جدیدترین فتوکپی ریکو

ریکو آفیشیو 5503 mp

جدیدترین فتوکپی ریکو

جدیدترین فتوکپی ریکو را در این بخش با ذکر اطلاعات و ویژگی هایشان در اختیار شما قرار می دهیم. اگر قصد خرید یک دستگاه کپی را دارید. خواندن این بخش می تواند تا حد زیادی شما را به یک انتخاب مناسب و با کیفیت راهنمایی کند.

قبل از خرید هر کدام از دستگاه های چاپ به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه مورد نیاز شما چند منظوره یا تک کاربرده است؟ سرعت و کیفیت چاپ مورد نیاز شما در کار چه اندازه است؟ به چه امکانات جانبی در کارهای خود نیاز پیدا می کنید؟ بهتر است قبل از خرید، پاسخ این سوال ها را بدانید و سپس اقدام به خرید کنید. خرید یکی از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو، می تواند یک انتخاب مناسب برای کار شما به شمار رود.

دستگاه کپی ریکو MP4055 جدیدترین فتوکپی ریکو

یکی از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو مدل MP4055 است. که با ورود به بازار توانست از فروش بسیار چشمگیری بهره مند شود. این دستگاه چند منظوره دارای قابلیت های کپی، پرینت، فکس و اسکن است .و می تواند یک تنه تمامی کارهای اداری شما را انجام دهد.

یکی از اصلی ترین ویژگی این دستگاه چاپ همانند دیگر دستگاه های ریکو، سازگاری با محیط زیست است. به گونه ای که توان مصرفی این دستگاه تا کم ترین مقدار ممکن کاهش پیدا کرده است. از طرف دیگر تونر و کارتریج مورد استفاده در این دستگاه، طول عمر بسیار بالایی دارد و تا مدت ها نیازی به شارژ مجدد پیدا نمی کند.

ظرفیت کاغذهای قرار داده شده در دستگاه در حالت ماکسیمم به تعداد ۴۷ هزار برگه می رسد. این مقدار می تواند تا چند روز شما را از پر کردن مداوم سینی بی نیاز کند. قابلیت های جانبی همانند ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینشر در این دستگاه نیز طراحی شده است. تا در صورت نیاز مشتری آن ها را انتخاب و خریداری کند.

ویژگی های ریکو MP4055

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای این دستگاه چاپ، رزولوشن بسیار بالای آن در کپی و پرینت است. این دستگاه با تکنولوژی لیزری و کیفیت ۱۲۰۰ DPI متون و تصاویر مختلف را چاپ می کند. این کیفیت نه تنها برای چاپ متون بسیار عالی به شمار می رود، بلکه می تواند. تصاویر را مانند نسخه کپی به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

سرعت چاپ این دستگاه به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو استاندارد و قابل قبول است. شما می توانید با استفاده از این دستگاه در هر دقیقه ۴۰ برگه را بدون افت کیفیت چاپ کنید. قابلیت چاپ مستقیم از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است. که سرعت کاری شما را می تواند تا چندین برابر افزایش دهد. در واقع شما برای چاپ فایل ها از فلش مموری، نیازی به انتقال آن ها به دستگاه کپی ندارید و می توانید آن ها را مستقیما چاپ کنید.

این دستگاه با سیستم های عامل مختلف از جمله مک، ویندوز، لینوکس و غیره سازگاری دارد و شما می توانید. آن را به تمامی دستگاه های دیجیتال به راحتی وصل کنید. در صورتی که به دنبال خرید یک دستگاه چاپ چند منظوره با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو می تواند. یک انتخاب مناسب برای شما به شمار رود.

دستگاه کپی ریکو مدل IM600SRF جدیدترین فتوکپی ریکو

دستگاه کپی ریکو مدل IM600SRF یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو در بازار است. که دارای کیفیت، دقت و سرعت کاری بالا و قابل قبولی می باشد. یکی از ویژگی های این دستگاه چاپ، طراحی بسیار زیبا و مدرن آن است. در صورتی که شما علاوه بر کیفیت و کارایی، به دنبال یک دستگاه چاپ مدرن و زیبا هستید، این دستگاه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

این دستگاه چاپ از برند ریکو نیز چند منظوره است. و در صورتی که شما در محیط کاری خود نیاز به انجام کارهای پرینت، فکس، اسکن وکپی پیدا می کنید، این دستگاه می تواند پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد. شاید در نگاه اول هزینه خرید این دستگاه به نظرتان زیاد باشد، اما به این نکته توجه داشته باشید. که خرید ۴ دستگاه جداگانه با این کیفیت و کارایی، هزینه های بسیار بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت.

سرعت کاری بالا، یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چاپ است. در صورتی که شما در هر روز، حجم سفارش های کاری بالایی دارید. و نیازمند یک دستگاه با سرعت چاپ بالا هستید. این دستگاه چاپ با سرعت چاپ ۶۲ برگ در هر دقیقه می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. شما می توانید در هر سرعت بیش از ۳۶۰۰ برگه را چاپ کنید. تا در پایان روز حجم قابل توجهی از برگه های چاپ شده را به مشتریان خود تحویل دهید.

ویژگی های دستگاه کپی ریکو مدل IM600SRF

از دیگر ویژگی های این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو، می توان به کیفیت چاپ ۱۲۰۰ DPI آن اشاره کرد. این دستگاه چاپ از تکنولوژی لیزری استفاده می کند که می تواند تا حد زیادی جزئیات نسخه اصلی را در نسخه های کپی به نمایش بگذارد. این نوع تکنولوژی چاپ در کنار این میزان از رزولوشن، کیفیت بالای چاپ را ضمانت می کند و شما می توانید تصاویر و متون کپی شده را با کیفیت عالی داشته باشید.

قابلیت برنامه ریزی از دیگر ویژگی های این دستگاه کپی است که می تواند سرعت و دقت کار شما را تا چند برابر افزایش دهد. شما می توانید انجام کارهای مشخصی را به صورت برنامه ریزی شده به دستگاه بسپارید تا دستگاه به صورت خودکار آن ها را انجام دهد.

ظرفیت کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز به گونه ای است که با حجم کاری دستگاه کاملا مناسب است. شما می توانید ۶۰۰ تا ۲۶۰۰ برگ را در سینی های دستگاه قرار دهید و از آن ها برای چاپ فایل های مورد نیاز خود استفاده کنید.

این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو دارای یک پردازنده بسیار قدرتمند است تا پردازش اطلاعات و انجام کارها بدون کوچک ترین وقفه و در زمان کوتاهی انجام شود.

دستگاه کپی ریکو مدل IM550F

مدل دیگر از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو، مدل IM550F است که دارای چند قابلیت پرینت، کپی، فکس و اسکن می باشد. و شما می توانید به طور همزمان با آن چند کار را انجام دهید. این دستگاه چاپ دارای امنیت اطلاعات بسیار بالایی می باشد. و شما می توانید برای ورود هر کاربر، کد های امنیتی و ورود ویژه انتخاب کنید. در نتیجه دسترسی به دستگاه و اطلاعات موجود در آن تنها در اختیار افراد محدود و مشخصی قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت ذخیره، پوشه بندی و ویرایش اطلاعات اشاره کرد. شما می توانید بدون نیاز به یک سیستم دیجیتال جانبی مانند کامپیوتر، فایل های مورد نیازتان را داخل خود دستگاه ذخیره و برای دسترسی آسان تر آن ها را پوشه بندی کنید.

همچنین در این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو، شما می توانید فایل های مورد نظرتان را قبل از چاپ ویرایش کنید. این مسئله سرعت و دقت کاری شما را تا چندین برابر افزایش می دهد. برای انتقال فایل های مورد نظرتان می توانید از پورت های USB و یا کابل شبکه استفاده کنید. سرعت انتقال داده ها در این دستگاه بسیار بالا است و سنگین ترین فایل ها را در زمان کوتاهی انتقال می دهد.

ویژگی های دستگاه کپی ریکو مدل IM550F

از دیگر ویژگی های این دستگاه به عنوان یکی از جدیدترین فتوکپی ریکو می توان به سرعت و کیفیت چاپ بالای آن اشاره کرد. این دستگاه چاپ می تواند. در هر دقیقه با کیفیت ۱۲۰۰ دی پی آی ۵۷ برگه را چاپ کند. این میزان کیفیت و سرعت کاری به ندرت همزمان در یک دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اگر در محیط کاری خود به دنبال خرید دستگاه چاپ با کیفیت بالا و سرعت مناسب هستید. این دستگاه می تواند. انتخاب مناسبی برای شما باشد.

صفحه نمایش به کار رفته در قسمت جلویی دستگاه در هر زمان اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد. از طرف دیگر، این صفحه نمایش کار کردن با دستگاه را برای افراد مبتدی نیز بسیار ساده تر کرده است. طول عمر این دستگاه چاپ و کارتریج آن به قدری بالا است. که شما تا سال ها می توانید. بدون نیاز به تعویض و یا تعمیر دستگاه از آن استفاده کنید.

ظرفیت سینی های به کار رفته در این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی ریکو، ۶۰۰ تا ۲۶۰۰ برگ است. شما می توانید با توجه به حجم کاری روزانه خود سینی دستگاه را پر کنید تا از آن ها برای چاپ استفاده کنید.

دستگاه کپی ریکو مدل M C250FW

این مدل از جدیدترین فتوکپی ریکو، دارای ابعاد و اندازه ای بسیار مناسب است و شما می توانید به راحتی آن را در هر گوشه از محیط کاری خود قرار دهید. اندازه بسیار مناسب این دستگاه در مقابل قابلیت های فکس، کپی، پرینت و اسکن، شما را شگفت زده می کند. اندازه این دستگاه چند منظوره درست مشابه دستگاه های تک کاربرده است.

کیفیت چاپ در این دستگاه، بسیار بالا می باشد و می تواند فایل ها و تصاویر مختلف را با کیفیت ۶۰۰*۲۴۰۰ دی پی آی چاپ کند. چاپ در این دستگاه به دو صورت رنگی و سیاه و سفید انجام می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود و یا مشتریتان حالت دستگاه را روی آن قرار دهید.

سرعت فاکتور مهم و تعیین کننده دیگر برای انتخاب دستگاه های چاپ است. این نکته که شما در هر دقیقه چند برگه را می توانید چاپ کنید، بر سرعت کاری روزانه و کلی شما بسیار تاثیرگذار است. این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۲۶ برگه را چاپ کند که از این نظر در رده متوسط قرار می گیرد.

ویژگی های دستگاه کپی ریکو مدل M C250FW

یکی دیگر از ویژگی های این مدل از جدیدترین فتوکپی ریکو، سرعت انجام کار و پردازش دستگاه است. این دستگاه چاپ تنها ظرف ۱۲ ثانیه از حالت اسلیپ خارج و آماده به کار می شود. پس از شروع فرآیند چاپ نیز تنها ۱۴ ثانیه برای چاپ اولین برگه زمان نیاز است.

در کنار مصرف انرژی بسیار پایین، این دستگاه در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به حالت SLEEP می رود تا مصرف انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش دهد. با استفاده از فکس این دستگاه، می توانید. به راحتی و با سرعت بالا فایل های اسکن شده را به مشتریان یا همکاران خود ارسال کنید. تا تنها پس از چند دقیقه آن ها فایل ارسالی را با کیفیت بالا دریافت کنند.

با توجه به لیزری بودن دستگاه، مدت ها استفاده نکردن از آن تاثیر منفی بر کیفیت و کارایی دستگاه نمی گذارد. بنابراین اگر شرایط کاری شما به گونه ای است. که ممکن است تا مدتی از دستگاه چاپ استفاده نکنید، نگران نباشید. این دستگاه چاپ تا مدت ها کیفیت و کارایی خود را حفظ می کند.

سازگاری با سیستم های عامل و دستگاه های دیجیتال مختلف، ویژگی دیگر این دستگاه است که کارایی آن را چند برابر می کند. و شما را نسبت به خرید راغب تر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.