جدیدترین فتوکپی توشیبا

توشیبا356

جدیدترین فتوکپی توشیبا

جدیدترین فتوکپی توشیبا ها در این بخش به شما معرفی می شوند. توشیبا یک کمپانی چند ملیتی و بسیار معتبر در زمینه تولید محصولات دیجیتال و الکترونیک است. که تمامی دستگاه های آن طول عمر و کیفیت بالایی دارند. این برند معروف در تمامی کشورهای جهان از جمله ایران طرفداران بسیاری دارد. و افراد زیاد تمایل به خرید محصولات آن را دارند. در صورتی که قصد خرید یک دستگاه کپی مناسب برای محل کار خود دارید. خواندن این مطلب تا حد زیادی به شما کمک می کند.

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3015AC جدیدترین فتوکپی توشیبا

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3015AC یکی از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا در بازار است. که می تواند یک خرید مناسب و حرفه ای برای شما به شمار رود. با استفاده از این دستگاه می توانید. به هر دو صورت رنگی و یا سیاه و سفید سفارش تمامی مشتریان خود را انجام دهید.

تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری می باشد. که کیفیت چاپ به خصوص چاپ متون را به شکل چمشگیری ارتقا می دهد. از طرف دیگر تکنولوژی لیزری طول عمر دستگاه و کارتریج را بالا می برد. و شما می توانید تا ماه ها بدون نیاز به تعویض و شارژ کارتریج با استفاده از دستگاه چاپ انجام دهید.

کیفیت چاپ در این دستگاه مقدار ۱۲۰۰ DPI است. این کیفیت چاپ برای متون، تصاویر و عکس ها بسیار مناسب است. و می تواند نسخه کپی را کاملا مشابه با نسخه اصلی به شما تحویل دهد. این کیفیت باعث می شود تمامی جزئیات در تصاویر به بهترین شکل به نمایش گذاشته شوند.

ویژگی های دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 3015AC

در کنار کپی و پرینت، این دستگاه دارای قابلیت اسکن اسناد و فایل های مختلف و ارسال آن ها از طریق فکس است. در نتیجه شما می توانید به راحتی فایل های کاری خود را به صورت دیجیتالی درآورید. و بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی دیگر آن را به مقاصد مختلف ارسال کنید.

این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا دارای ظرفیت سینی های کاغذ ۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰ برگه هستند و شما می توانید. با توجه به حجم کاری خود سینی را در ابتدا پر کنید و از برگه های آن برای چاپ استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید. که اگر ظرفیت سینی در مقایسه با حجم کاری شما کم باشد، ممکن است در حین چاپ برگه های متوالی، کاغذهای سینی تمام و عملکرد دستگاه متوقف شود. در این حالت شما مجبور هستید بارها سینی را پر کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه چاپ، برنامه های امنیتی آن است. که باعث می شود دسترسی به اطلاعات دستگاه تا حد زیادی محدود شود.

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2510AC  جدیدترین فتوکپی توشیبا

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2510AC یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا از این برند جهانی است  این دستگاه از برند توشیبا از نوع اداری و چند منظوره می باشد. می توانید تمامی کارهای پرینت، فکس، اسکن و کپی خود را با آن انجام دهید.

این دستگاه می تواند در هر دقیقه تعداد ۲۵ برگه را برای شما چاپ کند. این میزان سرعت در میان دستگاه های مشابه در رده متوسط قرار می گیرد. برخلاف سرعت، کیفیت چاپ این دستگاه در مقایسه با دستگاه های موجود در بازار بسیار عالی است. تکنولوژی چاپ لیزری در کنار کیفیت ۱۲۰۰ DPI این دستگاه می تواند کیفیتی بی نظیر و چشمگیر برای شما به ارمغان آورد.

در این دستگاه برای بالا بردن سرعت کاری، دکمه کپی و پرینت سریع طراحی شده است. در نتیجه شما می توانید به صورت مستقیم و بدون اتلاف وقت، کپی گرفتن از فایل های مورد نظر خود را شروع کنید. علاوه بر طراحی این دکمه، سرعت گرم شدن و انجام اولین کپی نیز در این دستگاه بسیار بالا است.

ویژگی های دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2510AC

از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا موجود در بازار می توان به امکانات جانبی و اختیاری آن اشاره کرد. شما می توانید هنگام خرید از میان فاکتورهای ذخیره خودکار ADF، لارج باکسر، فینیشر و سورتر گزینه مورد نیاز خود را انتخاب و آن را همراه با دستگاه چاپ اصلی خریداری کنید. به این نکته توجه داشته باشید. که هر کدام از امکانات جانبی می تواند سرعت و دقت کاری شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

در این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا از یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت نمایش بالا استفاده شده است. این صفحه نمایش از طرفی کار کردن با دستگاه را ساده تر کرده و از طرف دیگر اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می دهد.

این دستگاه چاپ دارای حافظه ۳۲۰ گیگا بایتی می باشد. می توانید فایل های مورد نیاز خود را داخل دستگاه ذخیره کنید. ممکن است شما از یک فایل مخصوص بارها استفاده کنید، در این حالت می توانید آن را روی دستگاه ذخیره کنید.

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2515AC جدیدترین فتوکپی توشیبا

از لیست جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا می توان به دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2510AC اشاره کرد. این دستگاه چاپ دارای قابلیت چاپ به صورت رنگی و سیاه و سفید است. از این رو شما می توانید با توجه به نوع فایل های کاری خود آن ها را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید چاپ کنید.

سرعت چاپ، یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب دستگاه های چاپ است. که باید آن را با توجه به حجم کاری خود انتخاب کنید. دستگاه های چاپ اداری سرعت کاری بین ۱۵ تا ۷۰ برگ در دقیقه را دارند. این دستگاه در این میان در رده میانی قرار گرفته است. و شما می توانید در هر دقیقه تا ۲۵ برگ را چاپ کنید.

کیفیت، فاکتور مهم دیگر در تعیین میزان کارایی دستگاه های چاپ است. که وضوح و رزولوشن چاپ را تعیین می کند. دستگاه های چاپ دارای کیفیت های متغیر بین ۶۰۰ تا ۲۴۰۰ دی پی آی هستند. این دستگاه به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا دارای کیفیت ۱۲۰۰ DPI است. و می توانید با استفاده از آن تصاویر و متون مختلف را چاپ کنید.

ویژگی های دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2510AC

از دیگر ویژگی های دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2510AC به عنوان جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا می توان به ظرفیت سینی ۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰ اشاره کرد. شما می توانید در پر کارترین روزهای خود سینی دستگاه را به طور کامل پر کنید تا نیازی به شارژ چند باره آن پیدا نکنید.

اسکن از دیگر قابلیت های این دستگاه است که به شما این امکان را می دهد که فایل های مختلف را به فرمت های مورد نظرتان اسکن و به صورت مستقیم روی دستگاه های دیجیتال مختلف مانند سی دی ها و یا فلش مموری ها ذخیره کنید.

سرعت اسکن این دستگاه بسیار بالا است. به طوری که شما می توانید در هر دقیقه تا ۲۴۰ برگه را به صورت دو طرفه اسکن کنید. بعد از اسکن فایل های مختلف شما می توانید. فایل های آماده شده را از طریق فکس دستگاه به مقاصد مختلف ارسال کنید.

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2523A

دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2523A یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا است. که در این بخش با آن آشنا می شویم. این دستگاه چند منظوره دارای قابلیت های پرینت، کپی و اسکن است. و می تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای محل کار شما به شمار رود.

این دستگاه کپی دارای قابلیت چاپ دو طرفه می باشد. و شما می توانید بدون جابجا کردن برگه های قرار داده شده در دستگاه، روی هر دو سمت آن ها چاپ انجام دهید. این دستگاه چاپ دارای ۲۵۶ مگا بایت حافظه است. در نتیجه شما می توانید بسیاری از فایل های مورد نیاز خود را در دستگاه ذخیره کنید. شما می توانید فایل های ذخیره شده را به راحتی پوشه بندی کنید. تا دسترسی به آن ها برایتان ساده تر باشد.

سینی قرار گرفته در دستگاه دارای ظرفیت حداقل و حداکثر ۳۵۰ تا ۶۰۰ برگه است. و شما می توانید تعداد کاغذهای مورد نیازتان را قبل از آغاز کار در دستگاه قرار دهید. سرعت چاپ این دستگاه تعداد ۲۵ برگ در دقیقه است. و آن ها را با کیفیت ۲۴۰۰*۶۰۰ DPI چاپ می کند.

ویژگی های دستگاه کپی توشیبا مدل e-STUDIO 2523A

زمان اولین کپی در این دستگاه به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا بسیار کوتاه و تنها ۶.۴ ثانیه است. زمان اولین کپی در بسیاری از دستگاه های چاپ به بیش از یک دقیقه نیز می رسد. و این دستگاه از این نظر جز دستگاه هایی با سرعت بالا قرار می گیرد.

با استفاده از سیستم اسکنر دستگاه می توانید. فایل های مورد نظر خود را با کیفیت ۶۰۰ دی پی آی و با سرعت ۲۵ برگ در دقیقه اسکن و روی فلش مموری یا خود دستگاه ذخیره کنید.

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2829A جدیدترین فتوکپی توشیبا

در این بخش با یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا یعنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2829A بیشتر آشنا خواهیم شد. از این دستگاه اداری می توانید برای انجام کارهایی مانند پرینت، اسکن و کپی استفاده کنید.

این دستگاه چاپ دارای راه های ارتباطی مختلف از جمله پورت USB، شبکه داخلی و وایرلس است. شما می توانید با استفاده از این راه های ارتباطی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به دستگاه های جانبی مانند لپ تاپ، کامپیوترها و حتی تلفن های همراه وصل شوید و به تبادل اطلاعات بپردازید.

این دستگاه دارای ۵۱۲ مگا بایت حافظه است و به شما این امکان را می دهد که سنگین ترین فایل ها را نیز روی دستگاه ذخیره کنید. در حالت حداکثری شما می توانید سینی دستگاه را با تعداد ۶۰۰ برگه پر کنید. و فایل های مورد نظرتان را روی آن ها چاپ کنید.

ویژگی های دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2829A

دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 2829A به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های کپی توشیبا دارای کیفیت چاپ ۲۴۰۰*۶۰۰ DPI است و شما می توانید تمامی عکس ها و فایل های متنی خود را با آن چاپ کنید. سرعت چاپ این دستگاه نیز مقداری متوسط می باشد و به مقدار ۲۵ برگ در هر دقیقه است.

کپی متوالی یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه چاپ اداری است. که آن را محبوب تر کرده است. شما می توانید چاپ ۹۹۹ برگ را به صورت خودکار و متوالی به دستگاه بسپارید. با استفاده از این دستگاه چند منظوره می توانید اطلاعات برگه های مختلف را به صورت دیجیتال درآورید. و از آن ها اسکن بگیرید. اسکنر این دستگاه دارای کیفیت ۶۰۰ دی پی آی است. و سرعت اسکن آن به ۲۵ برگ در هر دقیقه می رسد.

این دستگاه کپی دارای قابلیت برنامه ریزی می باشد. و شما می توانید انجام کارهای مشخصی را به صورت پیش فرض و برنامه ریزی شده به دستگاه بسپارید. این مسئله سرعت و دقت کاری شما را چندین برابر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.