جدیدترین فتوکپی ریسوگراف

آشنایی با ریسوگراف rp

جدیدترین فتوکپی های ریسوگراف

جدیدترین فتوکپی های ریسوگراف را در این مقاله برای شما آورده ایم. اگر شما هم به دنبال دستگاه های ریسو هستید، یا اخبار آن را دنبال می کنید. این مقاله می تواند کمک بسیار زیادی کند. آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته، خصوصیات و ویژگی های این دستگاه ها از مواردی است که برایتان خواهیم گفت. این موضوع به شما نشان خواهد داد، در آینده نزدیک، شاهد چه دستگاه هایی خواهیم بود. اگر تا کنون کپی ایران را دنبال کرده باشید. به خوبی می دانید ما مهمترین اخبار مربوط به دستگاه های چاپ را همواره برای خوانندگان خود در نظر می گیریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ریسوگراف SF 9490

ریسوگراف SF 9490 جدیدترین محصول این برند است. این محصول فوق العاده به تازگی در وب سایت ریسو معرفی شده است. در فروش اولیه، این محصول برای ۱۸۰ کشور جهان قابل خریداری است. البته باید در نظر داشته باشید با توجه به قیمت دلار و جدید بودن دستگاه، اصلا با قیمت کمی رو به رو نخواهید شد.

سرعت

از مهمترین خصوصیات این دستگاه می تواند به سرعت چاپ اشاره کار. این دستگاه در رده بسیار پر سرعت به شمار می آید. ۱۹۰ کپی در هر دقیقه سرعتی باور نکردی برای آن است. یعنی در هر ثانیه ۳ برگ به دست شما خواهد رسید. این سرعت برای دستگاه ریسوگراف بسیار بالا است. کمتر دستگاهی در بازار وجود دارد که حتی بتواند به این سرعت چاپ نزدیک شود.

ساده

اما تنها این سرعت دستگاه نیست که بسیار بالا است. بلکه ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز سازندگان آن در نظر گرفته اند. اگر تا کنون با دستگاه ریسو کار کرده باشید، کار کردن با این دستگاه لذتی دو چندان به شما خواهد داد. کار با آن بسیار ساده طرح شده و با یک پنل رنگی بسیار زیبا و جذاب می توانید تمامی تنظیمات را انجام دهید. اگر که شاید دستگاه ها ریسوگراف چندان کارکرد سختی ندارند، اما این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید سریعتر با دستگاه آشنا شده و از تمامی مزایای آن استفاده کنید. بسیاری از دستگاه های چاپ موجود در بازار هستند که قابلیت های بالایی دارند. اما به علت سختی کار با آنها، بسیاری از خریداران حتی از این کارکرد ها اطلاع هم ندارند. ریسو به این موضوع توجه ویژه ای داشته و دستگاهی خاص را در مقابل مشتری قرار داده است.

کیفیت چاپ

اما کیفیت چاپ هم در این ریسوگراف جدید بسیار بالا است. با تقویت رزولوشن این محصول، کیفیت بخش های تصویری بسیار بالا رفته اند. این کیفیت به شما اجازه خواهد داد تا در کنار سرعت، چاپی بی نقص را تجربه کنید. کیفیت تصاویر چاپ شده به نسبت دستگاه های گذشته را می توان تا ۲۰ درصد بهتر در این محصول مشاهده کرد. این میزان کیفیت بیشتر در چاپ، اصلا موضوع کمی نیست. در کار تکثیر، مهم است که چاپ ها همه با یک کیفیت بوده و به خوبی تصاویر پرینت شده باشند.

کم هزینه

در کنار این خصوصیات، هزینه چاپی شما بسیار مناسب است. کیفیت چاپ بالاتر رفته اما با استفاده از تکنولوژی های جدید، مصرف دستگاه پایین آمده است. پس می توانید با هزینه کمتر تعداد بیشتری تکثیر را تجربه کنید.

از جمله مواردی که در بروشور اولیه این محصول به آن اشاره شده، محافظت از محیط زیست هم به چشم می خورد. به مانند اکثر برندهای بزرگ تولید کننده لوازم و ماشین های الکتریکی، ریسوگراف هم این موضوع را دور از نظر نداشته است.

خرید جدیدترین فتوکپی ریسوگراف

اگر این موارد شما را جذب کرده است، پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت ریسو بزنید. تا بتوانید این محصول را مشاهده کنید و با تمامی جزییات آن آشنا شوید. البته اگر خرید این دستگاه را دارید، توصیه می کنیم کمی صبر کنید. چرا که در حال حاضر هزینه خرید دستگاه به تومان کمی بالا است. در زمانی نه چندان دور حتی می توانید انواع استوک آن را با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری کنید. از طرفی زمانی که دستگاه به تازگی وارد بازار می شود، پیدا کردن قطعات یدکی آن کمی دشوار است. چرا که هنوز بازار با محصول آشنا نشده و لوازم جانبی به خوبی در دسترس نیستند. موضوع لوازم جانبی و هزینه های آن می تواند فشار مالی بسیار برای شما داشته باشد.

ریسوگراف MF 9450 جدیدترین فتوکپی ریسوگراف

ریسوگراف MF 9450 یکی از جدیدترین ریسوگراف های دو رنگ است. تکثیر با کیفیت بالای دو رنگ، ریسوگراف را به همکاری ایدال برای شما بدل خواهد کرد. این محصول دو رنگی با رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ DPI از جهت کیفیت چاپی در رده محصولات با کیفیت چاپ بالا را به شما ارائه خواهد داد. می توانید به سادگی با این دو رنگ کار کرده و تنظیمات برای شروع تکثیر را انجام دهید. یکی از موضوعاتی که احتمالا در محصول قبل هم توج شما را به خود جلب کرده است کارکرد ساده دستگاه ها است. ریسو به سمت کار کرد راحت تر دستگاه ها رفته است. این موضوع را می توان در اغلب محصولات جدید مشاهده کرده. همواره کارکرد دستگاه ها ساده تر شده اند. می توانید این محصول را با ریسوگراف های قدیمی مقایسه کنید. حتما متوجه خواهید شد که حتی بدون یک دفترچه راهنما و یا حداقلی از آموزش، قادر به شروع کار هستید.

سرعت

از جهت سرعت چاپ این دستگاه ۱۵۰ برگ را در هر دقیقه برای شما تکثیر خواهد کرد. میزانی که شاید از جهت رتبه در دوم دستگاه های ریسوگراف قرار بگیرد. برای همین می توانید در حدود ۲.۵ برگه را در هر ثانیه تکثیر کنید. در یک ساعت شما قادر خواهید بود ۹۰۰۰ برگه تکثیر کنید. شاید این میزان سرعت چاپ در ابتدا به نظر باور نکردنی برسد. این قدرت دستگاه های جدید است که همه ما را خیره می کند.

محصولات سری MF با دو درام ساخته شده اند. این موضوع برای دو رنگ چاپ و افزایش سرعت در نظر گرفته شده است. تصویر چاپ شده بسیار با کیفیت شده و رنگ ها در یکدیگر تداخل پیدا نخواهند کرد. بخش اسکن دستگاه نیز از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. هر چه اسکن یک دستگاه ریسو قوی تر باشد، مرجع تکثیر بهتری داشته و در نتیجه می توان انتظار نتیجه مناسبتری را داشت.

اتصال به کامپیوتر

برای چاپ نیز تنها مجبور به بخش اسکن نیستید. انواع ورودی های در نظر گرفته شده برای این ریسوگراف، کار را بسیار ساده کرده است. می توانید آن را به یک کامپیوتر وصل کنید. به سادگی قادر خواهید بود فلش خود را به دستگاه وصل کرده و بدون نیاز به کامپیوتر تکثیر کنید. حتی ورودی کارت های SD نیز برای این محصول پیش بینی شده است. لذا می توانید به سادگی کارت حافظه را از موبایل یا دوربین خودتان جدا کرده، در دستگاه قرار دهید و از روی آن به تعداد دلخواه تکثیر کنید.

 پیش نمایش چاپ در جدیدترین فتوکپی ریسوگراف

از دیگر خصوصیات این دستگاه پیش نمایش چاپ است. می توانید پیش از تکثیر یک پیش نمایش با کیفیت بسیار بالا در پنل دستگاه مشاهده کنید. مشاهده پیش نمایش قبل از تکثیر، زمانی کاربرد دارد که ممکن است اشتباه کوچکی انجام داده باشید. ابتدا یک پیش نمایش مشاهده می کنید و پس از اطمینان از صحت تمامی موارد کار چاپ شروع می شود. هر چقدر هم بخواهید این دستگاه امکان تنظیمات مختلف دارد. شاید هیچ گاه فرصت استفاده از تمامی این امکانات را نداشته باشید. اما حداقل مطمین هستید در صورت نیاز، نا امیدتان نخواهد کرد.

ریسوگراف تک رنگ SF 9450 EII

اگر نیاز به تکثیر تک رنگ دارید، ریسوگراف SF9450 EII محصول مورد علاقه شما خواهد بود. این دستگاه با قابلیت تکثیر ۱۵۰ برگ در دقیقه از جهت سرعت خیال هر اپراتوری را راحت می کند. محصول تولید شده یک بدنه بسیار مقاوم دارد که در برابر وزن و ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. به جهت اینکه در زمان چاپ ممکن است بر اثر بی توجهی به دستگاه آسیب برسد، برند ریسو اقدام به تقویت بدنه دستگاه های خود کرده است.

کیفیت چاپ

از جهت کیفیت چاپ هم این دستگاه رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ DPI را به شما ارائه می کند. این رزولوشن با توجه به سرعت چاپ بسیار بالا بوده و تقریبا با اطمینان می توان گفت هر نیازی را بر آورده می سازد. دستگاه مورد نظر دارای ورودی های مختلف بوده و می توانید بر اساس نیاز از هر کدام موارد استفاده کنید. به مانند دو دستگاه قبلی کارکرد با آن آسان بوده و پنل کاربری بسیار زیبایی در اختیار کاربر قرار می دهد.

ریسوگراف تک رنگ SF 5450 EII

این ریسوگراف در رده تکثیر تک رنگ قرار می گیرد. از جهت سرعت به مانند مدل ۹۴۵۰ همان سرعت ۱۵۰ برگ در دقیقه را شاهد خواهید بود. البته از جهت رزولوشن کار چاپ شده به پای آن نمی رسد و ۳۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی را شاهد خواهید بود. البته این رزولوشن برای دستگاه های تکثیر همچنان بالا بوده و تصور نکنید کیفیت چاپی پایینی خواهید داشت.

مقاوم

بدنه این محصول هم بسیار محکم بوده و به خوبی در برابر انواع ضربات مقاومت دارد. جنس خوب دکمه ها و پنل آسیب دیدگی را به حداقل ممکن رسانده و به سادگی می توانید سالهای سال با آن کار کنید. همچنین این دستگاه نیز دارای ورودی های مختلف بوده که بتواند به خوبی نیازهای یک کاربر را برطرف سازد.

ریسوگراف تک رنگ SF 5130 EII

 

این محصول نیز در رده تکثیر تک رنگ قرار می گیرد. سرعت چاپ آن ۱۳۰ برگ دقیقه بوده که به نسبت مدل ۵۴۵۰ چاپ کمتری را می تواند انجام دهد. اما از جهت کیفیت تکثیر مشابه مدل ۵۴۵۰ بوده و دی پی آی ۳۰۰ در ۶۰۰ را در زمان چاپ برای شما انجام خواهد داد.

از دیگر خصوصیات محصول می توان به این موارد اشاره کرد: کیفیت بالای ساخت، بدنه مستحکم و ورودی های مختلف و متعدد.

جمع بندی جدیدترین فتوکپی ریسوگراف

 

همانطور که مشاهده کردید، ریسوگراف در محصولات جدید خود سرعت و کیفیت را بسیار افزایش داده است. سرعت های تکثیری این محصولان از ۱۹۰ الی ۱۳۰ برگ در دقیقه می تواند برای تمامی کاربری ها مفید باشد. این محصولات و اجزای دقیق آن را می توانید در سایت اصلی ریسوگراف هم مشاهده کنید. قابلیت دانلود بروشور محصولات نیز به صورت رایگان وجود دارد.

اما اگر قصد خرید محصولات را دارید باید کمی صبر کنید. برخی از این محصولات هنوز به صورت عمده روانه بازار نشده اند. ابتدا محصولات در سایت برای معرفی قرار داده می شوند و سپس پخس عمده آنها شروع می شود. اگر قصد خرید ریسوگراف را دارید می توانید با ما در کپی ایران مشورت کنید.

در کپی ایران ما به شما کمک خواهیم کرد تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید کنید. حتی اگر همین الان قصد خرید ندارید و می خواهید اطلاعات اولیه کسب کنید مشاورین تلفنی ما در خدمتتان خواهند بود. پس از نیاز سنجی و توان مالی ما به شما دستگاه هایی که می توانید تهیه کنید را معرفی خواهیم کرد. در کنار محصولات آکبند می توانید از محصولات استوک نیز استفاده کنید. استوک های بازسازی شده نیز برای همه مشتریان محترم قابل عرضه است. ما به عنوان بورس فروش انواع دستگاه های چاپ و تکثیر از فروش دستگاه تا خرید لوازم جانبی و خدمات پس از فروش در خدمت شما خواهیم بود. پس اگر به دنبال مرجع ریشوگراف در ایران هستید، جای درستی آمده اید.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد جدیدترین دستگاه ریسوگراف کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.