بهترین دستگاه ریسوگراف

ریسوگراف RZ570

بهترین دستگاه ریسوگراف

بهترین دستگاه ریسوگراف در حقیقت باید با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین شود. زیرا هر یک از کاربران، انتظار خاصی از محصول خود داشته و آن را برای مورد خاصی خریداری می نمایند. طبیعتا هر چه دستگاه خریداری شده، بیشتر با نیاز های کاربر منطبق باشد، از نظر وی دستگاه بهتری طلقی می شود. بنابراین نمی توان یک برند و یک مدل خاص را به عنوان بهترین دستگاه ریسوگراف معرفی کرد.

هنگام خرید هر دستگاهی باید به نکات گوناگونی توجه نمود تا رضایت صد در صدی پس از تهیه محصول فراهم شود. این امر درباره خرید دستگاه هایی همچون ریسوگراف که قیمت نسبتا بالایی دارند اهمیت فوق العاده بالایی پیدا می کند. در هنگام خرید ریسوگراف، علاوه بر اینکه باید به نیاز های کاری توجه شود، باید به قیمت خرید دستگاه، هزینه های جانبی، خدمات پس از فروش و امکان افزودن امکانات جانبی نیز توجه نمود.

خرید دستگاه ریسوگراف

در خرید دستگاه های چاپگر حجیم و با ظرفیت بالا، قیمت دستگاه اهمیت بالایی برای خریدار پیدا خواهد کرد. زیرا تفاوت قیمت ها اغلب می تواند تا چند میلیون نیز متغیر باشد که برای یک اداره هزینه قابل توجهی به شمار می رود. بنابراین بهتر است ابتدا بودجه در اختیار برای خرید دستگاه از سوی مسئولان مربوطه تعیین شود تا بتوان راحت تر انتخاب را به انجام رسانید.

ارزان و با کیفیت

خرید یک دستگاه ریسوگراف ارزان به معنای خرید دستگاه بی کیفیت نیست. اگر بودجه اندکی دارید، نه تنها می توانید از برخی امکانات اضافی دستگاه بکاهید، بلکه می توانید با خرید دستگاه های استوک و بازسازی شده تا میزان قابل توجهی هزینه ها را کاهش دهید. به یاد داشته باشید. که یکی دیگر از راه های کاهش هزینه، حذف امکانات جانبی است. به این صورت که این امکانات و تجهیزات جانبی را بعد ها و تنها در صورت نیاز خریداری نمایید. سورتر و لارج باکس از نمونه این تجهیزات اضافی در پرینتر ها و چاپگر ها هستند. که به صورت جداگانه قابل اضافه شدن هستند.

دوستدار طبیعت

این روز ها برند های مطرح دنیا برای تولید بهترین دستگاه ریسوگراف، دست به اقدامات خلاقانه ای زده اند. و به منظور صرفه جویی در هزینه های تولید از مواد ارزان تر ولی در عین حال مقاوم تر استفاده می کنند. این دستگاه های جدید نه تنها به لحاظ استحکام و طول عمر حرف های زیادی برای گفتن دارند. بلکه دوستدار محیط زیست بوده و تا حد ممکن از مواد بازیافت پذیر تهیه می شوند.

هزینه های جانبی

در هنگام بحث دریاره قیمت دستگاه، علاوه بر توجه به هزینه خرید اولیه دستگاه باید به هزینه های جانبی آن هم توجه نمود. گاها هزینه های قطعات، مواد مصرفی، تعمیرات و سرویس دهی به برخی از محصولات آن چنان بالاست. که خرید آن ها حتی در صورت ارزان بودن هزینه خود دستگاه به هیچ وجه به صرفه و منطقی نیست. بنابراین یکی از فاکتور هایی که یک محصول را به بهترین دستگاه ریسوگراف تبدیل می کند. هزینه های جانبی به صرفه آن است. بنابراین حتما در انتخاب دستگاه خود این مورد را لحاظ کنید.

 آکبند، استوک و یا استوک بازسازی شده؟

این که دستگاه ریسوگراف را به صورت آکبند خریداری کنید یا استوک، کاملا ارتباط مستقیمی با بودجه تان دارد. البته این نکته نیز حائز اهمیت است. که مدل های قدیمی تر دیگر به صورت آکبند در بازار موجود نیستند. و تنها می توان آن ها را به صورت استوک خریداری نمود. این مورد درباره دستگاه های چاپگر اتفاقی رایج و طبیعی است. مصرف کنندگان بسیاری به خرید دستگاه های استوک که تولید آن ها حتی سال هاست که متوقف شده، روی می آورند. با این حال لزومی ندارد که از بابت نبود قطعات یا خدمات آن ها نگران باشید. زیرا تولید کنندگان برای رونق بخشیدن به تولیدات قدیمی تر خود، همچنان آنان را سرویس دهی می کنند. شما می توانید بهترین دستگاه ریسوگراف را به صورت استوک خریداری نمایید. و بدین ترتیب هزینه پایین تری از دستگاه های آکبند با امکانات معمولی تر بپردازید.

استوک

دستگاه های ریسوگراف هم به صورت آکبند، هم استوک و هم بازسازی شده موجود هستند. دستگاه های استوک در اصل دستگاه هایی هستند. که چندین سال پس از ورود اولین نمونه آن ها به بازار، توقف تولید می شوند. دلیل این امر نیز این است که تولید کنندگان مایلند به محصولات جدید تر خود رونق بخشند. پس برای حفظ بازار کاری، تولیدکنندگان این محصولات قدیمی تر خود را به صورت استوک به بازار عرضه می دارند. البته خدمات مربوط به این دستگاه های استوک همچنان به مصرف کنندگان عرضه می شود. و در صورت خرابی دستگاه یا نیاز به تعویض قطعات آن، امکان بهره مندی از قطعات باکیفیت موجود خواهد بود.

بازسازی شده

دستگاه های استوک بازسازی شده، که از دستگاه های استوک عادی قیمت بالاتری دارند، پیش از فروش توسط کارشناسان شرکت مربوطه چک شده و مطابق با استاندارد های روز دنیا بازسازی می گردند. بدین ترتیب ایرادات احتمالی در دستگاه ها بر طرف شده و دستگاهی بی نقص تحویل مشتریان خواهد شد. البته همه دستگاه های ریسوگراف نیازمند بازسازی نیستند. اما نام استوک بازسازی شده ناخودآگاه آرامش خاطری برای مشتریان به وجود خواهد آورد. لازم به ذکر است که با وجود این بازسازی و برطرف سازی ایرادات احتمالی، نوع بازسازی شده همچنان از نوع آکبند ارزان تر می باشد. بنابراین خرید این نوع دستگاه ها می تواند از جنبه های بسیاری به نفع خریدار باشد.

قیمت مناسب

بدین ترتیب شما با تهیه دستگاه استوک می توانید. بهترین دستگاه ریسوگراف متناظر با نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از نوع آکبند آن خریداری نمایید. به یاد داشته باشید که دستگاه های استوک با دست دوم و کارکرده متفاوت هستند. این دستگاه ها با نام آکبند عرضه نمی شوند اما پیش از خریدار هیچ مصرف کننده ای آن ها را استفاده ننموده است.

دستگاه ریسوگراف استوک یا ایران کارکرد؟

شاید تصور کنید که دستگاه های کارکرده در ایران از لحاظ هزینه ای بسیار به صرفه تر هستند. اما این نوع دستگاه ها نیز همچون سایر محصولات دست دوم موجود در بازار نکاتی دارند که پیش از خرید باید به آن ها توجه نمود. مهم ترین نکته این است. که شما هیچ ایده ای درباره نحوه مصرف کاربر قبلی دستگاه نخواهید داشت. ممکن است کاربر قبلی آسیب هایی جبران ناپذیر یا هزینه بر به دستگاه وارد نموده باشد که در نگاه اول متوجه آن ها نشوید. این امکان نیز وجود دارد که دستگاه مشکلاتی هر چند کوچک داشته باشد. که کاربر قبلی با آن ها دست و پنجه نرم می کرده ولی به کار شما آسیب جدی وارد می کند.

استوک

در سوی دیگر دستگاه های استوک قرار گرفته اند که بر خلاف دستگاه های کارکرده ایرانی توسط هیچ کاربری مصرف نشده اند. این دستگاه ها تنها ویژگی آکبند بودن را ندارند. اما از سویی پیش از فروش به خریداران محترم به لحاظ فنی چک می شوند تا ایرادات احتمالی آن ها بر طرف گردد. خرید دستگاه استوک آن هم از فروشگاه معتبر و صاحب نامی چون کپی ایران می تواند رضایت کامل خریداران عزیز را جلب نماید. در این دستگاه ها هیچ نوع خبری از ایرادات فنی و اشکالات و ارور های مشابه وجود نخواهد داشت. به علاوه این که قیمت بسیار مناسب دستگاه های استوک حتی در مقایسه با محصولات کارکرده می تواند. چندین برابر خریداران را راضی نماید.

برند ریسوگراف

دستگاه های ریسوگراف مختص چاپ تعداد زیاد، با سرعت بالا هستند. و در محیط های کاری شلوغ کاربرد های فراوان دارند. بنابراین کیفیت بالا در ساخت این گونه دستگاه ها به منظور بالا بردن طول عمر مفید آن ها اهمیت بالایی دارد. برند ریسوگراف که در ایران از نام این برند بیشتر به عنوان یک نوع دستگاه یاد می شود. یک برند ژاپنی مطرح و صاحب نام در زمینه تولید انواع ماشین های اداری است. که آوازه کیفیت بالای دستگاه های ریسوگراف آن برای اغلب افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، مشخص است.

انتخاب برحسب نیاز کاری

مشخص کردن این که کدام برند بهترین دستگاه چاپگر را تولید می کند. به صورت کلی کاری غیر حرفه ای است. ابتدا باید در نظر گرفته شود که کاربر چه انتظاراتی از دستگاه خود دارد، تا بتوان مناسب ترین دستگاه را برای وی انتخاب نمود. بنابراین انتخاب برند نیز بستگی به همین امر دارد. یک برند ممکن است. در تولید دستگاه های پرینتر پیشرفت چشمگیری داشته باشد. در حالی که برند دیگری در تولید و عرضه پرینتر همین موفقیت را کسب کند. با این حال اگر بخواهیم درباره دستگاه های چاپ پر سرعت و پر حجم مقایسه ای انجام دهیم. برند ریسوگراف بدون شک از جمله برند هایی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. ریسوگراف چاپگر هایی متنوع با ظرفیت ها، امکانات و قیمت های گوناگونی به بازار عرضه داشته که نیاز های طیف گسترده ای از خریداران را پوشش می دهد.

جمع بندی

به یاد داشته باشید که هر قدر هم در رابطه با دستگاه های چاپ و تکثیر آشنایی داشته باشید. باز هم بهره مندی از یک مشاوره تخصصی در خرید چنین محصولاتی جزو ملزومات است. دستگاه های چاپگر اداری با توجه به ظرفیت بالا و توانایی های متنوع معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. بنابراین برای اینکه هزینه های مربوطه به طور کامل به نتیجه رسیده و صرف امکانات اضافه و غیر ضروری نشود. لازم است. که از مشاوره های یک تیم متخصص بهره مند شده. خرید بدون مشاوره به طور قطع حتی اگر در هزینه اولیه دستگاه هزینه مناسبی به همراه داشته باشد. در آینده، خرج های اضافی روی دست کاربر خواهد گذاشت.

کپی ایران

کارشناسان کپی ایران آماده اند. تا شما را با کامل ترین راهنمایی ها در زمینه خرید دستگاه مورد نظر یاری رسانند. بهتر است پیش از هر اقدامی برای انتخاب دستگاه، ابتدا لیست کاملی از کاربری های مورد انتظار از دستگاه تهیه شود. در این لیست، ظرفیت و حجم کاری مورد نیاز نیز باید ذکر شود. پس از تهیه این لیست انتخاب نوع، برند و مدل دستگاه تنها به بودجه مشتریان عزیز بستگی خواهد داشت.

این نکته نیز قابل ذکر است که فروشگاه کپی ایران در کنار ارائه طیف کاملی از خدمات برای خرید دستگاه ها، محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه خواهد داد. با خرید دستگاه ریسوگراف از فروشگاه کپی ایران اطمینان خواهید داشت که بهترین و با کیفیت ترین محصول را با توجه به بودجه خود خریداری خواهید نمود. در نتیجه شما قادر خواهید بود بهترین دستگاه ریسوگراف مد نظر خود را با قیمتی که مد نظر دارید خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.