جدیدترین فتوکپی شارپ

شارپ MX6240

جدیدترین فتوکپی شارپ

جدیدترین فتوکپی شارپ بهترین گزینه جهت برطرف کردن نیازهای کاربران است. مدل های جدید برند شارپ از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار هستند. از اینرو امروزه استفاده از مدل های مختلف آن به طور چشمگیری در بین کاربران گسترش پیدا کرده است. بد نیست با برخی مدل های جدید ارائه شده از سوی این برند معتبر به صورت مختصر آشنا شوید.

ویژگی های شارپ مدل AR-X201

شارپ مدل AR-X201 یکی از جدیدترین فتوکپی شارپ است. این دستگاه فتوکپی یک وسیله بسیار مناسب و پرکاربرد جهت استفاده در مراکز اداری و دفاتر فنی به شمار می آید. همچنین یک دستگاه کپی چند منظوره است. انتخاب این مدل دستگاه کپی کاربران را از خرید دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می کند. سرعت پرینت و کپی این مدل دستگاه فتوکپی ۲۰ برگ در هر دقیقه است. از اینرو در میان دستگاه ‌های فتوکپی این میزان متوسط می باشد. و به همین دلیل در رده‌ بندی میانه قرار گرفته است.

قابلیت چاپ دو رو

از دیگر مزیت ها و قابلیت های این مدل دستگاه فتوکپی قابلیت چاپ دو رو است. به گونه ای که کاربران با استفاده از این مدل دستگاه کپی قادر هستند. دو طرف کارت شناسایی را بدون نیاز به برگرداندن کاغذ بر روی یک قسمت آن کپی بگیرند. داشتن این قابلیت به نوعی مانع از اتلاف وقت و انرژی شما خواهد شد. همچنین این ویژگی به نوعی باعث صرفه جویی در کاغذ خواهد شد. با انتخاب این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانید. با استفاده از درگاه پیش‌ فرض USB 2.0 به کامپیوتر متصل شوید. با این قابلیت امکان اشتراک گذاری داده ها در شبکه‌ شرکت یا سازمان، بین کاربران به راحتی امکان پذیر است.

ابعاد

در ادامه بد نیست با پیکربندی شارپ مدل AR-X201 نیز آشنا شوید. این مدل دستگاه که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ به شمار می آید. دارای ابعاد ۵۱۱ × ۵۹۹ × ۶۱۲ میلی متر است. همچنین وزن تقریبی آن تقریبا ۲۷٫۹ کیلوگرم می باشد. با توجه به این ارقام می توان گفت از ابعاد و وزن مناسبی جهت استفاده در محیط های کاری برخوردار است.

سیستم عامل

از دیگر مزیت های شارپ مدل AR-X201 پشتیبانی از سیستم‌ عامل های Windows 8, Windows Vista, Windows 7 و Windows 8.1 می باشد. همچنین میزان حافظه دستگاه کپی یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه دستگاه کپی است. این مدل دستگاه کپی از حافظه داخلی ۶۴ مگابایت بهره می برد. که این میزان حافظه تا ۱۹۲ مگابایت قابل ارتقا است. در ضمن این مدل دستگاه فتوکپی شارپ با فشرده ‌سازی قادر است به وسیله AR-NB7 به شبکه اتصال پیدا کند.

کیفیت

با توجه به اینکه این مدل دستگاه فتوکپی چند کاره است از قابلیت اسکنر نیز برخوردار می باشد. به طوری که قادر است اسناد و متون مختلف را با رزولوشن ۶۰۰* ۶۰۰ DPI با سایز A3 اسکن کند.

تهیه اولین کپی

با استفاده از شارپ مدل AR-X201دیگر نگران اتلاف وقت خود نباشید، چرا که در کم تر از ۲۵ ثانیه گرم می شود. همچنین مدت زمان لازم برای تهیه اولین کپی چیزی معادل ۶.۴ ثانیه است. بنابراین این قابلیت دستگاه کپی به نوعی مانع از اتلاف وقت و انرژی می شود و در هزینه ها صرفه جویی می کند.

توان مصرفی

مصرف انرژی شارپ مدل AR-X201که یکی از جدیدترین فتوکپی شارپ می باشد، حداکثر ۱٫۲ کیلو وات است. همانطور که مشاهده می کنید مصرف انرژی در این مدل دستگاه بسیار پایین است.

 قابلیت های شارپ مدل AR-6020N جدیدترین فتوکپی شارپ

شارپ مدل AR-6020N یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ می باشد. از اینرو بهتر است. با برخی مزایا و قابلیت های آن به صورت مختصر آشنا شوید. این مدل دستگاه سه کاره ساخت برند معتبر شارپ است که دستگاهی کارآمد و ایده آل محسوب می شود. از آنجا که این مدل دستگاه فتوکپی اسناد و متون مختلف را در سایز A3 چاپ می کند، یک انتخاب ایده آل و مناسب جهت استفاده در دفاتر فنی و ادارات به شمار می آید.

سرعت

سرعت کپی و چاپ سیاه ‌و سفید در این مدل دستگاه کپی شارپ به ۲۰ صفحه در هر دقیقه می‌رسد. که در مقایسه با دیگر مدل های رقیب در حد متوسطی قرار دارد. از دیگر مزیت های شارپ مدل AR-6020N قابلیت چاپ دو روی آن است. این ویژگی باعث سرعت بخشیدن به کارها و مانع از اتلاف وقت و انرژی می شود.

از دیگر خصوصیات بارز این مدل دستگاه فتوکپی، این است که از یک سیستم تغذیه‌ خودکار ۱۰۰ برگی ADF برای کپی و اسکن اسناد در حجم‌ های بالا بهره می برد. در واقع این مزیت موجب می شود کاغذها یکی پس از دیگری به داخل دستگاه کشیده و اسکن شوند. همچنین شارپ مدل AR-6020N به ۶۴ مگابایت حافظه مجهز شده است که در صورت تمایل می‌توان آن را تا ۱۹۲ مگابایت نیز افزایش داد.

کیفیت

شارپ مدل AR-6020N که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ به شمار می آید از کیفیت و رزولوشن چاپ ۶۰۰* ۶۰۰ DPIبهره می برد. از اینرو یک دستگاه مناسب و کارآمد جهت مصارف اداری و انتشارات است. همچنین کاربران با استفاده از این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانند اسناد را به ‌صورت دسته‌ ای کپی یا اسکن کنند، زیرا از قابلیت تغذیه‌ خودکار ( ADF ) بهره می برد.

سه کاره

با توجه به اینکه این مدل دستگاه فتوکپی یک دستگاه سه کاره می باشد. از قابلیت اسکن اسناد با عملکرد قابل ملاحظه ای برخوردار است. با استفاده از این دستگاه کپی جزئیات اسناد به صورت دقیق در فرمت‌ های دیجیتالی PDF, JPG و TIFF اسکن می شود.

ظاهر دستگاه

از دیگر مزیت های شارپ مدل AR-6020N ظاهر مدرن آن است. که دارای بدنه ‌ای پلاستیکی است و در دو رنگ خاکستری و نقره ‌ای به بازار عرضه می شود. این ظاهر مدرن موجب می شود که محیط کاری شما بیش ‌از پیش حرفه ‌ای ‌تر جلوه دهد.

اتصالات

بهتر است بدانید که شرکت معتبر شارپ این مدل دستگاه کپی را به شبکه و درگاه USB مجهز کرده است. با استفاده از این قابلیت منحصر بفرد دیگر نیازی ندارید برای امور چاپی به کامپیوتری که دستگاه کپی به صورت مستقیم به آن وصل شده مراجعه کنید. همچنین با این ویژگی، اشتراک ‌گذاری دستگاه در شبکه بین چند کاربر به راحتی صورت می پذیرد.

خصوصیات و مزایای شارپ مدل AR-X311N جدیدترین فتوکپی شارپ

شارپ مدل AR-X311N که یکی دیگر از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ به شمار می آید. از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار است. به جرات می توان گفت این دستگاه از همه‌ فن‌ حریف‌ های شرکت شارپ به شمار می آید به طوری که شرکت هایی همچون کانن و توشیبا را به چالش کشیده است. همچنین از دستگاه ‌های فتوکپی رده ‌بالای شرکت شارپ می باشد که گزینه‌ مناسبی برای ادارات و انتشارات به شمار می‌رود.

سرعت

سرعت دستگاه های فتوکپی به منظور پیشبرد سریع کارها اهمیت بسیار بالایی دارد. بد نیست بدانید که سرعت چاپی این مدل دستگاه فتوکپی شارپ معادل ۳۱ برگ در دقیقه است. بنابراین از سرعت متوسطی جهت انجام کارها بهره می برد. این دستگاه کپی را می توان برای محیط کاری پرمشغله استفاده کرد چرا که از چاپ دورو پشتیبانی می کند.

شبکه اتصال

شبکه و USB، دو درگاه دستگاه کپی شارپ مدل AR-X311N است. از اینرو به راحتی می توان به انتقال اطلاعات و داده ها پرداخت. همچنین یک پنل بر روی آن به ‌منظور اعمال تنظیمات تعبیه شده است، که از نقاط قوت این مدل دستگاه فتوکپی محسوب می‌شود.

کپی متوالی

قابلیت کپی متوالی از دیگر قابلیت های این دستگاه کپی می باشد. به گونه ای که با استفاده از آن به راحتی می توانید تا ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی چاپ کنید. همچنین شارپ مدل AR-X311N از خاصیت بزرگنمایی بهره می برد. در واقع بزرگنمایی آن از ۲۵ تا ۴۰۰ درصد متغیر است.

ظرفیت سینی

بد نیست بدانید که ظرفیت سینی شارپ مدل AR-X311N، درمجموع ۱۱۰۰ برگ است و افزایش آن تا ۲۱۰۰ برگ نیز امکان ‌پذیر می باشد. از نظر طراحی در این مدل شاهد تغییرات آنچنانی نبوده ایم. شارپ مدل AR-X311N که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ می باشد. دارای ابعادی برابر با ۵۹۹×۶۱۲×۶۱۱ میلی ‌متر است. با توجه به این ابعاد می توان گفت به نسبت فضای زیادی را در محیط کاری اشغال می‌ کند. البته با توانایی هایی که این مدل دستگاه کپی دارد این ابعاد معقول به نظر می رسد.

لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را به صورت رنگی و با کیفیت ۶۰۰ DPI چاپ کند. همچنین اسناد را با خروجی فرمت TIFF, JPEG و PDF ارائه می دهد.

 خصوصیات بارز شارپ مدل AR-6023N

شارپ مدل AR-6023N نیز از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ می باشد. که امروزه روانه بازار شده است. با استفاده از این مدل دستگاه کپی به راحتی می توانید. اسناد مختلف را به صورت دسته ای اسکن و کپی بگیرید. چرا که این مدل دستگاه از قابلیت تغذیه خودکار بهره می برد.

ضخامت

از آنجا که سینی کاغذ شارپ مدل AR-6023N تا ۳۵۰ برگ را در خود جای می دهد، برای مصارف اداری کوچک و انتشارات ایده آل و مناسب می باشد. شاید ذکر این موضوع خارج از لطف نباشد که بدانید این ظرفیت تا ۱۸۲۰ برگ قابل ارتقا است. از اینرو در صورتی که احتمال افزایش حجم کاری در آینده وجود دارد، نیاز به خرید دستگاه کپی جدید نخواهید داشت.

سرعت

این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه ۲۳ برگ را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. همچنین این سرعت با کیفیت ۶۰۰ دی پی آی همراه می باشد. بنابراین می توان گفت کیفیت بالایی جهت چاپ اسناد به شمار می آید. می توان گفت در زمینه کیفیت، جای هیچ گونه نگرانی باقی نیست زیرا در کپی های متوالی شاهد افت کیفیت نخواهید بود.

قابلیت چاپ دورو

از دیگر نقاط قوت شارپ مدل AR-6023N که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ است، قابلیت چاپ دورو می باشد. این ویژگی به نوعی مانع از اتلاف وقت شما خواهد شد زیرا با این قابلیت دیگر نیازی به پشت و رو کردن دستی اسناد نیست. این مدل دستگاه کپی در بین مدل های مختلف یکی از سریع ترین دستگاه های کپی به شمار می آید چرا که کپی اولین برگ تنها به ۴ تا ۶ ثانیه زمان نیاز دارد.

کپی متوالی

لازم به ذکر است که حداکثر کپی متوالی در این مدل دستگاه کپی ۹۹۹ برگ است. همچنین با انتخاب این مدل به راحتی می توانید اسناد و متون مختلف را در کوتاه ترین زمان به ابعاد مورد دلخواه خود تغییر اندازه دهید. زیرا این نوع دستگاه فتوکپی محدوده بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ را به بهترین شکل ارائه می دهد.

شبکه

با خرید و انتخاب شارپ مدل AR-6023N که یکی از جدیدترین دستگاه های کپی شارپ می باشد. اشتراک گذاری اطلاعات و داده ها در شبکه بین چند کاربر به راحتی میسر شده است. لازم است بدانید که این دستگاه شامل ارتباط بی سیم نیست، اما اضافه کردن این ویژگی به شکل آپشنال با Sharpdesk Mobile امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.