انواع دستگاه فتوکپی توشیبا

توشیبا 457

انواع دستگاه فتوکپی توشیبا

به طور عمده و کلی انواع دستگاه فتوکپی توشیبا به دو دسته تقسیم می شوند. دستگاه فتوکپی تک کاره و دستگاه فتوکپی چند کاره.

تفاوت این دو دسته در اندازه، وزن، گرفتن کپی از سایز سند،رنگی بودن یا نبودن دستگاه، قابلیت اسکن و پرینت و چند مورد از قسمت های سخت افزاری تقسیم می شوند. که ما در زیر به محبوب ترین دستگاه های کپی اشاره می کنیم.

دستگاه فتوکپی توشیبا مدل استودیو

این دستگاه از لحاظ وزن و اندازه دارای ۲۵.۵ کیلوگرم بوده و اندازه آن ۵۷۵*۵۴۰*۴۰۲ میلی متر هم ان۰۰۶ دازه این دستگاه کپی می باشد. که توانایی کپی سیاه و سفید را دارا می باشد. و هم چنین در سه سایز مختلف A4 , A3, A5 توانایی کپی دارد.

سرعت،گنجایش سینی و زمان گرم شدن

از همه لحاظ دارای نقاط قوت عالی می باشد. به جز سرعت چاپ که در این دستگاه برابر ۲۰ برگ در دقیقه بود. که در این رنج قیمت آن چنان هم بد نیست. و هم چنین از نکات جالب توجه وزن محصول است. به طوری که شما به راحتی می توانید. آن را جا به جا نمایید. مخزن کاغذ این دستگاه دارای سینی با گنجایش ۲۵۰ برگ کاغذ را داشته و زمان آماده به کار یا گر شدن دستگاه ۲۰ ثانیه که زمان یک کپی آن ۷ ثانیه می باشد.

قابلیت اسکن

از قابلیت های اضافی این دستگاه می توان به قابلیت اسکن آن هم ۲۵ صفحه در واحد دقیقه اشاره کرد. درباره تونر این دستگاه هم بد نیست بدانید. که با تونر فول می توان ۷۰۰۰ برگ را کپی کرد.

 

دستگاه فتوکپی توشیبا مدل استودیو ۲۵۰۶

 

این دستگاه کپی دارای وزنی برابر با ۲۵.۵ کیلوگرم و ابعادی به اندازه ۵۷۵*۵۴۰*۴۰۲ میلی متر بوده و مصرف انرژی آن برابر با ۱.۵ کیلو وات بوده که جزو محصولات دیجیتالی کم مصرف می باشد.
سایز کپی این دستگاه برخلاف مدل ۲۰۰۶ فقط از سایز کاغذ A4,A3 پشتیبانی می کند. و دادای قابلیت چاپ دورو نیز می باشد. حافظه این محصول ۵۱۲ مگابایت بوده و فاقد هارد می باشد. ظرف سینی آن گنجایش ۲۵۰ برگ کاغذ را دارا بوده و سرعت کپی دستگاه ۲۰ صفحه در دقیقه است.قابلیت های اضافی دستگاه می توان به قابلیت پرینت ، اسکن و هم چنین قابلیت نصب تجهیزات فکس اشاره کرد.

دستگاه کپی توشیبا مدل استودیو ۱۸۰۰

این دستگاه جزو دستگاه های سبک وزن می باشد. و دارای حاظه ۶۴ مگابایتی بوده که مقداری پایین است. زمان آماده به کا این دستگاه چیزی در حدود ۲۵ ثانیه و زمان اولین کپی آن ۷.۳ ثانیه می باشد. این محصول توانایی کپی ۱۸ صفحه در دقیقه را داراست. و از دو نوع سایز کاغذ A4,A3 پشتیبانی می کند. و قادر به کپی کردن عکس و متن به همزماننیز می باشد.
از توانایی های اضافی آن می توان به قابلیت پرینت و اسکن آن هم در رزولوشن ۶۰۰ dpi اشاره کرد.

 

دستگاه کپی توشیبا استودیو ۲۸۶۰

 

این دارای با وزنی برابر با ۱۴۶ کیلو گرم از دستگاه های سنگین وزن و اندازه ی ۲۴*۳۳*۲۱ یکی از دستگاه های بزرگ به حساب می آید. سرعت کپی دستگاه ۲۲ صفحه در دقیقه بوده. که زمان اولین کپی آن ۴ ثانیه می باشد همچنین زمان گرم شدن دستگاه ۸۰ ثانیه بوده که یکی از مزیت های خوب آن می باشد.

دستگاه کپی توشیبا مدل ۴۵۰

وزن این محصول حدود ۱۹۰ کیلو گرم بوده و بسیار سنگین می باشد. ابعاد این محصول ۷۵۰*۶۹۰*۱۱۵۰ می باشد. کپی سیاه و سفید با تکنولوژی دیجیتال – لیزری از مهم ترین شاخصه های آن است. سرعت کپی ۴۵ برگ سرعت پرینت ۴۵ برگ در دقیقه آن بسیار کاربردی بوده و زمانن کپی آن ۳.۵ ثانیه می باشد.شاید یکی از نقص های این مدل زمان آماده به کارش باشد که حدود ۵ دقیقه طول می کشد. که شاید کمی در ذوق بزند اما امکانات زیاد آن از جمله سایز های کاغذی که دستگاه پشتیبانی می کند. همچنین گنجایش مخزن آن که ۴۳۰۰ برگ است. این نقص ها را جبران می کند. و این محصول را که قابلیت اسکن و پرینت هم دارد را به یه دستگاه کپی کامل مبدل می کند. تا شما اندک نگرانی از کار های خود نداشته باشید.

دستگاه کپی توشیبا استودیو ۷۲۰

این دستگاه با وزنی معادل ۲۰۴ کیلوگرم و اندازه ابعادی ۶۹۸*۷۸۹*۱۲۱۳ جزو غول های توشیبا به حساب می آید که بسیار بزرگ و در عین حال کاربردی است.از ویژگی های آن می توان به زمان آماده به کار ۱۳۰ ثانیه ایی و ۴ ثانیه ایی بود سرعت کپی اشاره کرد که بسیارهم مهم می باشد.ظرفیت مخزن سینی آن برابر با ۷۶۰۰ برگه A4 بوده و دارای رم۳۲۰ مگابایت بوده و هاردی معادل ۴۰ گیگابایت دارد. از مزایای آن میتوان به کیفیت بالای اسکنر و هم چنین قدرت بالا در پرینت اشاره نمود.

جهت کسب اطلاعات در مورد دستگاه فتوکپی توشیبا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.