جدیدترین فتوکپی زیراکس

زیراکس 550

جدیدترین فتوکپی زیراکس

جدیدترین فتوکپی زیراکس به گونه ای طراحی شده اند. که تمام نیازهای کاربران را به بهترین شکل برطرف می کنند. با انتخاب مدل های مختلف و جدید زیراکس به راحتی می توانید. کارهای چاپ و تکثیر خود را به بهترین شکل به انجام برسانید. برند زیراکس از جمله برندهای معتبری است. که تضمین کننده کیفیت اسناد چاپ شده می باشد.

 ویژگی های فتوکپی زیراکس مدل PLC9065

دستگاه کپی زیراکس مدل PLC9065 یکی از جدیدترین فتوکپی زیراکس به شمار می آید. این دستگاه محصولی جدید از برند معتبر و شناخته شده زیراکس است. از اینرو می توان با خیالی آسوده اقدام به خرید آن کرد، چرا که تمامی محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی به دلیل داشتن قابلیت ها و مشخصات مهمی، توانسته در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار شود. دستگاه کپی زیراکس مدل PLC9065 یک دستگاه چند منظوره است. که قادر است عملیات کپی، چاپ، اسکن و فکس را به بهترین شکل انجام دهد. از اینرو کاربران را از خرید دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می کند. همچنین استفاده از این مدل دستگاه کپی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. چرا که با خرید یک دستگاه از قابلیت های بسیار زیادی بهره مند خواهید شد. از طرفی فضای زیادی از محیط کاری را اشغال می کند.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی کاغذ یکی دیگر از ویژگی های مهم و بارز دستگاه های چاپ است. در صورتی که ظرفیت سینی با حجم کاری متناسب نباشد. قطعا با مشکل جدی در حین کار مواجه خواهید شد. با انتخاب دستگاه کپی زیراکس مدل PLC9065 که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی زیراکس است. در این زمینه نگرانی نخواهید داشت؛ زیرا ظرفیت استاندارد کاغذ در این مدل دستگاه کپی معادل ۳۲۶۰ است که تا ۷۲۶۰ برگ نیز قابل افزایش می باشد.

کیفیت

کپی که اولین رسالت این مدل دستگاه به شمار می آید. بر اساس پکیجی از بالاترین مشخصات شکل می گیرد. به طوری که کیفیت ۶۰۰* ۶۰۰ DPI در صدر این مشخصات قرار گرفته است. با استفاده از این کیفیت به هیچ وجه شاهد پخش خطوط و بی نظمی در چاپ نخواهید بود. همچنین کیفیت اسناد در طول چاپ از اولین برگه تا آخرین برگه یکسان و بدون تغییر می باشد.

سرعت

از دیگر مزیت های این مدل دستگاه کپی، سرعت مناسب و بالای آن است. به گونه ای که دستگاه کپی زیراکس مدل PLC9065 قادر است در هر دقیقه ۷۰ برگ را به صورت سیاه و سفید و ۶۵ برگ را به صورت رنگی به چاپ برساند. از اینرو با داشتن این سرعت مناسب و ایده آل برای محیط های پرمشغله همچون انتشارات، مدارس، دانشگاه ها و … گزینه مناسب و ایده آل محسوب می شود.

قابلیت چاپ دورو

قابلیت چاپ دورو از دیگر مزایای دستگاه کپی زیراکس مدل PLC9065 است که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی زیراکس است. با این قابلیت به طور چشمگیری در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود. چرا که دیگر نیازی به پشت و رو کردن برگه ها با دست ندارید. این مزیت به نوعی باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ نیز خواهد شد.

 فینیشر

آپشن فینیشر از دیگر قابلیت ها و ویژگی های بارز این مدل دستگاه کپی به شمار می آید. بد نیست بدانید که با استفاده از این ویژگی می توانید. اوراق و اسناد پرینت شده را مرتب کنید و به شکل کتاب در بیاورید. در واقع با استفاده از فینیشر تمامی اوراقی که قرار است به اوراق صحافی شده ای همچون کتابچه، کتاب و منو تبدیل شوند، پرداخت می شوند.

کیفیت اسکن

کیفیت اسکن این مدل دستگاه کپی همانند کیفیت چاپ در سطح بالایی قرار دارد. با استفاده از دستگاه کپی زیراکس مدل PLC9065 تمامی جزئیات اسناد به بهترین شکل اسکن می شود. از دیگر نقاط قوت این دستگاه، فتوکپی قابلیت تغذیه خودکار (ADF) است. بد نیست بدانید که با استفاده از این قابلیت، به راحتی می توانید اسناد را به صورت دسته ای اسکن یا کپی کنید.

 مشخصات زیراکس مدل B215

دستگاه کپی زیراکس مدل B215 یکی از جدیدترین فتوکپی زیراکس است. سرعت این مدل دستگاه کپی جهت چاپ اسناد و متون مختلف ۳۰ برگ در هر دقیقه می باشد. هر چند که از سرعت بالایی در مقایسه با دیگر دستگاه های کپی برخوردار نیست اما دیگر قابلیت ها و توانایی های آن این نقص را چشم پوشی کرده است. یکی از قابلیت های خاص این مدل دستگاه کپی که توجه همگان را به خود جذب کرده. کیفیت بالای آن است. در واقع اسناد و متون مختلف چاپ شده توسط آن، از کیفیت بالای ۱۲۰۰ دی پی آی بهره می برند. با انتخاب این مدل دستگاه کپی. مطمئن خواهید شد که کیفیت اسناد شما از اول تا آخر چاپ یکسان می ماند.

صفحه نمایش ۳.۵ اینچی

از دیگر قابلیت های مهم این مدل دستگاه کپی برند زیراکس، داشتن صفحه نمایش ۳.۵ اینچی است. با این ویژگی به راحتی می توانید. دستگاه کپی خود را به خوبی کنترل کنید. بهتر است بدانید که داشتن صفحه نمایش لمسی، یکی از ویژگی های مهم این مدل دستگاه کپی است. با استفاده از این ویژگی به راحتی قادر خواهید بود. تمام اطلاعات چاپ و دستورهای لازم را به صورت واضح و مشخص بر روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده کنید.

داشتن صفحه نمایش لمسی منجر می شود. تا شما بتوانید عملکرد دستگاه را در مدت زمان کمی تعیین کنید. با این قابلیت می توانید اطلاعات مفید دیگری همچون زمان چاپ و تعداد برگه های باقیمانده را به بهترین نحو مشاهده و کارهای خود را بر مبنای این اطلاعات با دقت خاصی برنامه ریزی کنید. این سیستم جدید ویژگی های گردش کار چند منظوره ای را با سادگی هدایت منوی صفحه نمایشی ترکیب می کند. به طوری که هر محیط کاری با استفاده از این ویژگی قادر است در زمان کمی به موفقیت بیشتری دست یابد.

 حافظه

داشتن حافظه ۲۵۶ مگابایت از دیگر خصوصیات بارز دستگاه کپی زیراکس مدل B215 است که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی زیراکس می باشد. با استفاده از این مزیت، به راحتی می توانید داده ها و اطلاعات مورد نیاز خود را در دستگاه کپی ذخیره و در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های چاپ این مدل دستگاه کپی، می توان به وضعیت زمان واقعی دو جهته، ایجاد جزوه، کنتراست، ترکیب، چاپ پوستر، صرفه جویی در تونر، روکش و واتر مارک اشاره کرد. با استفاده از این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانید مقصد را اسکن کنید. همچنین قادر خواهید بود جزئیات اسناد را با فرمت های PDF, TIFF و JPG اسکن کنید.

حجم چاپ ماهانه

حجم چاپ ماهانه دستگاه کپی زیراکس مدل B215 حداکثر ۳۰۰۰ برگه است. از اینرو برای حجم کاری متوسط به بالا مناسب می باشد. همچنین با انتخاب این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانید از طریق وای فای و درگاه usb 2.0 داده ها و اطلاعات خود را به تبادل بگذارید. اتصال به شبکه بی سیم این امکان را برای شما فراهم می کند که از طریق وسایل ارتباطی همچون تبلت و گوشی تلفن همراه اسناد چاپی خود را بدون نیاز به کابل به دستگاه کپی مدل B215 ارسال کنید.

سرعت

با خرید دستگاه کپی زیراکس مدل B215 که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی زیراکس می باشد، شاهد هیچگونه اتلاف وقت نخواهید بود، زیرا در کمتر از ۸ ثانیه اولین برگه را چاپ می کند. بعد از آشنا شدن با ویژگی ها و قابلیت های این مدل دستگاه کپی، بد نیست با پیکربندی آن نیز آشنا شوید. ابعاد این مدل دستگاه کپی برابر ۴۰۱*۳۹۶.۸*۳۶۵.۱ و همچنین وزن تقریبی آن ۱۱.۴۵ کیلوگرم است. با این حال می توان گفت از ابعاد قابل قبولی برای استفاده در محیط کاری برخوردار است. در واقع فضای زیادی از محیط کاری را اشغال نمی کند از اینرو برای کسانی که از محیط کاری بزرگی برخوردار نیستند، گزینه مناسبی محسوب می شود.

از ویژگی های امنیتی دستگاه کپی زیراکس مدل B215 می توان به ایجاد گواهینامه خودکار، خود امضا، غیر فعال کردن درگاه تایید نرم افزار، فیلتر IP و IP Sec اشاره کرد. در واقع با استفاده از این دستگاه کپی می توان امنیت بالای داده های خود را تضمین کرد.

 زیراکس مدل B210 جدیدترین فتوکپی زیراکس

کیفیتی که شرکت زیراکس به صورت مکرر با محصولات خود روانه بازار می کند، سبب شده است که این شرکت هنوز بعد از گذشت سال ها در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. دستگاه کپی زیراکس مدل B210 که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی زیراکس است، از قابلیت چاپ دورو بهره می برد. از اینرو این مدل دستگاه کپی، مانع از اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه ها می شود. همچنین با سرعت چاپ ۳۱ برگ در هر دقیقه و رزولوشن چاپ ۶۰۰*۶۰۰ dpi برای انتشارات و مصارف اداری، گزینه مناسبی به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی یک چاپگر سیاه و سفید است که از letter و legal به بهترین شکل پشتیبانی می کند.

تهیه اولین کپی

کپی اولین برگ در مدل B210 تنها ۸ ثانیه طول می ‌کشد، از اینرو از سرعت بالایی جهت چاپ اولین برگه برخوردار است. همچنین این مدل دستگاه کپی محدوده بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد را ارائه می ‌کند. لازم به ذکر است که با این ویژگی، کاربران می‌توانند اسناد و متون مختلف را در کم ترین زمان به ابعاد دلخواه تغییر اندازه دهند و به چاپ برسانند. در واقع با این قابلیت می توان برخی از قسمت های اسناد مورد نظر را بزرگ یا کوچک کنید و سپس به چاپ برسانید.

اتصالات

شرکت معتبر و خوشنام زیراکس، دستگاه کپی زیراکس مدل B210 را به درگاه USB و شبکه مجهز کرده است. بنابراین دیگر نیازی ندارید . برای امور چاپی به کامپیوتری که دستگاه فتوکپی مستقیما به آن وصل شده است، مراجعه کنید. در واقع با درگاه شبکه اشتراک‌ گذاری این دستگاه کپی در شبکه بین چند کاربر به راحتی صورت می پذیرد. از دیگر نقاط قوت این مدل دستگاه کپی، ارتباط بی سیم آن است. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید از طریق تبلت، گوشی موبایل و دیگر دستگاه های مجهز به اتصال بی سیم، امورهای چاپی خود را بدون ارتباط کابلی به دستگاه کپی زیراکس مدل B210 ارسال کنید.

حجم چاپ ماهیانه

حجم چاپ ماهیانه توسط دستگاه کپی زیراکس مدل B210 که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی زیراکس است. حداکثر ۴۰۰۰ صفحه می باشد. از اینرو برای محیط های کاری نسبتا شلوغ، وسیله بسیار مناسب و ایده آلی به شمار می آید.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی کاغذ این نوع دستگاه فتوکپی معادل ۲۵۰ برگ است. البته می توان این میزان را ارتقا بخشید. بنابراین در صورتی که میزان کارکرد شما متغیر باشد و یا احتمال افزایش حجم کاری در آینده وجود داشته باشد. نیاز به خرید دستگاه فتوکپی جدید نخواهید داشت.

کلام آخر و نتیجه گیری

انتخاب جدیدترین فتوکپی زیراکس به شما کمک می کند. تا اسناد خود را با کیفیت بالایی به چاپ برسانید. بهتر است متناسب با فضای کاری خود دستگاه کپی مناسب را انتخاب و خریداری کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. برند معتبر و نام آشنای زیراکس خود پشتوانه ای برای تضمین کیفیت اسناد و متون مختلف چاپ شده می باشد. این برند توانسته است. با تولید محصولات با کیفیت برای سال های طولانی اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.