جدیدترین فتوکپی کیوسرا

نمایندگی کپی کیوسرا

جدیدترین فتوکپی کیوسرا

جدیدترین فتوکپی کیوسرا موضوعی است. که در این بخش درباره آن صحبت خواهیم کرد. در صورتی که قصد خرید یک دستگاه چاپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، دستگاه های چاپ جدید از برند کیوسرا می تواند. انتخاب مناسبی برای شما به شمار رود.

 کیوسرا مدل M6535cidn جدیدترین فتوکپی کیوسرا

این دستگاه چاپ یکی از جدیدترین دستگاه های کپی کیوسرا در بازار است .که شما می توانید. برای انجام کارهای پرینت، اسکن، فکس و کپی خود از آن استفاده کنید. سی پی یو به کار رفته در این دستگاه چاپ ۱ گیگا هرتزی است. و می تواند فعالیت های مختلف را با سرعت بالا و دقت منحصر به فرد انجام دهد.

حافظه داخلی این دستگاه چاپ یک گیگا بایت است و شما می توانید برای انتقال فایل هایی با حجم کم تا زیاد از آن استفاده کنید. پرینتر دستگاه دارای سرعت ۳۵ برگ در هر دقیقه است که می تواند حجم کاری روزهای شلوغ و پرکار شما را نیز به بهترین شکل انجام دهد.

زمان گرم شدن این دستگاه چاپ تنها ۲۵ ثانیه و یا کم تر است. و تقریبا شما می توانید. به محض روشن کردن دستگاه اولین کپی خود را با آن انجام دهید. ظرفیت سینی این مدل از دستگاه چاپ کیوسرا ۲۵۰ برگ در حالت استاندارد است. که در حالت ماکسیمم می توانید آن ها را تا ۱۸۵۰ برگ پر کنید.

بررسی مشخصات دستگاه کیوسرا مدل M6535cidn

در بالا با دستگاه کپی کیوسرا مدل M6535cidn به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های کپی کیوسرا آشنا شدید. در این بخش ویژگی های این دستگاه را به صورت تخصصی تر با شما به اشتراک می گذاریم. یکی از ویژگی های جالب این دستگاه آن است. که در حالت انجام کار صدای بسیار کمی با مقدار ۵۲ دی بی تولید می کند. که به هیچ عنوان آلودگی صوتی در محیط کار به شمار نمی رود.

کیفیت کپی و پرینت

کیفیت کپی و پرینت دستگاه کپی کیوسرا ۶۰۰ دی پی آی است. و از تکنولوژی لیزری برای چاپ استفاده می کند. این تکنولوژی و این کیفیت برای چاپ متون بسیار عالی و مناسب است. از دیگر ویژگی های سیستم کپی این دستگاه می توان به قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی و کپی متوالی تا ۹۹۹ برگ اشاره کرد. این قابلیت ها می توانند سرعت و دقت کار شما را تا چندین برابر افزایش دهند.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی در این دستگاه محدود است. و شما می توانید از طریق پورت های usb و شبکه به دستگاه های جانبی وصل شوید. و به تبادل اطلاعات بپردازید. سرعت انتقال اطلاعات به اندازه ای است. که شما می توانید سنگین ترین و حجیم ترین فایل ها را در زمان بسیار کوتاهی انتقال دهید.

با استفاده از اسکنر این دستگاه نیز می توانید از فایل های مختلف با کیفیت ۶۰۰ dpi و فرمت های مختلف تصویر و متن اسکن بگیرید. سیستم فکس این دستگاه نیز بسیار پیشرفته است و شما می توانید فایل های مختلف را با سرعت ۳۳.۶ کیلو بایت به مقاصد مختلف ارسال کنید.

 کیوسرا مدل M6530cdn جدیدترین فتوکپی کیوسرا

دستگاه کپی کیوسرا مدل M6530cdn یکی دیگر از موارد لیست جدیدترین دستگاه کپی کیوسرا است که کیفیت بسیار بالا و قدرت مناسبی دارد. این دستگاه نیز دارای ۴ قابلیت اصلی فکس، پرینت، کپی و اسکن است. و می تواند به جای ۴ دستگاه مجزا مورد استفاده قرار گیرد.

سایز کاغذ

سایز کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه به صورت مینیمم و ماکسیمم A6 تا A4 است و شما می توانید فایل های مورد نظرتان را در ابعاد و اندازه های مناسب چاپ کنید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه توان مصرفی پایین است. به طوری که در زمان کپی تنها ۵۱۰ و در زمان پرینت ۵۰۲ وات توان مصرف می کند. همچنین توان مصرفی آن در حالت اسلیپ مود، تنها ۲.۱ وات است.

توان مصرفی

در کنار پایین بودن توان مصرفی این دستگاه، در صورت عدم استفاده به طور خودکار به حالت اسلیپ مود می رود. تا مصرف انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش دهد. زمان گرم شدن اولیه این دستگاه چاپ کم تر از ۲۶ ثانیه است. که در میان دستگاه های مشابه، زمانی بسیار کم و سریع به شمار می رود.

سرعت

سرعت کپی این مدل از جدیدترین دستگاه های کپی کیوسرا در هر دقیقه ۳۰ برگه است و شما می توانید. در ساعات کاری خود، تا ۱۰ هزار برگه را نیز چاپ کنید. سینی این دستگاه نیز ظرفیت ۲۵۰ برگه ای را دارد و شما می توانید. در روزهای پر کار خود آن را یک بار تا پایان کار پر کنید.

ویژگی های فتوکپی کیوسرا مدل M6530cdn

از دیگر ویژگی های دستگاه کپی کیوسرا مدل M6530cdn به عنوان جدیدترین دستگاه کپی کیوسرا، می توان به حافظه یک گیگا بایتی آن اشاره کرد. شما می توانید فایل های مختلف را روی دستگاه ذخیره و آن ها را چاپ کنید. همچنین می توانید فایل های ذخیره شده را به راحتی پوشه بندی و تا سرعت و کیفیت کار خود را چندین برابر کنید.

فکس

فکس این دستگاه چاپ می تواند فایل های مختلف را با سرعت ۳۳.۶ کیلو بایت ارسال کند. همچنین شما می توانید تصاویر، متون، جداول و فایل های مختلف را با کیفیت ۶۰۰ DPI اسکن کرده و به صورت مستقیم به USB و یا دیگر دستگاه های جانبی انتقال دهید.

سیستم عامل

شما می توانید با توجه به نیاز کاری خود و یا مشتریانتان پرینت و کپی خود را به صورت رنگی و یا سیاه و سفید انجام دهید. این دستگاه چاپ با تمامی سیستم های عامل مانند ویندوز، لینوکس، مک و غیره سازگار است. و می تواند تمامی فایل های ذخیره شده در این دستگاه را بخواند. بنابراین شما می توانید. هر فایلی را از هر دستگاه دیجیتال جانبی دریافت کنید.

کیفیت کپی و پرینت

کیفیت کپی و پرینت این مدل از جدیدترین دستگاه کپی کیوسرا نیز ۶۰۰ DPI است و به شما این امکان را می دهد. که تمامی جزئیات مورد نیازتان را در نسخه های کپی شده به صورت واضح ببینید. از طرف دیگر شما می توانید با استفاده از قابلیت بزرگ نمایی و یا کوچک نمایی، تنها روی بخش های خاصی از فایل ها زوم کنید. و آن ها را در ابعاد بزرگ با کیفیت مناسب چاپ کنید.

زمان اولین کپی

زمان اولین کپی در این دستگاه ۱۱ ثانیه است. که با در نظر گرفتن زمان گرم شدن اولیه دستگاه در کم تر از ۳۰ ثانیه اولین کپی را برای شما آماده می کند. این دستگاه کپی همچنین دارای قابلیت چاپ متوالی تا ۹۹۹ برگ است. تا سرعت شما را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

کیوسرا مدل P5026cdw جدیدترین فتوکپی کیوسرا

دستگاه کپی کیوسرا مدل P5026cdw را نیز می توان یکی از موارد جدیدترین دستگاه های کپی کیوسرا دانست که دارای قابلیت های پرینت و کپی می باشد و کیفیت و طول عمر بالایی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چاپ طول عمر بالای کارتریج آن است. که به شما این امکان را می دهد که تا مدت ها بدون نیاز به شارژ استفاده کنید.

کپی دو طرفه

کپی دو طرفه از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که سرعت کاری شما را تا چند برابر افزایش می دهد. در واقع شما برای چاپ دو طرفه نیازی به توقف دستگاه و جابجا کردن برگه ها به صورت دستی ندارید. چاپ روی دو سمت کاغذ به صورت خودکار انجام می شود.

قابلیت برنامه ریزی

CPU این دستگاه چاپ ۸۰۰ مگاهرتزی است که باعث می شود. دستگاه در زمان بسیار کوتاهی فایل های مورد نظر را بخواند. و آن ها را چاپ کند. قابلیت برنامه ریزی از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است که می تواند شما را به خرید راغب کند. شما می توانید انجام بسیاری از کارهای همیشگی و رایج در دستگاه را به صورت خودکار و برنامه ریزی شده به دستگاه بسپارید. و خودتان به انجام کارهای دیگر بپردازید.

بررسی دستگاه کپی کیوسرا مدل P5026cdw

کیفیت چاپ فاکتور بسیار مهم دیگری است که در این مدل دستگاه چاپ به عنوان جدیدترین فتوکپی کیوسرا به بهترین شکل در نظر گرفته شده است. کیفیت چاپ این دستگاه مقدار ۱۲۰۰ DPI است که در کنار تکنولوژی چاپ لیزری باعث می شود ریزترین جزئیات نیز در تصاویر به بهترین شکل به نمایش گذاشته شود.

سرعت

در کنار کیفیت، سرعت نیز فاکتور مهم و تعیین کننده دیگری در انتخاب و خرید دستگاه های چاپ است. که باید با سرعت و توان کاری متناسب باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید در هر دقیقه ۲۶ برگه را چاپ کنید که مقداری قابل قبول و استاندارد است.

سایز کاغذ

حداکثر سایز کاغذ مورد استفاده در این دستگاه A4 است. و شما می توانید سفارش بسیاری از مشتریان خود را با آن انجام دهید. زمان گرم شدن کوتاه ۲۹ ثانیه ای ویژگی مثبت دیگر این دستگاه چاپ است که سرعت کاری شما را بالا خواهد برد.

توان مصرفی

توان مصرف این دستگاه چاپ نیز مقداری بسیار مناسب است. این دستگاه در حالت SLEEP تنها ۰.۹ وات و در زمان کار ۳۷۵ وات توان مصرف می کند. این مقدار توان مصرفی، نگرانی شما را بابت هزینه پرداختی برق مصرفی برطرف خواهد کرد. در صورتی که به دنبال خرید یک دستگاه چاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید. این دستگاه می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود.

کیوسرا مدل CS3010i جدیدترین فتوکپی کیوسرا

دستگاه کپی کیوسرا مدل CS3010i یکی دیگر از انواع جدیدترین دستگاه های کپی کیوسرا است. که دارای قابلیت های کپی، اسکن، پرینت و فکس و دارای کیفیت و سرعت کافی می باشد. این دستگاه چاپ تنها در زمان ۲۳ ثانیه یا کم تر گرم می شود. و اولین کپی خود را در کم تر ۷ ثانیه آماده می کند.

صفحه نمایش ۸.۵ اینچی

این دستگاه چاپ دارای یک صفحه نمایش ۸.۵ اینچی است که شما می توانید در هر زمان اطلاعات مورد نیازتان را داخل آن ببینید. حافظه آن ۲ گیگا بایتی بوده و حافظه HDD آن مقدار ۱۶۰ گیگا بایت است. در صورتی که ظرفیت و توان کاری به صورت ماهیانه برای شما مهم است، این دستگاه در هر ماه می تواند تعداد ۱۲۵۰۰۰ برگه را برای شما چاپ کند.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ دستگاه مقدار ۶۰۰ DPI است و می تواند نسخه کپی را تا حد بسیار زیادی مشابه نسخه اصلی چاپ کند. با استفاده از سیستم کپی این دستگاه می توانید تا ۹۹۹ برگ را به صورت متوالی چاپ کنید.

بررسی دستگاه کپی کیوسرا مدل CS3010i

از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ به عنوان جدیدترین دستگاه کپی کیوسرا می توان به ظرفیت سینی بالای آن اشاره کرد. این دستگاه دارای دو سینی ۵۰۰ عددی است و شما می توانید قبل از کار آن ها را به طور کامل پر کنید.

شما می توانید با استفاده از این دستگاه، انواع کاغذهای A4 کاغذهای بازیافتی و کاغذهای اوراق قرضه را استفاده کنید و روی آن ها چاپ انجام دهید. اسکنر این دستگاه دارای کیفیت ۳۰۰ DPI است و شما می توانید به FTP، ایمیل، USB و پوشه های مختلف به صورت مستقیم ارسال کنید.

فکس

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، فکس از دیگر ویژگی های این دستگاه چند منظوره است. که دارای حافظه بین ۱۲ تا ۱۲۰ مگا بایت و سرعت مودم ۳ ثانیه است. شما می توانید. فایل های اسکن شده را با سرعت بالا و کیفیت عالی به مقاصد مورد نظر خود ارسال کنید.

در این بخش شما با تعدادی از دستگاه های چاپ به عنوان جدیدترین دستگاه کپی کیوسرا آشنا شدید. در صورتی که قصد خرید یک دستگاه چاپ با سرعت و کیفیت کاری عالی دارید، این دستگاه ها انتخاب های مناسبی برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.