جدیدترین کونیکامینولتا

 کونیکا مینولتا 754C

جدیدترین کونیکامینولتا

جدیدترین کونیکا مینولتا ها نیز با حفظ کیفیت به عنوان سنت دیرینه این شرکت، از ساخت و طراحی بسیار بهتری نیز بهره می برند. این دستگاه ها قابلیت های مختلفی را نیز به کاربر ارائه می دهند. این قابلیت ها، کاربران این ماشین های اداری را به انجام دادن بسیاری از گردش کارهای پیچیده و قبول سفارشات اداری متنوع قادر می کند.

جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا و مدل های اخیر عرضه شده توسط این شرکت، برای هر گروهی از کاربران و مشتریان مناسب است. این دستگاه ها هم در مدل های گوناگون و با قابلیت ها و سطوح مختلفی از توانایی ارائه می شوند، هم از قیمت های مناسب و معقولی برخوردار می باشند که امکان خرید آن ها را تقریبا برای هر گروهی از مشتریان و با هر بودجه ای امکان پذیر می کند.

نوآوری

هر ساله شرکت های اداری مختلف سعی در مجهز کردن دستگاه های جدید خود به جدیدترین تکنولوژی ها و استفاده از مدرن ترین نوآوری ها دارند. استفاده از تکنولوژی های جدید و بهره مند شدن دستگاه ها از نوآوری های روز دنیا، باعث می شود. این دستگاه ها از سرعت سرسام آور پیشرفت تکنولوژی عقب نمانند. و بتوانند یکپارچگی و سازگاری خود را با سایر قسمت های یک اداره یا دفتر چاپ و تکثیرات، حفظ کنند.

جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا نیز نه تنها از این جریان جا نمانده اند. بلکه به نوآورانه ترین فناوری های روز دنیا نیز مجهز شده اند. به نحوی که نظیر این فناوری ها را در کمتر ماشین اداری و دستگاهی می توان دید. همین ماجرا یکی از علل اصلی سطح بالا بودن ادارات و دفاتری است. که از این دستگاه ها استفاده می کنند. در واقع استفاده از این تکنولوژی ها می تواند. توان تولید شما را به سطح کاملا جدیدی ارتقا دهد.

اینترنت

اینترنت، اشیا یا به اختصار IoT، یکی از نو آوری هایی است. که در جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا استفاده شده است. این فناوری امکان اتصال فتوکپی شما را به سایر بخش های اداره شما می دهد. به این ترتیب یکپارچگی کسب و کار شما را تا چندین برابر افزایش می دهد. حضور دستگاه اداری و ماشین فتوکپی شما به عنوان جزئی از شبکه کسب و کارتان، می تواند علاوه بر ارتقا توان تولیدی، راندمان کاری و سرعت خارق العاده ای را نیز برای شما به ارمغان بیاورد.

یکپارچگی و سازگاری، مهمترین عامل موفقیت کسب و کار های مرتبط با صنعت چاپ و تکثیرات و اصلی ترین دلیل بدون مشکل انجام شدن گردش کار های ادارات شلوغ است. به خاطر داشته باشید که استفاده از گران قیمت ترین دستگاه ها یا دستگاه هایی با بیشترین قابلیت ها، لزوما به معنای بهبود شرایط کاری نیست. در واقع این یکپارچگی و سازگاری بین دستگاه های مختلف اداره شماست. که امکان انجام سفارشات بیشتر و گردش کار های پیچیده تر را به شما می دهد.

اندازه کوچکتر، کارایی بیشتر در جدیدترین کونیکا مینولتا

فضایی که یک دستگاه اداری در محل کار شما اشغال می کند، برای بسیاری از کسب و کارها عامل بسیار مهمی می باشد. بسیاری از دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات یا ادارات کوچک، فضای کافی برای قرار دادن یک دستگاه چندکاره بزرگ را ندارند. و ناگزیر از چند دستگاه کوچک استفاده می کنند. در طراحی جدیدترین دستگاه های کپی کونیکتا مینولتا سعی شده است تا علی رغم حفظ کیفیت و کارایی و قابلیت های مختلفی که دستگاه به کاربران خود ارائه می دهد. اندازه دستگاه ها حتی الامکان کوچکتر شود.

رومیزی

مدل های رومیزی جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا. کارایی معادل یک دستگاه چندکاره قدیمی را دارند. با این تفاوت عمده که اندازه ای بسیار کوچکتر و وزنی به مراتب کمتر دارند. حتی بسیاری از مدل های رنگی نیز در ابعاد دستگاه های رومیزی تولید و عرضه می شوند. امکان استفاده از یک دستگاه تمام رنگی در ابعاد رومیزی، می تواند. خبر بسیار خوبی برای مشتریانی باشد که به حضور رنگ در اسناد خود، نیاز اساسی دارند.

مدل هایی که پسوند i دارند، مثل مدل bizhub C4050i و برخی از مدل های سری ۴۷ مثل bizhub 4752، در ابعاد بسیار کوچک و هم اندازه یک دستگاه رومیزی عرضه می شوند. در حالیکه که کارایی آن ها درست مثل یک دستگاه چندکاره بزرگ و حجیم ساخته شده در چند سال قبل است. بعلاوه که برخی دستگاه ها مثل مدل C4050i، قابلیت چاپ و کپی تمام رنگی را نیز دارا می باشند.

انتخاب دستگاه بر حسب نیاز

در کنار کسب و کار ها و آن دسته از مشتریانی که تمایل به استفاده از دستگاه های جمع و جور دارند. مشتریان دیگری با نقطه نظر متفاوت هستند. بسیاری از مشتریان و کسب و کارهای بزرگ، نیاز به بهره مند شدن و استفاده از نهایت قابلیت ها و توان اداری دارند. بسیاری از دفاتر انتشاراتی و مراکز چاپ و تکثیرات در ابعاد صنعتی، نیاز به استفاده از نهایت ظرفیت یک دستگاه اداری را دارند.

مدلهای ایده آل

جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا. برای این دسته از مشتریان نیز مدل های بسیار خوب و ایده آلی را مد نظر دارد. دستگاه های bizhub C658 و bizhub C558، دستگاه هایی هستند. که علی رغم اندازه و ابعاد فیزیکی بزرگ، قابلیت های نامحدودی را در اختیار کاربران خود می گذارند. این دستگاه ها علاوه بر چندکاره بودن، قابلیت های اساسی خود را ارتقا داده اند. درواقع این دستگاه ها قادر به انجام فرآیند های کپی، چاپ و اسکن، آن هم در سرعت های ارتقا یافته ۵۵ و ۶۵ برگ بر هر دقیقه می باشند.

سینی های بزرگتر

این دستگاه ها همچنین به سینی های بزرگتر مجهز شده اند. تا قادر باشند. برای تعداد بیشتری از اسناد و اوراق خام، خدمات کپی و چاپ را انجام دهند. ظرفیت و تعداد سینی های این دستگاه ها بیشتر شده است. همچنین امکان افزودن آپشن اختیاری لارج باکس به این دستگاه ها نیز وجود دارد. به این ترتیب تنها با استفاده از یکی از مدل های جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، می توان گردش کارهایی درست مثل گردش کار های تکثیرات در ابعاد صنعتی و بار کاری حرفه ای را به راحتی انجام داد.

این مدل ها از ابتدا مجهز به سینی های بسیار بزرگتر از سایر مدل ها می باشند. و شما ار از آپشنی مثل لارج باکس یا تنظیم و انجام چند باره فرآیند های کپی که ناشی از کاغذ های ورودی کم است. بی نیاز می کند. مدل هایی مثل bizhub 458e و bizhub 658e از جمله مدل های پرطرفدار این سری هستند. که تنها در سرعت چاپ و کپی خروجی با یک دیگر تفاوت دارند.

جلوه و تاثیر بیشتر با رنگ های بیشتر

حضور رنگ در اسناد و اوراق شما، می تواند باعث شود. این اسناد چندین برابر جلوه بیشتر کنند. در واقع حضور رنگ می تواند. سبب تاثیرگذاری اسناد شما تا چندین برابر بیشتر شود. همچنین استفاده از یک دستگاه چاپگر یا فتوکپی رنگی، می تواند. به شما امکان قبول سفارشات رنگی را نیز بدهد. و دامنه کاری شما را گسترده تر کند.

هزینه کپی

اما یک مسئله اصلی در پرینت و کپی رنگی وجود دارد. تهیه پرینت ها و کپی های رنگی معمولا قیمت تمام شده بسیار بیشتری دارند. و در صورت عدم استفاده از دستگاه های حرفه ای یا مواد اولیه نامرغوب، پرینت های رنگی شما از کیفیت خوبی برخوردار نخواهند بود. و مشکلاتی مثل انحراف های رنگی یا بهم خوردن تناژ های رنگی را سبب خواهد شد.

در ساخت و برنامه ریزی ساز و کار های چاپ رنگی جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، سعی در رفع این مشکل شده است. در واقع کوشش شده است با طراحی ساز و کارهای نرم افزاری و سخت افزاری دقیق و استفاده از مهندسی حرفه ای، کیفیت اسناد چاپ شده به وسیله تکنولوژی چاپ رنگی، به طور چشمگیری افزایش یافته باشد. همچنین مواد کمتری در عین تضمین بیشتر صحت و دقت رنگ آمیزی مصرف شود.

مدل های رنگی از بین جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا کاملا اقتصادی می باشند. این دستگاه ها از این جهت اطمینان بسیاری از مشتریان را جلب خود کرده اند. درواقع شما می توانید. با استفاده از مقادیر کمتری از جوهر یا تونر کارتریج، پرینت های بیشتری را با همان کیفیت تهیه کنید. به این ترتیب هزینه تمام شده برای هر پرینت رنگی را کمتر کنید. و در نهایت سود و راندمان کاری بالاتری را شاهد باشید.

چاپ لیزری

شایان ذکر است. که اساس کار اغلب پرینتر ها و فتوکپی های کونیکا مینولتا، حتی جدیدترین دستگاه های فتوکپی کونیکا، مبتنی بر چاپ لیزری می باشد. این دستگاه ها در هر مختصاتی از یک عکس یا فایل که توسط یک کامپیوتر به آن ها اعلام می شود، مقادیر دقیقی از هر تونر کارتریج را ذوب می کنند. و بر سطح کاغذ می ریزند. این تونر کارتریج ها معمولا در رنگ های مشکی، زرد، سرخابی، فیروزه ای و طوسی موجود می باشند. و برای عملکرد دستگاه حضور همه این رنگ ها ضروری می باشد.

خرید و سفارش جدیدترین کونیکا مینولتا

جدیدترین دستگاه های کپی کونیکا مینولتا هر ساله در بازار ها و مارکت های مختلفی ارائه می شوند و به فروش می رسند. این دستگاه ها مدل های مختلفی دارند و به انضمام آپشن های گوناگونی به فروش می رسند. و همچنین امکان خرید و فروش آن ها در حالت های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده نیز وجود دارد. بدیهی است که هر یک از این مدل ها و حالت ها، هم در کارایی و کیفیت و هم در قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

این گستره و این تنوع، معمولا سبب سردرگمی مشتریان می شود. از این رو توصیه می شود. حتما از مشورت های یک صاحب نظر یا فروشنده مطمئن، در حین خرید خود مطمئن شوید. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع مدل ها و دستگاه های فتوکپی برند کونیکا مینولتا است. کپی ایران در حین خرید به مشتریان خود مشاوره هایی را می دهد. تا به این ترتیب شما را از انتخاب بهترین و مناسب ترین مدل خاطر جمع نماید.

بعلاوه شما با خرید از کپی ایران، هم از سلامت و کیفیت و کارایی دستگاه خریداری شده و هم از بهینه و مقرون به صرفه بودن هزینه ای که بابت آن پرداخته اید. آسوده خاطر خواهید بود. امکان خرید هر مدل در حالت های استوک و بازسازی شده نیز برای مشتریان کپی ایران فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.