خرید توشیبا ۲۰۶

توشیبا 181

خرید توشیبا ۲۰۶

خرید توشیبا ۲۰۶ را می توانید به هر سه صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند از فروشگاه های اینترنتی و یا به صورت حضوری انجام دهید. این دستگاه چاپ با داشتن قابلیت پرینت و کپی و سرعت کاری متوسط می تواند. یک انتخاب مناسب برای ادارات و شرکت های مختلف با حجم کاری نه چندان زیاد باشد.توشیبا ۲۰۶ یکی دیگر از دستگاه های کپی چند کاره برند توشیبا می باشد. این مدل دستگاه کپی به رغم قیمت پایینی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار است. ساختار این دستگاه کپی متناسب با انجام کارهای با حجم بالا می باشد. با این دستگاه کپی می توانید عمل اسکن را هم انجام دهید.

ویژگی های توشیبا ۲۰۶

قبل از آن که به دنبال خرید توشیبا ۲۰۶ برای محل کار و اداره خود باشید. در این بخش کمی با ویژگی های این دستگاه آشنا شوید.

ابعاد

آگاهی داشتن از ابعاد دستگاه کپی بسیار اهمیت دارد. با توجه به فضای محیطی که در اختیار دارید می توانید دستگاه کپی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با دانستن ابعاد دستگاه می توانید. بین دستگاه کپی و سایر وسایل موجود در محیط تناسب مناسبی را به وجود آورید. توشیبا ۲۰۶ در ابعاد ۶۰۰*۶۴۳*۴۶۲.۵ میلی متر و وزن ۳۱.۸ کیلوگرم ساخته شده است.

توشیبا ۲

سیاه و سفید

توشیبا ۲۰۶ یک دستگاه چاپ سیاه و سفید است. که دارای کیفیت چاپ ۶۰۰ dpi می باشد. این کیفیت با در نظر گرفتن تکنولوژی چاپ لیزری یک مقدار بسیار ایده آل و مناسب برای چاپ اسناد و متون مختلف می باشد.

کیفیت

کیفیت پرینت و چاپ این دستگاه آن را در شمار دستگاه هایی با ظرفیت متوسط قرار می دهد. این دستگاه می تواند در هر دقیقه ۲۰ برگ کپی و ۱۶ برگ پرینت بگیرد.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی در این دستگاه چاپ یک پورت USB.2 است که می تواند. با سرعت مناسب فایل های مورد نظرتان را انتقال دهد.

حافظه

حافظه داخلی این دستگاه چاپ ۱۶ مگا بایت بوده اما شما می توانید. آن را تا ۸۰ مگا بایت نیز ارتقا دهید.

زمان آغاز به کار

زمان آغاز به کار در این دستگاه چاپ در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار مناسب است. این دستگاه تنها در ۲۵ ثانیه گرم شده و اولین کپی خود را بعد از ۷ ثانیه به شما تحویل خواهد داد.

سایز و تعداد کاغذ مورد استفاده

سایز و تعداد کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز ویژگی دیگر این دستگاه است. که بدون شک کاربری آن را چندین برابر کرده و شما را به خرید توشیبا ۲۰۶ راغب خواهد کرد. این دستگاه قابلیت استفاده از ۳۰۰ برگ با ابعاد مختلف A4 و A5 را داشته و می تواند. ار فایل ها در اندازه های مختلف چاپ بگیرد.

وضوح

در دستگاه توشیبا ۲۰۶ همانند دیگر دستگاه های چاپ پیشرفته می توانید. از قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی ۲۰ تا ۴۰۰ درصد استفاده کنید.

مصرف برق

مصرف برق این دستگاه نیز تنها ۱۶۰۰ وات بوده و برق مصرفی آن حتی با وجود ساعت های متوالی استفاده نیز چندان زیاد نخواهد بود.

خرید دستگاه از فروشگاه معتبر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، خرید دستگاه توشیبا ۲۰۶ می تواند. یک گزینه بسیار مناسب برای دفاتر فنی، مدارس و ادارات با حجم کاری متوسط باشد. برای خرید این دستگاه چاپ می توانید. به فروشگاه های حضوری مراجعه کرده و یا از فروشگاه های اینترنتی و به صورت آنلاین خرید کنید.

نکته مهم درباره خرید هر دستگاه دیگر اطمینان از اصل بودن و سالم بودن دستگاه چاپ است. بهتر است خرید خود را از فروشگاه هایی انجام دهید. که دارای تنوع در تعداد و انواع دستگاه های چاپ بوده و آن ها را همراه با گارانتی و ضمانت نامه به شما تحویل خواهند داد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی توشیبا ۲۰۶ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.