. چاپ رنگی با ایجاد جلوه خاص طرفداران بیشتری دارد. بنابراین کارایی ریسوگراف رنگی بسیار بالا خواهد بود. با انتخاب این دستگاه کاربر محدودیتی در سفارشات خود نخواهد داشت.

آشنایی با برند ریسوگراف (کام کالر)

برند ریسوگراف به دستگاه های تکثیر دیجیتالی مرتبط می باشد. دستگاه های تکثیر ریسوگراف، محصول شرکت Riso Kagaku هستند. این شرکت معتبر دستگاه های چاپ با تیراژ و کیفیت بالا تولید می کند. این شرکت توانست در مدت زمان کوتاهی برند سازی کند.

برند ریسوگراف در سال ۱۹۸۶ برای اولین بار در کشور ژاپن معرفی شد. این برند در مدت زمان کوتاهی توانست در ایران به یک برند نام آشنا تبدیل شود. به جرات می توان گفت در هر جایی یک نمونه از دستگاه های ریسوگراف را می توان مشاهده کرد. آشنایی با ریسوگراف رنگی کاربران را به خرید این نوع دستگاه ترغیب خواهد کرد.

ریسوگراف به چه معنا است؟

ریسوگراف نامی تجاری است. شرکت Riso Kagaku این نام را بر روی یکی از محصولات جدید خود گذاشته است. ریسوگراف ترکیبی از چند فناوری مختلف می باشد. این دستگاه از سه فن آوری مختلف از قبیل اسکن کردن، انتقال دقیق تصویر و چاپ با سرعت بالا بهره می برد. هم اکنون می توان با تهیه مستر به تعداد دلخواه عمل چاپ را انجام داد. به این صورت است که مستر به روش دیجیتال برای چاپ آماده می شود.

مستر در مسیر چاپ قرار می گیرد. در این مرحله مرکب از نواحی تصویر دار عبور می کند، سپس به سطح کاغذ منتقل می شود. دستگاه ریسوگراف رنگی به دلیل چاپ ارزان و سریع از محبوبیت بالایی برخوردار است. سرعت چاپ در دستگاه ریسوگراف مشابه چاپگرهای دیجیتال است. آشنایی با ریسوگراف رنگی باعث افزایش آگاهی شما در رابطه با طرز کار دستگاه خواهد شد.

آشنایی با کام کالر (ریسوگراف رنگی)

قبل از خرید دستگاه کام کالر(ریسوگراف رنگی) بهتر است با مشخصات و ویژگی های آن آشنایی لازم را پیدا کنید. بنابراین آشنایی با ریسوگراف رنگی یک امر مهم و ضروری محسوب می شود. دستگاه ریسوگراف رنگی از قابلیت های بسیار متنوعی برخوردار است. در اینجا قصد داریم ویژگی های دستگاه ریسوگراف رنگی را به صورت تخصصی برای شما بیان کنیم.

کیفیت

به جرات می توان گفت کیفیت چاپ دستگاه ریسوگراف رنگی مثال زدنی است. کیفیت چاپ ریسوگراف با توجه به کلاس کاری که دارد واقعا کم نظیر می باشد. دستگاه های ریسوگراف از یک سیستم پردازش تصویر کاملا مهندسی شده استفاده می کنند. کاربر در حالت های مختلف می تواند از سیستم پردازش تصویر دستگاه استفاده کند.

مکانیسم های تصویر، لاین، مدادی و دوگانه حالت های مختلف دستگاه می باشند. بنابراین کاربر با توجه به ماهیت اسناد و برگه های خود، می تواند یکی از این حالت ها را برای سیستم اسکن خود انتخاب کند.

بهینه سازی شده، هزینه نگهداری و ضایعات کمتر در کنار کارایی بیشتر

 

در دستگاه های ریسوگراف، از جوهرهای گیاهی پایدار شده استفاده می شود. این جوهرها هیچگونه نشر شیمیایی خطرناکی نخواهند داشت. همچنین تمامی قسمت های دستگاه قابل بازیافت هستند. انرژی مصرف شده توسط این دستگاه ها در حدود یک لامپ حبابی معمولی است. بنابراین دستگاه های ریسوگراف دوست دار طبیعت و بسیار کم هزینه می باشند.

هزینه چاپ توسط دستگاه ریسوگراف به شدت پایین و مقرون به صرفه است. زیرا با افزایش تعداد کپی به عنوان خروجی هزینه چاپ بسیار ارزان تر خواهد بود و شما فقط یکبار هزینه جهت چاپ برگه ها را پرداخت می کنید و با افزایش تعداد برگه ها هزینه چاپ بین تعداد برگه ها تقسیم می شود.

کنترل پنل حرفه ای

پنل کنترل و فرمان دهی ریسوگراف جهت کارایی بهتر به دو قسمت مجزا تقسیم شده است. در قسمت راست دستگاه مجموعه ای از دکمه ها قرار دارد. این دکمه ها جهت اجرای امکانات اولیه و اساسی دستگاه کاربرد دارند. کاربر تنها با یکبار فشردن این دکمه ها می تواند فرامین پایه ای خود را برای دستگاه بیان کند.

در سمت چپ پنل کنترل صفحه لمسی قرار دارد. با این صفحه لمسی، کاربر می تواند به مجموعه کاملی از عملکرد دستگاه دسترسی داشته باشد. با این صفحه لمسی کاربر می تواند فرآیندهای دستگاه را مطابق میل خود به دستگاه ارائه دهد. بنابراین نهایت کارکرد و امکانات به شکل ساده و در یک ارتباط بصری منطقی به اپراتور دستگاه منتقل خواهد شد.

امکانات جانبی دستگاه کام کالر

امکانات جانبی از قابلیت های موثر بر کارایی دستگاه ریسوگراف می باشد. یکی از امکانات جانبی دستگاه، قابلیت ذخیره خودکار ADF است. این قابلیت باعث افزایش سرعت دستگاه می شود، زیرا این امکان را برای کاربر فراهم می کند که چندین بار از نسخه اصلی استفاده کند.

یکی دیگر از امکانات جانبی دستگاه، سورتر است. سورتر از قطعات مورد استفاده در دستگاه های تجاری می باشد. منظور از دستگاه های تجاری، دستگاهایی است که در مراکز چاپ و تکثیر، سازمان های فرهنگی و مراکز آموزشی استفاده می شوند. سورتر قادر است نسخه بعدی را با مدت زمان کوتاهی از ورژن قبلی چاپ کند. بنابراین این قابلیت باعث می شود نسخه های متعدد چاپ شده، راحت تر از یکدیگر جدا شوند. سورتر سرعت دستگاه را افزایش می دهد.

قابلیت اتصال به کامپیوتر از دیگر ویژگی های جانبی دستگاه است. این قابلیت باعث می شود که کاربر فایل مورد نظر خود را در مدت زمان کوتاهی چاپ کند. یکی دیگر از امکانات جانبی دستگاه، قابلیت اضافه کردن سیلندر جهت چاپ دو رنگ و یا بیشتر می باشد. کاربر با استفاده از این قابلیت می تواند فایل را مطابق با نظر و سلیقه خود چاپ کند.

خرید کام کالر(ریسوگراف رنگی)

آشنایی با کام کالر (ریسوگراف رنگی) کارایی و کیفیت دستگاه را به شما نشان خواهد داد. همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه ریسوگراف از قابلیت های متنوعی برخوردار است. از طرفی آشنایی با ریسوگراف رنگی باعث می شود کاربر با خیالی آسوده تر نسبت به خرید اقدام و مطابق با نیاز کاری خود دستگاه را انتخاب کند. بنابراین کاربر قبل از خرید دستگاه باید مشخصات و ویژگی های آن را به طور دقیق بررسی کند.

ریسوگراف رنگی با ارائه چاپ رنگی محدودیت های کاربر را برطرف کرده است. کاربر با این دستگاه می تواند در هر نوع زمینه ای سفارش قبول کند. می توان گفت ریسوگراف رنگی جزء دستگاه های پولساز است. از طرفی دستگاه ریسوگراف رنگی در انواع مختلفی از قبیل استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشد.

خرید دستگاه ریسوگراف رنگی استوک و بازسازی شده به دلیل اینکه قیمت پایین تری دارند برای کاربرانی که بودجه کافی ندارند بسیار مناسب است. از طرفی کارایی و کیفیت این دستگاه ها در حد دستگاه های آکبند است. کاربران باید دستگاه های استوک و بازسازی شده را از فروشگاه های مطمئن خریداری کنند.

خرید از فروشگاه معتبر باعث می شود دستگاهی اصل و اورجینال را خریداری کنید. این امر مانع از هدر رفت پول و انرژی شما خواهد شد.

جمع بندی و کلام آخر

آشنایی با ریسوگراف رنگی باعث می شود خریدی مطمئن را انجام دهید. دستگاه ریسوگراف رنگی از کارایی بالایی برخوردار است. آشنایی با ریسوگراف رنگی باعث می شود کاربر حتما یکی از مدل های این نوع دستگاه را خریداری کند. از طرفی بررسی ویژگی های دستگاه باعث می شود کاربر مطابق با نیاز خود انتخاب کند. از مزیت های قابل توجه دستگاه ریسوگراف، آپشن های اختیاری آن است.

کاربر با اضافه یا حذف آپشن های اختیاری دستگاه می تواند خریدی اقتصادی داشته باشد. حذف آپشن های غیرضروری قیمت دستگاه را کاهش خواهد داد. از طرفی قیمت دستگاه های استوک و بازسازی شده نسبت به دستگاه های آکبند ارزان تر است.

کاربرانی که بودجه کافی ندارند می توانند با حذف آپشن های غیر ضروری و دستگاه های استوک یا بازسازی شده خریدی مناسب را انجام دهند. یکی از نکات مهم قبل از خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده، انتخاب فروشگاه و فروشنده مطمئن است.

خرید از کپی ایران

با انتخاب فروشگاه معتبر می توانید دستگاهی اورجینال را خریداری کنید. فروشگاه کپی ایران جزء فروشگاه های معتبر است. این فروشگاه با بهره گیری از مشاوران با تجربه، خریدی مطمئن را برای شما رقم خواهد زد. بنابراین کاربران با کمک مشاوران متخصص فروشگاه کپی ایران، می توانند خریدی راحت تر را انجام دهند.

فروشگاه کپی ایران وارد کننده انواع دستگاه های تکثیر است. بنابراین کاربران در صورت خرید دستگاه استوک و یا بازسازی شده، می توانند این فروشگاه را انتخاب کنند. از طرفی فروشگاه کپی ایران برای افزایش اطمینان مشتریان خود دستگاه ها را به همراه ضمانت نامه و گارانتی به آن ها تحویل می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.