بهترین دستگاه فتوکپی

زیراکس-wc5645

بهترین دستگاه فتوکپی

بهترین دستگاه فتوکپی را می توان از زاویه های مختلفی بررسی نمود. در واقع هر کاربر بر اساس شرایط اختصاصی خود اقدام به انتخاب بهترین مدل از دستگاه فتوکپی می کند. بد نیست بدانید. که این شرایط اختصاصی کاملا انحصاری بوده و در بیشتر مواقع قابل تعمیم نخواهد بود. به جرات می توان گفت که بهترین دستگاه براساس نیاز کاربر تعیین می شود. در واقع نوع نیاز و توانایی مالی از عامل های مهم و مشخص کننده در انتخاب بهترین دستگاه کپی به شمار می آیند.

قیمت دستگاه کپی

قیمت دستگاه را باید براساس نیاز و کیفیت آن سنجید. خارج از لطف نیست بدانید. که فاکتورها و عوامل گوناگونی مانند قابلیت چاپ دو روی دستگاه کپی، حافظه، سرعت دستگاه کپی، کییفت کپی دستگاه و … در تعیین قیمت دستگاه کپی به طور چشمگیری تاثیر گذار می باشند. همچنین با توجه به اینکه دستگاه فتوکپی مد نظر شما چه نوع دستگاهی است قیمت ها بالا و پایین خواهد شد.

آکبند، استوک و بازسازی شده

 

لازم به ذکر است که دستگاه های کپی در سه مدل آکبند، استوک و یا بازسازی شده در بازار موجود هستند، از اینرو به نسبت از قیمت های متفاوتی برخوردار خواهند بود. به گونه ای که قیمت مدل آکبند نسبت به مدل های استوک و بازسازی شده بسیار بالاتر می باشد. خرید مدل آکبند دستگاه کپی بهترین گزینه برای کسانی است که از لحاظ مالی مشکلی ندارند.

نیاز کاری

قیمت براساس نیاز کاری از جمله موارد تعیین کننده و مهم در قیمت دستگاه فتوکپی به شمار می آید. در واقع بهتر است افراد متناسب با نیاز کاری خود اقدام به خرید و انتخاب دستگاه کپی نمایند تا بتوانند کارهای روزانه خود را با کیفیت مناسب و ایده آلی انجام دهند.

فاکتورهای جانبی

همچنین فاکتورهای جانبی از دیگر عوامل مهمی است. که بر روی قیمت دستگاه کپی به طور چشمگیری تاثیر گذار می باشند. این فاکتورهای جانبی شامل مواردی نظیر فینیشر، سورتر، ذخیره خودکار، لارج باکسر و … است. بنابراین بهتر است متناسب با نیازهای کاری خود اقدام به انتخاب این فاکتورها نمایید. زیرا وجود و یا عدم وجود این عوامل و فاکتورها به طور قابل توجهی بر روی قیمت دستگاه فتوکپی تاثیر گذار می باشد.

دستگاه ارزان قیمت

دستگاه ارزان قیمت در ادارات، سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در واقع امروزه دستگاه کپی ارزان کلید انتخاب قاطعانه بسیاری از مشتریان محسوب می شود. همچنین فاکتورهای متعددی وجود دارند که توجه و دقت به آن ها می تواند خرید یک دستگاه فتوکپی را به مراتب مقرون به صرفه تر نماید. بد نیست بدانید که این عوامل شامل خریداری دستگاه استوک، دستگاه بازسازی شده، انتخاب مدل های مخصوص کلاس کاری متوسط و … است. نکته قابل توجه این است که برای انتخاب دستگاه کپی ارزان علاوه بر در نظر داشتن قیمت دستگاه کپی باید به نیازهای خود جهت استفاده از دستگاه کپی نیز توجه و دقت لازم را داشته باشید.

نیاز کاری

در ضمن از فاکتورهایی که باید در هنگام انتخاب دستگاه کپی ارزان قیمت مورد توجه قرار گیرد تعداد کپی هایی است که محل کار شما به آن نیاز دارد. اگر تنها برای مصارف خانگی نیاز به خرید دستگاه فتوکپی دارید، می توانید با قیمتی مناسب محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. از اینرو دلیلی نیست بیش از حد به فکر قابلیت های متفاوت و پیچیده در دستگاه کپی باشید.

دستگاه فتوکپی آکبند، استوک و یا استوک بازسازی شده؟

با توجه به اینکه دستگاه کپی در سه مدل آکبند، استوک و یا استوک بازسازی شده در بازار قابل عرضه می باشد. از اینرو آشنایی با هر کدام از این مدل ها کمک می کند. تا کاربر بتواند خرید خوبی را داشته باشد. شاید یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از کاربران شکل می گیرد. این است که کدام مدل دستگاه کپی (آکبند، استوک و یا استوک بازسازی شده ) را برای محل کار خود خریداری کنند. این موضوع خارج از لطف نیست بدانید. که همه انواع این دستگاه ها مفید هستند. از اینرو مشتری با خرید هر کدام از این مدل ها می تواند کارهای خود را به بهترین شکل و با کیفیت بالایی انجام دهد. تنها موضوع توان مشتری است. اینکه با توجه به توان مالی خود قادر به خرید کدام یک از این نوع مدل های دستگاه کپی است.

آکبند

بهتر است بدانید که دستگاه کپی آکبند دستگاهی نو و کارنکرده می باشد. در واقع کاربری که این مدل دستگاه را خریداری می‌کند. اولین نفری است که از آن کار می کشد به همین دلیل پیش از این مورد استفاده قرار نگرفته است. بنابراین کاربران با خیالی راحت می توانند آن را انتخاب و خریداری نمایند. این موضوع خارج از لطف نیست بدانید که خرید مدل آکبند در کنار مزایا و کیفیت بالایی که دارد. مستلزم داشتن منابع مالی پرباری نیز است. بنابراین برای کسانی که از قدرت مالی بالایی برخوردار هستند. انتخاب این مدل بهترین گزینه پیشنهادی به شمار می آید.

استوک

اگر کاربر توان مالی خرید دستگاه کپی آکبند را نداشته باشد.  پیشنهاد ما به این کاربران خرید دستگاه های استوک و یا استوک بازسازی شده می باشد.

بد نیست بدانید که دستگاه استوک یا دسته دوم به نوعی از دستگاه فتوکپی اطلاق می شود. که از کشورهای آمریکایی و اروپایی به کشورمان ایران صادر شده است.  چنین دستگاه کپی تحت نظر شرکتی اروپایی کار کرده است. به همین دلیل به موقع سرویس های لازم بر روی آن انجام شده است. همچنین این دستگاه های استوک تنها ۴ یا ۵ سال کار کرده اند و این در حالی است که عمر مفید آن ها ۱۵ سال می باشد.

بازسازی شده

دستگاه استوک بازسازی شده نیز یک دستگاه استوک معمولی بوده که در برخی مواد ممکن است. دچار ایراداتی شود. در این شرایط قطعات دستگاه کپی بازسازی و در صورت نیاز با قطعات اصل و اورجینال تعویض می شوند. بنابراین با انتخاب این مدل دستگاه می توان یک دستگاه کپی را با کیفیتی همچون مدل آکبند و با هزینه ای بسیار پایین تر خریداری نمایید.

جهت خرید مدل استوک علاوه بر اینکه باید از یک مرکز معتبر و با سابقه ای همچون کپی ایران اقدام به خرید کنید. بهتر است به موارد همچون تاریخ تولید دستگاه، مواد مصرفی دستگاه، پایین بودن کنتور دستگاه و ضمانت نامه خرید توجه و دقت لازم را داشته باشید. در واقع با خرید از مرکزی معتبر و توجه به این نکات لازم می توانید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید.

دستگاه فتوکپی استوک یا ایران کارکرد؟

سوالی که این روز ها برای خیلی ها پیش می آید  این است که دستگاه کپی استوک  بهتر است یا کارکرد ایران؟

ایران کارکرد

بد نیست بدانید که دستگاه کارکرد ایران دستگاهی دست دوم که در ایران استفاده شده به شمار می آید. در واقع مدت زمان طولانی از واردات این مدل دستگاه به کشورمان ایران گذشته است. و ممکن است دارای کارکرد طولانی باشد. شاید بد نباشد بدانید که در دستگاه کارکرد ایران برای تعویض قطعات خراب به جای قطعات مرغوب و اورجینال از قطعات ارزان و چینی استفاده شده است. با این اوصاف چنین دستگاه کپی با این مشخصات و قابلیت های ضعیف از قیمت پایین تری نسبت به مدل های استوک اروپایی برخوردار می باشد. به جرات می توان گفت خرید این مدل دستگاه های کارکرد ایران به هیچ وجه مناسب و به صرفه نخواهد بود، زیرا دستگاهی قابل اعتماد نیست. در واقع خرید این مدل دستگاه ها نه تنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست بلکه خود یک هزینه اضافی را به دنبال دارد.

استوک

بنابراین بهتراست دستگاه کپی استوک را به جای دستگاه کارکرد ایران انتخاب و خریداری نمایید. زیرا این مدل دستگاه کپی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. و کاربران با خیالی آسوده می توانند آن را با یک قیمت مناسبی از برندهای معتبر اروپایی تهیه کنند. از مزیت هایی اصلی این دستگاه های استوک نسبت به دستگاه های کارکرد ایران اورجینال بودن قطعات آن ها می باشد.

بهترین برند دستگاه فتوکپی

همانطور که می دانید بهترین جنس در بردارنده تمامی ویژگی ها و قابلیت های برای کالایی با کیفیت به شمار می آید. در واقع جمله بهترین برند دستگاه کپی نیز معرف برندی از دستگاه کپی بوده که همه ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز یک فرد را در خود جای داده است .

به جرات می توان گفت برند کونیکا مینولتا یکی از بهترین برندهای تولید دستگاه کپی به شمار می آید. این برند مجموعه ای کامل از دستگاه های کپی را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین یکی از شرکت های صاحب نام برای مدل های تولید چاپ بزرگ و سیستم های چند منظوره اداری می باشد. دستگاه های کپی این مدل دارای مزایای بسیاری است. به گونه ای که مدل های پیشرفته این برند قادر هستند تا ۱۰۵ ppm خروجی داشته باشند.

خرید دستگاه فتوکپی

خرید دستگاه کپی را می توانید به صورت حضوری و مراجعه به فروشگاه معتبر کپی ایران انجام دهید. یکی از فاکتورهای مهم در خرید دستگاه کپی این است. که باید بر اساس نیازهای کاری خود اقدام به انتخاب آن نمایید. همچنین قبل از خرید بهتر است مشخصات و ویژگی های دستگاه را بررسی نمایید. تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید. بد نیست بدانید که دو فاکتور مهم برای کاربران قبل از خرید دستگاه کپی کیفیت چاپ و سرعت چاپ دستگاه کپی مورد نظر است.

کپی ایران

یکی از مزایای خرید از فروشگاه کپی ایران این است. که فروشندگان مجرب و متعهد فروشگاه می‌توانند. در خصوص افزایش آگاهی و شناخت شما در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های محصول بهترین راهنما و مشاور محسوب شوند. در واقع خرید دستگاه در کپی ایران با مشاوره همراه است. شاید بد نباشد بدانید که خرید بدون مشاوره تخصصی هزینه های اضافه دارد.

بنابراین با تلفن به فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران می توانید‌. از مشخصات و قابلیت های دستگاه کپی مورد نظر خود به صورت دقیق آگاهی کسب کنید. بنابراین کمک خواهد شد به انتخاب بهترین دستگاه کپی مورد نظر. همچنین از دیگر مزایای خرید از فروشگاه کپی ایران قیمت مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.