خرید توشیبا استودیو ۸۵۶

توشیبا استودیو 856

خرید توشیبا استودیو ۸۵۶

خرید توشیبا استودیو ۸۵۶، مثل خرید هر پرچمدار دیگری چالش های مخصوصی دارد. عواملی چون مدل، میزان کارکرد در حالت استوک، سلامت عمومی مدل های بازسازی شده، پیکربندی و حضور آپشن ها و فاکتورهایی این چنینی را در نظر بگیرید. این عوامل می توانند سبب اختلاف قیمت بین دو دستگاه توشیبا استودیو ۸۵۶ شوند. شناخت این عوامل و نحوه اثرگذاری آنها بر قیمت می تواند شما را در خرید توشیبا استودیو ۸۵۶ راهنمایی کند.

توشیبا استودیو ۸۵۶

این دستگاه یک پرینتر چندکاره سیاه و سفید می باشد. اما به علت بهره بردن از فعالیت ها و ارائه خدمات اداری در نهایت کیفیت ممکن، یک پرچمدار محسوب می شود. توان این دستگاه مطابق انجام سنگین ترین پروژه ها است. سرعت، کیفیت، دقت و کاربری آسان از ویژگی ها برجسته توشیبا استودیو ۸۵۶ می باشند که سبب کارایی فوق العاده و محبوبیت این دستگاه شده اند.

رزولوشن کم نظیر ۲۴۰۰*۶۰۰ dpi در کنار سرعت پرینت و کپی ۸۵ برگ بر هر دقیقه. زمان آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی بسیار اندک و در حدود به ترتیب ۲۰ و ۴ ثانیه. امکان ذخیره مستقیم اسکن های تمام رنگی بر روی هارد رایانه شخصی شما و همچنین فضاهای قدرتمند و ایمن ذخیره سازی اطلاعات. با خرید توشیبا استودیو ۸۵۶ همه نیاز های اداری شما در بهترین حالت پاسخ داده می شوند.

البته در کنار کارایی گسترده و عالی دستگاه، باید به نکته دیگری نیز توجه داشت. این دستگاه به علت پرچمدار بودن و ارائه بهترین سطح از خدمات اداری، قیمت بالاتری نیز دارد. اما با مقایسه جز به جز این دستگاه چندکاره و دستگاه های اختصاصی در این سطح از کارایی، به صرفه بودن آن مشخص می شود. اما به طور کلی قیمت این دستگاه نسبت به میانگین دستگاه های چندکاره کمی گران تر است. درنتیجه خرید شما اقتصادی نخواهد بود.

آپشن های اختیاری

شما می توانید مطابق نیاز اداری خود آپشن هایی را از بین آپشن های اختیاری دستگاه انتخاب کنید. این آپشن ها کارایی دستگاه شما را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. ولی از سوی دیگر هزینه جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت دستگاه خام دریافت می شود. لذا شما می توانید با انتخاب پیکربندی مناسب در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این آپشن ها عبارتند از سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF،.

سورتر و فینیشر مربوط به اقدامات پس از پرینت هستند. این دو آپشن اوراق پرینت یا کپی شده را به ترتیب، در دسته بندی های دلخواه مرتب کرده و به شکل کتاب، منو، کتابچه یا مجلاتی در ابعاد از پیش تعیین شده صحافی می کنند. لارج باکس فضای سینی های ورودی اوراق خام را چندین برابر افزایش می دهد. سیستم تغذیه خودکار اسناد نیز فرآیند قراردادن اوراق خام در دستگاه را کاملا اتوماتیک می کند.

خرید از فروشنده مطمئن

خرید توشیبا استودیو ۸۵۶ در هر پیکربندی و هر مدلی از جمله آکبند، استوک یا بازسازی شده نیازمند آسوده خاطر بودن از سلامت و کارایی دستگاه می باشد. فروشگاه کپی ایران توشیبا اتسودیو ۸۵۶ را در همه مدل ها و پیکربندی ها، آن هم در نهایت کفیت و سلامت به شما مشتریان عزیز عرضه می کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی توشیبا استودیو ۸۵۶ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.